חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות בנהיגת אופנועים

מאת: אופנועי השרוןאופנועים17/05/20101308 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטיחות היא הדבר החשוב ביותר ברכיבה על אופנוע.

קסדה
הקסדה היא אביזר הבטיחות הכי חשוב לרכיבה עלאופנועים. הקסדה צריכה להיות בעלת תו תקן העומד בתקני הבטיחות המחמיריםביותר והיא צריכה להתאים בדיוק לראש הרוכב. מומחה בחנות אופנועים יוכללהתאים לכם את הקסדה ומומלץ להיעזר בו ולא להסתמך על דעת עצמכם בלבד. אםאתם רוצים להרכיב מישהו נוסף עליכם לרכוש קסדה נוספת.

מעיל רכיבה
אביזר נוסף וחשוב הוא  מעיל רכיבה. זהופריט הכרחי לכל רוכב אופנוע. אם אין לכם תקציב לרכוש מעיל אחד לקיץ ומעילנוסף לחורף, מומלץ לקנות מעיל קורדורה שכולל מיגון, הרבה פתחי אוויר ובטנהמתפרקת. בחורף אפשר ללבוש חולצה מחממת מתחת למעיל ומעיל גשם מעל,  זה צריךלהיות מספיק. מי שיש לו תקציב יכול להתפנק במעיל עור לחורף שגם מחמם היטבוגם מגן .

מגפי רכיבה
גם הרגליים שלנו חשופות בעת נסיעה עלאופנוע וצריך לשמור עליהן. המגפיים לרכיבה יספקו  לכם את ההגנה הטובה ביותרשיש. זהו תענוג לא זול אבל זו קנייה חד פעמית לשנים רבות.

כפפות לכפות הידיים
זהו פריט הכרחי. הידיים והעורשלנו לא יכולים לשרוד נפילה על אספלט, קר ורטוב בחורף או רותח בקיץ,והכפפות יגנו על כפות הידיים שלנו מפגיעות במקרים של נפילה מהאופנוע. היוםיש כפפות מאווררות שמתאימות לכל סוגי הרכיבה ולכל מזג אוויר.

מה שלא תעשו, לאן שלא תלכו, הגנו על עצמכם כהלכה מפני פגיעות. אלתתקמצנו על ציוד בטיחות, כיוון והוא עשוי להציל את גופכם.
אם שתקלעולתאונה, מעיל טוב יכול להגן על גופכם וימנע פגיעה בעמוד השדרה ואף מוות,קסדה תמנע פגיעת ראש או פגיעה מוחית ומגפיים יגנו על רגליכם.
אל תמעיטובחשיבותם של אבזרי הבטיחות ואל תזלזלו. ודאו שאבזרי הבטיחות בהם אתםמשתמשים באיכות מצויינת כדי שיהיו אפקטיביים והשתמשו בהם בכל רכיבה, גםהקצרה ביותר.
כאופנוענים אתם מוגנים פחות מנוסעי המכונית ועבורכם כלפגיעה עשויה להיות קטלנית. תאונה קלה שלא תעשה כלום למכונית, יכולה לזרוקאתכם מרחק רב מהאופנוע.
אנו לא רוצים להפחידכם, רק לשמור על שלומכםובריאותכם. לא אתם ולא אנחנו רוצים שנסיעה מהנה תהפוך לאסון עבורכם ועבורמי שאוהבים אתכם.

אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופנועי השרון

מאת: אופנועי השרוןאופנועים08/07/101237 צפיות
קיים קשר הדוק למדי בין רמת הכושר הגופני של רוכב האופנוע לבין כלי הרכב עצמוIישנה חשיבות מכרעת בין טיב הרכיבה על אופנוע לכושר גופני גם אם זו נסיעה שגרתית הכולל מסלול שבלוני של עבודה, סידורים וחזרה הביתה ובין אם ברכיבה תחרותית עסקינן בעלת מסלול אתגרי.

מאת: אופנועי השרוןאופנועים17/05/101594 צפיות
החוויה של קניית אופנוע או קטנוע חדש, יכולה להיות אחת המרגשות והמהנות ביותר עבור כל רוכב. עדיין, עליך לקחת בחישוביך שאם לא תדע על כמה כללים חשובים, תיווכח בדיעבד כי העסקה עשויה להתגלות כטעות חייך, והיא תגרור אחריה לא מעט אי נעימויות.

מאת: אופנועי השרוןאופנועים17/05/101220 צפיות
אין מתנגד לכך שתאונות דרכים בארץ חצו כל סטטיסטיקה שפויה. מדובר בתופעה רחבת היקף שנדמה שרק גדלה עם כל יום שעובר. למרות ההסברים והניסיון לייעל את מערכת הכבישים, נראה אי אפשר להימנע מהתאונות הקטלניות שאנו עדים להן יום יום

מאת: אופנועי השרוןאופנועים17/05/101105 צפיות
הוצאתם רישיון לקטנוע וחשבתם שאולי, פתרתם את כל בעיות החניה. לא רק שיש בידכם עכשיו כלי רכב הרבה יותר קטן למציאת מקום חניה, אלא שעכשיו גם המדרכה עומדת לרשותכם בכל זמן שתצטרכו.

מאמרים נוספים בנושא אופנועים

מאת: תום ווירטאופנועים04/08/143318 צפיות
טיולי אופנועי שטח מומלצים

מאת: ענת סאופנועים19/08/131855 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: עו"ד דנה דודאופנועים05/05/131541 צפיות
בישראל מתרחשות מדי שנה בממוצע מעל 700 תאונות פגע וברח עם נפגעים, מתוכם כ-20 תאונות קטלניות בהן נהרג אדם וכ-70% מן הנהגים אשר ביצעו עבירה תאונה קטלנית והפקירו אדם, נתפסו או הסגירו את עצמם. אין ספק, כי לא יהיה זה נכון, להקל ראש בעבירת ההפקרה, מאידך, ישנם לא מעט נהגים שהפקירו אדם מתוך לחץ נוראי, פחד, היסטריה וחוסר אונים ובוודאי שלא מתוך כוונה ברורה להשתמט מעונש.

מאת: טובה שטייגאופנועים10/04/131663 צפיות
על פי הוראות משרד התחבורה, בחינת התיאוריה לרכב פרטי ולאופנוע היא אותה בחינה. המסקנה היא כי נכון להיום אין בבחינת התיאוריה ללומדי אופנוע שאלות ייחודיות לאופנוע והם נדרשים לעבור את אותה בחינה שמחויב בה נהג רכב פרטי. האם זה טוב?

מאת: משה יוריאופנועים15/11/128675 צפיות
אם נזקקתם למתרגמים בתקופה האחרונה, בלי ספק אתם יודעים שהפעולה הזו הנה דבר מהותי. ההתמצאות החיונית בניבים ושפות היא בלי ספק אנה נושא מובן. הנושא מורכב מ לא מעט מאפיינים:

מאת: טלי גלאופנועים12/11/121772 צפיות
רכישת חלקי חילוף לאופנועים לעיתים מתגלה כעסק יקר מאוד. דבר זה מוביל אנשים רבים לחיפוש אחר חברה אשר מציע להם חלקי חילוף זולים וכן חלקי חילוף משומשים. כאן חשוב מאוד להבין כמה דברים וזאת על מנת שלא תגלו זמן קצר לאחר שימוש בחלק כי מכרו לכם חלק לא איכותי אשר מסכן את חייכם.

מאת: טלי גלאופנועים16/10/121664 צפיות
אם אתם מתגוררים באחת הערים הגדולות בישראל אם בוודאי יודעים כי רוב האנשים מעדיפים לרכוש קטנוע מאשר להתחיל ולחפש במשך שעות מקום חניה בעיר, במיוחד כאשר מדובר בערים תל אביב או ירושלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica