חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחקת יונים מהמרפסת

מאת: שושי אוחנההדברה23/05/2010820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


צריכים מדביר? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם.

אי אפשר לזוז בבית מרוב חרקים? לא הזמנתם את הג'וקים לארוחת ערב, אבל הם עדיין באים לביקור? היונים על המרפסת לא נותנות לכם לישון? מפחדים לצאת לחצר בגלל נחשים? צריך להזמין הדברת יונים!

הרחקת יונים זה שירות חשוב ביותר, מפני שלא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד, ריבוי של מזיקים כגון תיקנים, פרעושים ונמלים מזיק לבריאות.

מספר דברים חשובים על כל הנושא של סילוק יונים:

- בעל מקצוע אמין, העושה שימוש בחומרים יעילים ואיכותיים נוהג לתת אחריות, בכדי שתוכלו לדעת שאתם מכוסים לכל מקרה ושלא תזכו לביקור חוזר של המזיקים ''החביבים'' עליכם מיד לאחר התשלום.

- וודאו שאתם מבקשים מהמומחה שיציג בפניכם תעודת מדביר, כדי להיות בטוחים שקיבל את ההסמכה הדרושה לעבוד עם החומרים המסוכנים.

- אחרי ריסוס הבית או הדירה חשוב לנקות את רצפה עם סמרטוט לח בלבד, אך אסור בשום אופן לעשות שטיפה, בכדי שלא להפחית את יעילות החומרים.

- אם יש חיות מחמד בבית, וודאו שאתם שואלים מתי מותר יהיה להכניס אותן בחזרה הביתה. נוסף על כך, ליתר בטחון וודאו אם ישנה אופציה להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

- בעניין יונים ומכרסמים, ריסוס והדברה הם גם לא הומאניים וגם לא מועילים, לכן יש ללכוד אותם ולשחרר בטבע בקרבת מקום. עכברים, למשל, יכולים להבחין בנוכחות של רעל ממרחק רב ובקלות ולכן בעלי חיים אלה פשוט מתרחקים מהאזור. יונים יכולות להיתקע בתוך הגג, למות מהרעל ולגרום למפגע, שמאוד קשה להיפטר ממנו. אך בכלליות, סילוק של אחד מבעלי החיים האלו מהשטח מוביל להפרת האיזון האקולוגי במקום, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים, גרועים הרבה יותר, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- השתדלו לקרוא למדביר כל פרק זמן קבוע, עדיף בסביבות חודש מאי, כדי לשמור על הבית נקי ממזיקים באופן ממושך.

ולסיום, טיפ ירוק:

- איך להעליםכל המקקים האלה? מעכו מלפפון ירוק והשאירו אותו בכלי סגור עם קצת מים לפחות שעה, סננו את התמיסה, והוסיפו את המיץ למי השטיפה לשטיפת הבית.

אז במידה ואתם צריכים הרחקת יונים בצפון, הגעתם למקום הנכון. חזרו בהקדם כדי לקרוא את המאמרים הבאים על תחום הרחקת יונים במודיעין. המשך יום טוב!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101151 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101969 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101157 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101254 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101236 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101273 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101180 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica