חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/20101619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD

בישראל יערך מחר בהשתתפות בכירי הרופאים והמומחים בתחום.

במסגרת הכנס בחסות טבע משווקת תוסף התזונה זום, תוצג תערוכה של עבודות ילדים שנעשו במסגרת טיפול באמנות.

הכנס השנתי הראשון בישראל ל-ADHD יוצא לדרך וייערך השנה ביום רביעי 15 בדצמבר 2010 החל משעות הבוקר המוקדמות במלון הילטון תל אביב.

במסגרת הכנס שיערך בחסות טבע משווקת תוסף התזונה זום, ישתתפו בכירי הרופאים והמומחים בתחום הפרעות הקשב הריכוז וההיפראקטיביות בישראל, יערכו הרצאות ודיונים במסגרתם ידונו בנושאים שונים בתחום:

החידושים בתחום הטיפול התרופתי, האם תוסף תזונה יכול להוות תחליף לטיפול מסורתי? מהי התייחסות חוק הבריאות למקרים של הפרעות הקשב וריכוז? כיצד רופאי ילדים בקהילה מתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז?איך נראה יום בחייו של ילד עם הפרעות קשב? ועוד. אחת מגולות הכותרת של הכנס תהיה תערוכת עבודות של ילדים ומבוגרים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז


בין המרצים המרכזיים בכנס השנתי- פרופ' אשר – אור נוי, מנהל המחלקה להתפתחות הילד ושיקומו במשרד הבריאות ירצה אודות חוק הבריאות הממלכתי לאבחון וטיפול בהפרעות קשב  וריכוז; פרופ' רות שלו, מנהלת היחידה לנוירולוגיה של הילד, המרכז הרפואי שערי צדק, ירושלים תדבר אודות אבחנה מבדלת בילדים בגילאי גן; ד"ר זאב חורב, רכז רפואת ילדים, אגף רפואה, חטיבת הקהילה, שירותי בריאות כללית ירצה אודות התמודדות עם ADHD מנקודת ראותו של רופא ילדים בקהילה וד"ר איריס מנור, פסיכיאטרית מומחית של הילד והמתבגר, מנהלת המרפאה להפרעות קשב, המרכז לבריאות הנפש גהה, פ"ת ,תחשוף  עדכונים וחידושים בתחום הטיפול התרופתי בארץ ובכלל ותציג מחקר שערכה לאחרונה בתוסף התזונה זום של טבע. התרפיסטית גלית יצפאן, אשתו של הבדרן הלאומי, אף היא מבית החולים גהה, תעביר סדנא בנושא "רגע בחייו של ילד עם הפרעת קשב, מהקימה בבוקר ועד ההגעה לבית הספר"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111554 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבוטרינריה11/10/105808 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101468 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105671 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103596 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאת: עינבתאונות דרכים11/08/102267 צפיות
מי אחראי לנזקים שעשויים להגרם לך בעקבות תאונת דרכים ברכב השייך לחברת השכרה? מה היקף האחריות של חברת הביטוח ומי יפצה אותך על נזקי גוף?

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/171995 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142608 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149236 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/139119 צפיות
טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/132431 צפיות
הוראה מתקנת – מתאימים לך שיטה טובה ללמידה

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132268 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131954 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica