חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדוני בר ובת מצווה – הם זולים והם מנצחים

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/20181627 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות. אם זה עולה יקר, זה כנראה מצוין, ואם זה עולה זול, זה בטח לא שווה את הכסף שמשלמים עליו. כעת, כשאתם עומדים לפני המשימה של הפקת חגיגת בר מצווה לבן שלכם או הפקת חגיגת בת מצווה לבת שלכם, אתם רוצים לרגע להתנתק מהתפיסה הזאת, שגם ברמה המקצועית אין מאחוריה אמת מוחלטת, ולהבין את הדבר הפשוט: מועדוני בר מצווה ובת מצווה, הם המקומות הטובים ביותר לערוך אירועי בר ובת מצווה, על אף ולמרות שהם גם מציעים לכם את האופציה הזולה ביותר. למעשה, אם תצליחו להבין את הרציונל מאחוריהם, תוכלו להרוויח גם במחיר וגם בחוויה.

מועדוני בר ובת מצווה – מדוע הם זולים?


אם ערכתם כבר מספר בדיקות בשוק, והשוויתם בין אולמות אירועים, גני אירועים ומועדוני בר ובת מצווה, לבטח כבר שמתם לב שמדובר במועדונים זולים הרבה יותר מכל אולם או גן אירועים אחר שבדקתם. השאלה היא מדוע? מדוע הם כל כך זולים? ובכן, הסיבה לכך היא שהבן שלכם או הבת שלכם דורשים הרבה פחות מכם כדי ליהנות מאירוע מנצח. אם אתכם מעניין הקייטרינג היוקרתי ביותר, התקליטן הטוב ביותר, האולם המעוצב והגדול ביותר, הצלם המקצועי ביותר והאטרקציות היקרות ביותר, אותם מעניינים דברים אחרים לגמרי. אותם מעניין שהחברים שלהם יגיעו לאירוע שלהם, שהם ייהנו באירוע שלהם ושלמחרת האירוע כולם ידברו על האירוע שלהם בכיתה. מועדוני בר ובת מצווה יודעים להציע בדיוק את זה – את החוויה האולטימטיבית לבני נוער, חוויה שעליה הם ידברו עוד זמן רב אחרי האירוע, ואת החוויה הזאת הרבה יותר זול ופשוט להפיק.

מה יש במועדוני בר ובת מצווה שאין באולמות אירועים?


אם נרצה לסכם את זה תחת מילה אחת, הרי שמדובר בתוכן – התוכן שיודעים מועדוני בר ובת מצווה להציע, הוא תוכן מתאים הרבה יותר לבני נוער, יותר מאשר כל אולם אירועים אחר. כך למשל, אם באולם אירועים רגיל, האטרקציה הטובה ביותר שיוכלו בני הנוער ליהנות ממנה היא משחק תופסת ברחבי האולם, או אולי ריקוד לצלילי סטטיק ובן אל, הרי שבמועדון בר או בת מצווה, הם יוכלו ליהנות משולחנות משחק, משחקי וידאו, אקס בוקס, פינת סלפי, סדנת איפור, עמדת שור זועם, זיקוקים, בלונים, רחבת ריקודים צבעונית עם בועות סבון, ועוד שורה ארוכה של אטרקציות שבאמת הופכות את הזמן שלהם למעניין ומלא יותר. זה זול יותר, זה פשוט יותר וזה בדיוק מה שהם רוצים ומחפשים. לכם זה יעלה פחות, אז למה לא?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222805 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201249 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201237 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205526 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201194 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201460 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201034 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195848 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה23/01/171599 צפיות
מתנה לבר/בת מצווה היא מרגשת ושונה ממתנות ימי הולדת "רגילים", כאשר לרוב בני המצווה מצפים למתנות מפתיעות ומיוחדות שעל הוריהם וקרוביהם מוטל לתכנן זמן רב מראש. מתנה מיוחדת באמת יכולה להיות טיול לחוץ לארץ עם כל בני המשפחה. כשמתכננים מסלול טיולים משפחתי עבור בני המצווה הצעירים אפשר לכלול בו כמעט את כל האתרים המופיעים על הגלובוס, אך יש כמה פרטים חשובים שנחוץ להביא בחשבון לפני היציאה לטיול המשפחתי

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica