חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת עסק חדש

מאת: sternCpaראיית חשבון15/03/20091274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שמחליט על פתיחת עסק חדש רצוי שיעזור בשירותיו של רואה חשבון שייתן לו את ההנחיה וההכוונה הדרושה במטרה להביא את העסק החדש למצב של הצלחה ולא לכישלון. עוד לפני פתיחת עסק חדש יש להכין תכנית עסקית נכונה שמתאימה לצרכים של העסק החדש.

כל מי שהחליט על פתיחת עסק חדש חייב לנקוט בכמה צעדים שמחויבים ע"פ החוק והם:

1. פתיחת חשבון בנק לעסק החדש

2. רישום של העסק החדש במשרדי המע"מ

3. הודעה על פתיחת עסק חדש לסניף מס הכנסה הקרוב למקום העסק.

4. יעוץ של רואה חשבון בדבר הנה"ח הנדרשת לעסק החדש, יש צורך לקבל יעוץ מרו"ח או מיועץ מס בדבר האופן שבו צריך ספרי חשבונות לצרכי מס הכנסה.

5. מינוי רואה חשבון  שיעניק את השירותים השוטפים לעסק החדש.

6. החלטה האם כדאי להירשם כעצמאי שיהיה עוסק פטור או עוסק מורשה או אולי כדאי להירשם אצל רשויות המס כחברה בע"מ. החלטה כזו היא אינה החלטה של מה בכך והיא תלויה בגורמים רבים ויש לה השלכות רבות לכן כדאי לקבל יעוץ מקצועי מרואה חשבון או מיועץ מס שייתן לכם יעוץ לגבי אופן ההתאגדות של העסק החדש.

7. רישום כעצמאי בביטוח הלאומי- עסק חדש שפועל כעצמאי או כשותפות חייב להירשם כעצמאי במוסד לביטוח לאומי .

תהליך של פתיחת עסק חדש מחייב ליווי של איש מקצוע שידע לתת את התשובות המקצועיות לכל השאלות המתלוות לתהליך של פתיחת עסק חדש. שירות של רואה חשבון שילווה את העסק החדש יעזור לעסק החדש לערוך תכנון מס נכון ,ייצג נאמנה את העסק החדש בפני רשויות המס ,  ימנע מצב של קנסות שיוטלו על העסק ע"י רשויות המס השונות, יעזור לעסק החדש לדעת מהם זכויות העסק החדש וחובותיו. ויוכל להיות מקור מידע אמין שייתן תשובות לשאלות הקלות והמסובכות המתלוות לתהליך של פתיחת עסק חדש.  הסתייעות בייעוץ של רואה חשבון שילווה את התהליך של פתיחת עסק חדש יכול להיות הגורם שיביא להצלחת העסק וימנע כשלון של העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sternCpa

מאת: sternCpaראיית חשבון15/03/091334 צפיות
ענף ראיית החשבון הפך בשנים האחרונות לענף רב תחומי כיום רואה חשבון צריך להכיר אינסוף תחומים הקשורים לראיית חשבון, עובדה זו הביאה לכך שבשנים האחרונות יש יותר ויותר רואי חשבון שמתמקצעים ומתמחים בתחום ספציפי אחד הקשור לראיית חשבון , והופכים להיות מומחים בתחום הזה.

מאת: sternCpaראיית חשבון15/03/091455 צפיות
שירותיו של משרד רואה חשבון איכותי ואמין , הם תנאי הכרחי להצלחה של עסק. משרד רואה חשבון איכותי שילווה את העסק שלכם מהווה קרש קפיצה חשוב לכל עסק שמעוניין להצליח, ולהתפתח .

מאת: sternCpaראיית חשבון15/03/091481 צפיות
בישראל אחד לכל 580 תושבים הוא אדם שהוסמך להיות רואה חשבון, רואה חשבון זהו מקצוע חופשי ומידי שנה מצטרפים עוד כמה עשרות רואי חשבון שסיימו את לימודי ראיית החשבון ויצאו לשוק החופשי.

מאת: sternCpaראיית חשבון15/03/091206 צפיות
רואי חשבון הם אנשים שלמדו את מקצוע ראיית החשבון באוניברסיטה ויש להם ידע מקצועי רב בתחומים כמו חשבונאות, מסים, ניהול כספים, יעוץ מס ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152558 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152066 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151930 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151968 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152260 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151913 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica