חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים בעזרת פרחי באך

מאת: אסתי שפררפואה משלימה13/03/20091031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולים בעזרת פרחי באך פרחי באך כידוע ,מבוססים על גישתו של ממציא השיטה-ד"ר באך -אשר אומר שבמידה ונטפל ברוח וברגשות האדם,דהיינו בגופים הרוחניים- קודם הופעת המחלה -קרוב לוודאי שהאדם לא יחלה, או שהמחלה אשר תתקוף אותו תבוא בקנה מידה קטן יותר.

 פרחי באך נלקחים מתחת ללשון, בעזרת טפטוף 4 טיפות בכל פעם, ומקובל בקר עם היקיצה,צהריים,ערב ולפני השינה. לפי שיטה אחרת,ניתן לקחת בכל עת שירגיש המטופל צורך רק 4 טיפות ואם שכח לא קרה כל נזק-כנראה שלא היה צריך.גישה בה המטופל לוקח אחריות למודעות לגבי הצורך בנטילתם.

 ישנם כמה גישות לטיפול בעזרת פרחי באך,חלקם יובאו כאן מניסיוני וכתוספת ללימודי הקונבנציונאליים=שהגיעו בעקבות עשרות טיפולים:

 1.הטיפול הקונבנציונאלי בפרי באך- ע"י תשאול הפונה ומציאת התמציות העונות למצוקתו.המטפל מרכיב את התמצית בתוך בקבוק יחד עם מים מינרלים ויש המוסיפים גם אלכוהול.

2.טיפול נוסף יהיה עם קלפי פרחי באך.לאחר שבחר המטופל בפרח ,או בחרנו עבורו בפריסה או בעזרת מטוטלת-אנו יושבים עם המטופל ומשוחחים על הטיפוס המאפיין שהפרח מציג ונותנים לו עצות כיצד לעזור לעצמו כדי להיות מודע לשינוי.הקלף יכול לעזור למטפל לפני טיפול להיכרות עם המטופל.

3.ניתן גם להיעזר בפריסת היכרות בעזרת קלפים(טארוט אושו או כל קלף המעלה את חרדותיו ואישיותו של המטופל)-ולאחר השיחה עמו להרכיב לו פרחי באך בבקבוק.

4.ניתן לבחור בעזרת המטוטלת את הפרחים הרצויים לטיפול תוך כדי כך שמסבירים למטופל את התמציות ומרכיבים לו בקבוק.מומלץ מניסיון אם יש טיפול אחר אחרי האבחון והרכבת הבקבוק שייקח מיד את ה4 טיפות הראשונות.

5.ניתן לבחור בעזרת המטוטלת את התמציות הטובות לצאקרות ולמרוח על הצאקרה טיפת פרחי באך לפני טיפול כמו רייקי ,למשל.הטיפול ילווה בהסבר התמציות והשפעתם .אפקט הטיפול ומודעות המטופל יעלו.ניתן לתת לו חומר למחשבה בעת הטיפול.

 לסיכום-פרחי באך הינם כלי עם אפשרויות רבות לטיפול ומומלצות השיטות שמניתי למטפל בכל סוגי כלי הטיפול המקובלים. ניתן לבקש מהמטופל חלומות שהן תוצר מלקיחת התמציות ולחיבורו למודעות עצמית גבוהה יותר ולהצמחתו. כמו כן מומלצת מאד דרך הטיפול בתמציות למטפלים במקצועות השונים לצמיחה,העצמה ומודעות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסתי שפר,מאסטר רייקי,הילינג אנרגטי,פרחי באך ומלחי שוסלר,הצמחה ומודעות בעזרת קלפים שונים ותקשור.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתי שפר

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי26/01/105602 צפיות
משמעת עצמית- היא דבר המאפשר לנו לפעול ולעשות מה שחשוב לנו ,מבלי להיכנע לרצונות שונים שחולפים בתודעתנו, שאנו לא באמת רוצים. אם יש לך משמעת עצמית גבוהה יש יותר סיכוי שתעשה מה שאתה רוצה לעשות, תהנה מהחיים שלך, תגשים דברים בחייך ותיצור לעצמך פעילויות מהנות.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי01/01/101801 צפיות
בני מזל דלי מייצגים את האוויר הגבוה. בין מזל דלי למציאות קשר מקרי לחלוטין. לרוב נמצא אותם מעופפים בעולם הדמיון העשיר שלהם. בני מזל דלי הם טיפוסים הומניטאריים ושוחרי שלום. ברצונם לעזור לאנושות כולה ולהציל את העולם. לא סתם אנו נמצאים עכשיו בעידן הדלי, עידן רוחני ביותר אשר עמותות ואגודות שונות צצות בו ללא הרף

מאת: אסתי שפריהדות01/01/102568 צפיות
לכל חודש בשנה העברית, משמעות מיסטית. חודש שבט מלמד אותנו, על מעיין החוכמה. חודש שבט משמש כצינור עבורנו. קרש קפיצה לשלב הבא בחיינו. האות המזוהה בקבלה עם חודש "שבט" היא צד"י, המכונה תכופות גם "צדיק". הקבלה מקשרת את חודש "שבט" עם שבט "אשר". ראש חודש שבט מוזכר בתורה כיום שבו משה רבנו פתח בדברי מוסר לכלל ישראל בטרם מותו שזה היה חודש ושבוע לפני פטירתו . ייחודו-בהיותו ראש השנה לאילן ,ומובא בספרים שיום זה הוא כראש השנה, שמסוגל לתפילה על פירות האילן, ובכללן "הפירות" של האדם, אלו בניו ובני בניו שיעסקו בתורה ובמעשים טובים ויצליחו לגדול בטעם ובריח טוב.

מאת: אסתי שפריהדות08/12/091655 צפיות
נר ראשון של חנוכה,הוא התדר של הראיה הפנימית, העין השלישית.איזור זה גם נחשב רגיש לאור, ועל פי הגישה המיסטית, כאשר הוא מתפתח אזי הוא מסוגל להבחין באור הבא מממד הרוח או הנשמה.

מאת: אסתי שפרשואה ותקומה04/12/092025 צפיות
הדיאלוג בין אם לעוברה נערך לעיתים קרובות בתקופת ההיריון. אני מכירה אם -שהייה לה דיאלוג עם בתה ברחם, אחרי שעברה שואה ארוכת ימים-בה היא וחברותיה נשבעו כשיצאו ממנה להראות לגרמנים כי "עם ישראל חי" ולהביא ילדים רבים לעולם.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי30/11/091686 צפיות
"כשם שבראש-השנה ניתנת החיות לכל השנה, כך בי"ט בכסלו נפתחים במרום אוצרות השפע והברכה של פנימיות התורה, וכל אחד ואחד מישראל יכול לשאוב כוחות חדשים ללימוד החסידות ולהליכה בדרכיה".

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי24/11/091452 צפיות
מודעות מתגוננת נדרשת, לכל מי שמרגיש שהחיים הם מסוכנים,שלא כדאי לשנות דברים,שצריך להזהר,לשמור על מה שיש,לחפש בטחון.זאת המודעות שנענית לפחד ע"י בריחה או תקיפה.היא יוצרת התנהגות הגנתית.אדם שנתקע ברמה זו של מודעות מונע בדרך כלל ע"י אינסטינקט העדר,ומשתדל להיות כמו כולם. הוא ממש את עצמו באמצעות תלות במסגרות:במשפחה,בקהילה,בתחושת השייכות,בנוחות החומרית,באשליה של בטחון ובמיוחד בדעות קונבנציונאליות(מרגלית אילון)

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213888 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191630 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica