חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה כל הסוד

מאת: בני רוקחאימון עסקי10/05/20101217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה כל הסוד...

הספר הסוד טומן בחובו את התשובה. את התשובה הפשוטה לשאלה  התמידית, איך עושים שינוי ואיך מייצרים שינוי גם מתוך מצב של ייאוש ומחסור? התשובה נמצאת בדיוק מדהים, בתוך הספר הסוד והגישה אליו היא פשוטה לחלוטין. אגב, הספר הסוד מבוסס על הסרט שהופק על ידי הבמאית שקיבלה לידיה את מדריך מדע ההתעשרות העוסק בשאלה האם התעשרות היא מדע מדוייק ?

 

כוח המחשבה

בבסיסו של הספר הסוד נמצאת ההנחה, כי מחשבה יכולה ליצור מציאות, ואפילו לשנות אותה. על פי הספר הסוד ברגע שהחלטת על כיוון כלשהו, כישלון הוא בכלל לא אופציה ריאלית. אם אתה רוצה משהו, היקום מצטרף אליך ברצון הזה, ואתה פשוט צריך להתמיד עד שהמטרה שלך תושג במלואה. החוק הראשון והבסיסי של הספר הסוד הוא, כי אם רק תדמיין ביני רוחך את החיים שאתה רוצה שיהיו לך, ותעשה זאת באופן עקבי, זה פשוט יקרה.

 

ספר הסוד - רק מחשבות חיוביות

על פי הספר הסוד הפתרון הוא פשוט לחשוב חיובי. גם אם זה נראה לכם פשטני מדי, זו השיטה. על פי הספר הסוד אמונות שליליות עלולות למנוע ממך להגשים את כל מה שאתה רוצה ומסוגל אליו. מחשבות שליליות ואמונות שליליות מונעות מהטוב ומהשפע של היקום להגיע אליך. בפשטות, הספר הסוד מתבסס על החוק הראשון בפיזיקה, דומה נמשך לדומה -אם תחשוב חיובי, דברים חיוביים יקרו לך.

 

מה אתה רוצה?

הספר הסוד מסביר כי שינוי מתרחש בחיים שלך, רק אם באמת אתה רוצה אותו או צריך אותו. הרי זה ידוע שאנשים כל הזמן רוצים לשנות משהו בחיים שלהם. הייחוד של הספר הסוד הוא שאם אתה רוצה את השינוי האמיתי, אתה צריך להבין למה בכלל אתה רוצה אותו.

 

סוד אוניברסאלי

הספר הסוד הוא ספר שנלמד בכל העולם. מיליוני אנשים כבר נחשפו אל הסוד, והבינו שהם מצאו את התשובה המתבקשת מאליה לשאלות הקיומיות שלהם. בתוך הספר הסוד מובאים כתביהם של 24 אנשים בעלי עיסוקים שונים, המספרים כיצד הספר הסוד שינה את החיים שלהם. בתמורה ובהוקרה הם מלמדים את הספר הסוד בכל העולם, ומפיצים את המסר הכל כך אמיתי שלו.

 

 

ספר הסוד והגשמת חלומות

בסופו של דבר, מה רוצים כל האנשים? אושר. הספר הסוד מלמד שהדרך להגשמת כל החלומות שלנו, החל מהחלום הכי קטן ועד החלום הכי גרנדיוזי וגדול, עוברים קודם כל בחיפוש אחרי האושר. זו בדיוק התמצית של הספר הסוד. אם תפנימו את העקרונות של הספר ותלכו לפיהם, תראו איך פתאום הכל בחיים שלכם פשוט מסתדר. ואם הכל מסתדר, אז איזו סיבה יש לכם לא להיות מאושרים?

 

אושר, עכשיו!

יחד עם זאת, על פי הספר הסוד אם הגשמתם מטרה אחת, אל תחשבו על המטרה הבאה. תתענגו על ההישג העכשווי. זו מהות האושר והחיים הבריאים. על פי הספר הסוד הוקירו כל רגע בחיים ותיהנו ממנו. ואם נראה לכם ששיש צורך בשינוי, חפשו את הספר והסוד ותתחילו לעשות את השינוי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני רוקח

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162625 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica