חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מונדיאל 2010 – מונדיאל לעשירים בלבד?

מאת: haydeמשחקי כדור18/05/20101411 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פחות מחודשיים ליריית הפתיחה של משחקי מונדיאל 2010 וכבר עתה ברור שהולך להיות מונדיאל סוער במיוחד. 3 מיליון כרטיסים שיראו 32 נבחרות שמתחרות על תהילת הכדורגל העולמי. ספ בלאטר, מזכ"ל פיפ"א, כבר אמר שצפוי להיות מונדיאל מותח ומרתק במיוחד, השאלה היא מי יגיע לצפות בו?

גביע העולם 2010 לא יהיה רק אירוע הספורט הגדול בעולם, הוא גם יהיה תצוגה של יופייה המודרני של מדינת דרא"פ.

מונדיאל 2010, שייערך בין 11 ביוני ל- 11 ביולי,ייערך לראשונה על היבשת השחורה, יבשת אפריקה, במדינת דרום אפריקה.

דרום אפריקה היא מדינה אטרקטיבית שמציעה חווית תרבות – מצד אחד מדינה רבגונית באוכלוסייתה עם מגוון תרבויות ושפות, עם אוכל מצוין על טהרת הבשר ואטרקציות למכביר.

מצד שני מדובר במדינה עם בעיות ביטחוניות שמתנסה לראשונה באירוח טורניר מסדר גודל עולמי.

אך הבעיה העיקרית נכון להיום היא חוסר היענות הקהל ברחבי העולם.

טענה חוזרת ונשמעת לכיוון מארגני המונדיאל והמדינה המארחת שמצד אחד מתיימרים להציע חוויה לאדם הממוצע מן השורה ומצד שני גובים מחירים מופקעים.

מונדיאל 2010 – למה המארגנים חוששים?

מארגני המונדיאל מתאפיינים בחוסר נינוחות בתקופה האחרונה. הציפייה הראשונית הייתה להגעה של 500,000 אוהדים מחוץ לדרום אפריקה ומיום ליום ההערכות והמספרים הולכים ויורדים.

מחירי הכרטיסים והעלויות הגבוהות הכרוכות בטיסות, לינה וכרטיסים מפחידים ומבריחים את האוהדים מלהגיע לדרום אפריקה.

הקהל הבריטי למשל, שלרוב נוהר בהמוניו למשחקי מונדיאל, מצביע ברגליים ומגיע במספרים נמוכים באופן משמעותי. הבלוגרים הבריטיים שעדיין לא התאוששו מפציעתו של דיוויד בקהאם, מפנים אצבע מאשימה למחירים הגבוהים במיוחד. הם הגדילו לעשות זאת כשהשוו בין לשמור ולהחזיק את ביתם אל מול נסיעה למונדיאל.

המצב הביטחוני מרתיע גם הוא במידה ניכרת. השוטרים נחשבים לשמנים מדי ועוברים אימוני כושר, האלימות והפשיעה גוברות ורק מארגני המונדיאל חוזרים ואומרים שהמצב תקין לאירוח מונדיאל, אך עדיין לא ממליצים לשוטט לבדכם בשעות הלילה ליד האצטדיונים.האלימות אמנם אינה גבוהה כפי שהייתה בתקופת האפרטהייד אך עדיין אליפות אפריקה האחרונה שהתקיימה באנגולה , התחילה בהתקפה רצחנית על אוטובוס נבחרת טוגו.

החרימו את המונדיאל

על אף האהבה הרבה שיש למשחקי גביע העולם, המחירים הגבוהים יגרמו לרבבות אוהדים להחרים את המונדיאל ולא להגיע לדרום אפריקה.

מה גם ששידורי מונדיאל ישודרו השנה ב- HD , מה שמבטיח חוויה לכל צופה.

בכל פרמטר אפשרי המונדיאל הנוכחי פשוט יקר מדי.

 



תגיות המאמר: מונדיאל, מונדיאל 2010


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה תוכניות שותפים

בניית אתרי תוכניות שותפים

קידום אתרים באינטרנט

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hayde

מאת: haydeדיני משפחה20/09/121404 צפיות
טקס החליצה נקרא כך על שם האקט הסמלי המבוצע במהלכו - "חליצת נעל". אקט זה מבטא מעין "היחלצות" האדם מאחריות המוטלת עליו, ומהי אותה אחריות? נשיאת אלמנת אחיו המנוח לאישה, או "ייבום", והבאת ילדים אשר ימשיכו את שם המנוח. הטעם לעניין זה נובע מהרצון להמשיך את זכר האח שנפטר בטרם הביא ילדים לעולם וכן גם לייצר "רשת הגנה" מחודשת לאלמנה, שבאותה תקופה נתקשתה להתפרנס בכוחות עצמה. הטקס, בו שותפים האלמנה וגיסה, מהווה תוקף לאי רצונם של הצדדים להינשא.

מאת: haydeפרסום באינטרנט02/01/111327 צפיות
מחפשים תוספים טובים לאתר שלכם? למדו במאמר זה על התוספים הטובים שיש כיום ברשת לשדרוג האתר שלכם

מאת: haydeהכרויות02/01/114461 צפיות
אתר צ'אט רולט הפך בשנים האחרונות לאחד האתרים הפופולאריים ברשת. קראו מה הוביל לכך

מאת: haydeלימודים אקדמאיים04/12/101199 צפיות
מכללת מנשר לאמנות מציעה מגוון תארים ראשונים במקצועות הבמה - תואר בצילום, תואר באנימציה ובעיצוב גרפי, תואר בקולנוע ובתסריטאות ולימודי תקשורת חזותית. למדו במאמר זה על המקצועות השונים בהם תוכלו לקבל התמחות במנשר.

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101816 צפיות
איך בוחרים בין מדפסת לייזר למדפסת דיו? חברת דיו סנטר מסבירה במאמר זה. קראו על השיקולים , הדילמות , היתרונות , העלויות ואיך מקבלים החלטה?

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101459 צפיות
האם כבר נכנסתם לאתר של דיו סנטר? באתר תקבלו מענה כולל לשירותי ציוד חומרה מתכלה למדפסות - דיו למדפסות, טונרים למדפסות. במאמר הבא על דיו סנטר.

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101328 צפיות
האם כבר נכנסתם לאתר של דיו סנטר? באתר תקבלו מענה כולל לשירותי ציוד חומרה מתכלה למדפסות - דיו למדפסות, טונרים למדפסות. במאמר הבא על דיו סנטר.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173574 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152328 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145193 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148460 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138385 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131894 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131848 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica