חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תולעים אצל חתולים - מה עושים?

מאת: עינבוטרינריה11/10/20105809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אתם יודעים על תולעים אצל חתולים? מגדלים בבית חיות מחמד? חתול או גור חתולים? האם ידעתם כי אוכל איכותי לבעלי חיים משפר את איכות החיים של כלבים וחתולים כאחד?

תולעים יכולות להזיק לך ולחתולך - תופעת הבטן הנפוחה בגורים יכולה להגרם ע"י תולעים, פרזיטים אלו גורמים במהלך חייהם להרבה בעיות רפואיות בחתולים ובגורים. מאוד חשוב לחסל פרזיטים אלו לטובת חתולך ולטובתך כי הם גם עוברים גם לבני אדם.

תולעים עגולות הינם התולעים הנפוצות ביותר, פרזיטים שחיים במעיים במהלך חייהם ומועברים מחיה לחיה תוך כדי הדבקה דרך ביצי התולעים. תולעים אלו זקוקים לטמפ` מינימלית כדי להתפתח ולהטיל ביצים ולהדביק חתולים אחרים. ביצי התולעים העגולות יוצאות דרך הצואה ומועברות לחתול אחר כשהוא בא במגע עם צואת החתול הנגוע.

תולעים אלו גם מועברים דרך השיליה מאם החתולים ישירות לגורים עוד בטרם נולדו, וגם דרך החלב בזמן הנקת הגורים. התולעים העגולות אוכלות את מזונו של החתול במעי וכך החתול נשאר רעב כל הזמן. תולעים אלו מאוד פוריות. תולעת יכולה להטיל מעל ל 200,000 ביצים ליום. ותוך זמן קצר להכפיל ולשלש את מספרם. הסימנים הם: שילשול, הקאה, נפיחות בבטן החתול ובגורים, פרווה קשה ומחוספסת. ובכללי מראה לא בריא.

בואו להתייעץ עם וטרינר במסגרת פורום בעלי חיים

קשה להפטר מתולעים מסוג זה אך עם טיפול נאות וממושך ואף לכל אורך חייהם של החתולים ניתן להפטר מהם.

תולעי קרס ותולעים חוטניים הינם סוג אחר של תולעים בחתולים. אך במקום לאכול מהמזון שנמצא במעי הם נדבקים לדפנות המעי וניזונות ע"י מציצת דמו של החתול. הדבקות של מאות ואלפים של תולעים מסוג זה לדפנות המעי יכול לגרום אנמיה, חולשה, שילשול, וירידה במשקל.

תולעי הקרס נפוצות יותר מהתולעים החוטניים. והן מוצצות ומחליפות נקודות מציצה מדי יום. הן מחדירות נוגדי קרישה
בכדי למנוע קרישת דם ובכך להמשיך להנות ולמצוץ. כאשר הן עוברות למקום אחר הפצע נשאר פתוח והמקום ממשיך לדמם.
תולעי הקרס יכולים לעבור דרך הפה ודרך העור ומגיעות בסופו של דבר למעי. הן גם עוברות דרך השיליה לגורים שטרם נולדו.

תולעים שטוחות (תולעי סרט) –; הנם התולעים הנופוצות ביותר מתחילות את התפתחותן במעי הפרעוש. כאשר החתול מלקק את עורו ובולע פרעושים נגועים בתולעים הם מתפתחים בגופו והם מתקיימים ממזונו של החתול הם מופרשים דרך צואת החתול כשביציהם נמצאים בתוכם הם נראים כגרגירי אורז. קיראו עוד על אוכל לחתולים.

הוטרינר יכול לאבחן את כל סוגי התולעים שהוזכרו מעלה ע"י בדיקת צואה. ובמידה וישנם תולעים יש לתת טיפול ממית
לתולעים. מאוד חשוב לחסל תולעים אלו מהסיבה שהם עוברים גם לבני אדם. ויכולים לגרום נזק לכבד ולריאה, פריחה בעור, בעיות נרולוגיות, ואפילו עיוורון.

הדבר היחיד למניעת הדבקות לוודא שחתולך נקי מתולעים. ורחיצת ידיים לאחר נגיעה בחיה אחרת או באדמה. דבר נוסף יש לעשות טיפול מונע למניעת תולעים. דבר שימנע בעיות בעתיד לך ולחתולך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111556 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105694 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103597 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאת: עינבתאונות דרכים11/08/102268 צפיות
מי אחראי לנזקים שעשויים להגרם לך בעקבות תאונת דרכים ברכב השייך לחברת השכרה? מה היקף האחריות של חברת הביטוח ומי יפצה אותך על נזקי גוף?

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197150 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187263 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187431 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187764 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187835 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187906 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184132 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica