חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילת - עיר הקיט מספר 1 בישראל!

מאת: עינבתיירות ונופש - כללי10/05/2010950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהו. הקיץ  כבר כאן  ועימו מזג אויר שרבי וטמפרטורות גבוהות. עבור עיר הקיט מס' 1 של ישראל זה אומר בעיקר דבר אחד – סעו לאילת עכשיו, כשמזג האויר חם מספיק בשביל ליהנות מכל הבריכה והים בעולם, אבל גם צונן מספיק בשביל לשהות בחוץ מבלי להתאדות. בנוסף, באביב עדיין לא נוהרות לאילת שיירות עצומות של בני נוער בחופשת הקיץ, ויש לכם עיר קיט נהדרת, במזג אויר מושלם, רק לעצמכם.

אילת?! אין עליה!

אילת מזוהה עם בתי מלון גדולים ומפוארים, ואכן לא חסרים בה מלונות באילת (כמו מלון דן, מלון קראון פלזה ועוד). חדרים על הבריכה, חדרים עם נוף לעבר הים האדום ושקיעות מרהיבות, חדרי אוכל המציעים ארוחות גורמה ופינוקים קולינריים מעודנים ועוד, הם חוויה שאנשים רבים יכולים להרשות לעצמם על חשבון כרטיס הטיסה שחסכו בכך שבחרו לא לטוס לחו"ל.

אולם לא רק מלונות מפוארים ממתינים לתיירים ולמטיילים בעיר אילת, אלא גם אפשרויות לינה אחרות, שמתאימות למי שכיסו או אופיו אינם מתאימים לחופשה במלונות מפוארים.

אכסניות, מלוניות ודירות אירוח פשוטות קל למצוא באילת, לאירוח נטו של משפחה או קבוצת חברים. אז אם מה שמעניין אתכם הוא בעיקר קורת גג ללילה ומיטה נקייה להיכנס אליה בין בילוי לבילוי בחופשה המשפחתית שלכם, כדאי שתשקלו את האופציה הזו (לדוגמא: אשר סוויטות אירוח).

בנוסף יש הרבה מקומות המציעים אירוח באוירה כפרית למי שאוירת המלונות היוקרתית מרתיעה אותו. אמנם מדובר בעיר ולכן אין הרבה צימרים כפריים עם גינות הנפרסות עד האופק, אולם גם במרחק של קילומטרים ספורים מאילת ניתן למצוא יישובים קטנים המציעים אירוח כפרי, ואז ניתן לבלות חופשה בחיק הטבע המדברי היפיפה.

מה יש לעשות באילת?


קודם כל לנפוש וליהנות מאוירת קיט וקיץ לא נגמרות. אחרי שמרחתם היטב את קרם השיזוף, אתם יכולים לצאת וליהנות מפעילויות מים אטרקטיביות וכיפיות, החל בפעילויות בריכה קצביות שיש ברוב המלונות, דרך מגלשות מים כיפיות שיש במקומות רבים, בילוי רגוע על חוף הים וכמובן אבובים ושאר הפתעות רטובות. בעיר אפשר ליהנות גם מבילויים נוספים, כמו מסיבות, שיטוט בטיילת המקסימה של העיר לאורך הים ועל רקע האורות המנצנצים, ועוד.

אם אתם מטיילים חובבי לוקסוס, אתם בוודאי כבר יודעים שבעיר אילת יש כמה מסעדות איכותיות ומשובחות במיוחד. באילת תמצאו מסעדות מעולות מכל הסוגים והמינים, החל במסעדות טבע צמחוניות וכלה במאורות על האש זולות וטעימות, אבל אין ספק שגאוות העיר היא המסעדות המציעות שפע של מוצרים טעימים מן הים, וחלקן אפילו כשרות. נסו לנצל את החופשה המיוחדת ולטעום ממנות שאתם לא רגילים אליהן, וכך תכפילו את הכיף ואת החוויה.

עוד אטרקציה עבור מטיילים מפונקים היא כמובן ספא, סאונות, מסאג'ים וטיפולי גוף. באילת תוכלו להתרגע בטיפולים שונים ומשונים וליהנות במגוון של מכונים ואתרי ספא, ולכם נותר רק לבחור מתוך השפע הרב המוצע.

וכמובן שלא נסעתם עד סוף המדבר לחינם, ומומלץ לשלב את הטיול בעיר על שלל האטרקציות והמסיבות שלה, עם קצת טבע ונוף. מסביב לאילת תמצאו מסלולי טיול מדהימים עם נופים עוצרי נשימה לעבר הים מהרי אילת בגווניהם המרובים. חלק מהמסלולים מיועדים קצת יותר למיטיבי לכת, אבל גם המטיילים הפחות ספורטיביים יכולים ליהנות מנופי הסביבה בטיולי ג'יפים או במסלולים פשוטים יותר, המהווים אטרקציות לכל בני המשפחה ולא רק למבוגרים.

ובקיצור, אילת מצפה לכם כל מה שיכולתם לחלום עליו לחופשה מושלמת. בין אם אתם מחפשים מלונות יוקרתיים, מסעדות משובחות ואתרי ספא ופינוק, ובין אם מבחינתכם החופשה האידיאלית היא אירוח כפרי ורביצה חינמית על חוף הים, באילת תמצאו את מה שיתדלק לכם את המנועים ויעשה לכם חופשה מצויינת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111558 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101623 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105811 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102087 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101471 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105722 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103600 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205136 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205023 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195483 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195682 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196432 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182455 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181710 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica