חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול משאבי אנוש בהייטק

מאת: LoadSEO - קידום אתריםהשמה05/05/20101245 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחלקת ניהול משאבי אנוש בהייטק היא אחת מהמחלקות החשובות ביותר בחברה.
תחום ניהול משא"ב בהיי טק ולמעשה בכל ארגון או חברה המתמחה בתחום זה או אחר, הם אלו שיעזורו לחברה ליצור יתרון על המתחרים האחרים שלה ויעזרו לה לשרוד בשוק העבודה, לאורך זמן.
תחום ניהול משא"ב כולל פעילויות רבות הקשורות לאנשים במרחב של הארגון וכמובן שניהול משאבי אנוש קשור לדבר החשוב ביותר בכל חברה או ארגון: העובדים שלה.


ניהול משאבי אנוש בהייטק - מה זה כולל?

ניהול משאבי אנוש בהייטק כולל קשת רחבה של קבלת החלטות ניהוליות בנוגע לעובד בתחום ובחברת ההיי-טק. ניהול משא"ב בהיי טק חייב להיות "מכונה משומנת היטב" עם תפקידים ותהליכים ברורים וזאת על מנת להפיק את המירב מהעובדים ולהעניק להם את כל מה שהם צריכים, כל זאת על מנת לגרום לאותה חברת היי טק לשגשג.


ניהול משאבי אנוש בהייטק - גיוס, מיון והכשרה

  • גיוס העובד- חברת ההשמה או החברה עצמה מפרסמים מודעת דרושים תפקיד זה או אחר, כגון: מתכנת, מנהל פרויקטים, מנהל רשתות וכו'.
    מאות ולפעמים אלפי אנשים עונים למודעת עבודה זו ושולחים את קורות החיים למשרה המבוקשת.
    האדם האחראי על מיון העובדים מקבל את כל קורות החיים ועובר עליהם.
    מתוך אותם קורות חיים הוא בוחר באנשים אשר מתאימים לו מבחינת כישורים, ניסיון מקצועי, גיל, סטאטוס ואיזור מגורים.
    הצעד הבא הוא לטלפן אליהם ולערוך איתם ראיון טלפוני שבו נשאלות שאלות יותר ספציפיות ועל פי התשובות שלהם נקבעת רמת ההתאמה של המועמד לתפקיד והוא מוזמן לראיון עבודה במחלקת משאבי אנוש של החברה.
  • מיון העובד- הראיון המקצועי בא על מנת לקבוע סופית האם אותו אדם מתאים למשרה.
    אם מדובר במחלקת ניהול משא"ב בהייטק של החברה, יוחלט בו במקום האם המועמד ראוי לתפקיד אם מדובר במחלקת ניהול משא"ב בחברת השמה, חברת ההשמה יקבלו תשובה באשר למועמד ותוך מספר ימים יחזרו אליו.
  • הכשרת העובד- ניהול בתחום משאבי אנוש בהייטק גם אחראים על כל נושא ההכשרה של העובדים שלהם.
    לדוגמא אם נכנס לחברה פרויקט חדש שבו נדרשת הכשרה ספציפית לעובד בתחום מסוים, משא"ב אחראים לקבוע לו מועדי הכשרה, לוודא שהוא הגיע להכשרה, לוודא שההכשרה הייתה מוצלחת ושהעובד יכול להתחיל ולעבוד על הפרויקט הספציפי של חברת ההיי טק.
    ניהול משא"ב בהיי- טק אחראים על כל העדכונים והפיתוחים הקשורים לתחום שבו העובד מתמחה.

ניהול משאבי אנוש בהייטק - תנאים, משוב, טפסים ושאר הניירת

מחלקת משאבי אנוש בהייטק היא זו שתדאג לכם לכל הטפסים הקשורים למקום עבודתכם ולרשויות, כגון: טופס 101, חוזי עבודה, הודעות פיטורין ועוד.
היא זו שתעדכן את העובדים בכל הנהלים של החברה, כגון: נוהל קליטת העובד, נוהל סיום עבודה, נוהל הטרדה מינית ועוד.
האנשים העובדים במחלקת משא"ב בהיי טק הם הכתובת שיש לפנות אליה בכל הנוגע לדיני וחוקי עבודה, ימי גיבוש, תלושים ועוד.


ניהול משאבי אנוש בהייטק - סיכום

בעבר, כל תחום ניהול משאבי האנוש נעשה על ידי החברה עצמה.
היום, ארגונים רבים פונים לחברות ניהול בתחום משאבי אנוש בהיי- טק חיצונית ועל ידי כך הם למעשה שומרים על יחסי עבודה מקצועיים עם העובד כשחברת משאבי האנוש היא זו שאחראית לכל ההתעסקות בניהול העובד.
לסיכום, על מנת שחברת היי טק תגיע תשגשג, היא זקוקה למערך עובדים איכותי המרוצה ממקום העבודה. ניהול משאבי אנוש בהייטק, הם האחראים לתוצאה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122453 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122259 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122039 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121899 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121997 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122046 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121818 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica