חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי יכול לבצע השתלות שיניים ואיך עושים את זה?

מאת: ויקטורה פרידמןבריאות השן24/05/2010906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אי פעם חשבתם על ללכת לרופא שיניים ופחדתם שזה לוקח זמן, אם אתם כמו מפחדים, כמו כולם, מרופאי שיניי, מכאבים, יש פתרון לדבר. יכול להיות שהגעתם עד למצב שאתם צריכים לעשות השתלת שיניים , אבל אתם מפחדים. יש חדשות טובות בתחום. החדשות הם שיטה חדשה שנקראת ALL ON 4. השיטה הזו מבוססת על עקירת כל השיניים , הלא טובות והשתלת חדשות עוד באותו היום. השיטה היא ללא כאבים , ללא ניתוח, ככה שניתן לחזור לעבודה יום למחרת. השיטה טובה למי שלא רוצה להיות עם שיניים תותבות כל חייו, מי שרוצה להזדקן בכבוד. יש אנשים בגיל 50 שכבר מאבדים את השיניים שלהם בגלל עישון או אכילה לא נכונה, או שהשיניים נרקבות להם ונראות לא טוב, לכן הפתרון הכי טוב להם הוא  השתלת שיניים . הדבר הכי טוב בשיטה הזו הוא שהשתלת השיניים נעשית וכבר באותו היום אתה מקבל שיניים חדשות . רוב השיטות בארץ להשתלות שיניים אתה צריך להיות עם השיניים שלך לפחות שנה ולסבול מכאבים באותו הזמן

כדי לדעת אצל מי לעשות את הטיפול וכדי לא לפחד מהרופא, כדאי לבדוק באינטרנט רופאים טובים, להתייעץ עם חברים, מפני שיש הרבה רופאים שלא יודעים לעשות את ההשתלות כמו שצריך. בנוסף , יש הרבה רופאים שמסתובבים בארץ ללא תעודות של רופאי שיניים ועושים את עבודתם בלי תעודה רשמית של רופא שיניים מוסמך להשתלות.

כל אחד יכול לעשות השתלות שיניים יש כאלה שחושבים שאם הם חולים בסכרת, הם לא יכולים לבצע השתלה, אבל זה לא נכון. אין הבדל משמעותי בסיכון בין חולים בסכרת לבין חולים אחרים. כך גם מעשנים , למרות שבארה"ב לא עושים השתלות לאנשים שמעשנים ומעמידים להם כתנאי הפסקת עישון על מנת שיוכלו להשתיל להם שיניים, בארץ יש מרפאות שעושות השתלות שיניים גם לאנשים מעשנים כי לא רואים בזה סיכון רב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקטורה פרידמן

מאת: ויקטורה פרידמןרהיטים12/12/101958 צפיות
בחירת רהיטים למשרד זה לא רק נוחיות, זה גם לדאוג ולהתאים למראה המשרדי ואת המראה היוקרתי שאנו רוצים להשיג, ריהוט משרדי צריך לבחור עם מחשבה, כי איך שנעצב את המשרד ככה הלקוחות שלנו יראו אותנו. המשרד זה הפנים של החברה...

מאת: ויקטורה פרידמןניהול תוכן06/12/101232 צפיות
לפני כמספר שנים, אבא שלי, בגיל מאוחר, החליט לעשות רישיון נהיגה. לקח לו אמנם הרבה זמן אבל הוא הצליח בסוף. מאז שהוא על הכביש, אני כל הזמן שומעת על כל מיני תאונות קטנות שהוא היה מעורב בהן, אני מאוד מפחדת עליו. אני רוצה לדאוג שיהיה לו את הביטוח הכי טוב שיש, הוא חייב ביטוח רכב הכי טוב שיש. לפני כשנה הייתה לו בעיה, מישהיא שנסעה מאחוריו, פגעה בו מאחור, למזלי הוא יצא בלי פגע אבל לבחורה לא היה בכלל ביטוח רכב.

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108416 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

מאת: ויקטורה פרידמןתחביבים05/12/101376 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון... יש דברים שמשאירים לך זכרונות מתוקים מאוד מהילדות, הלוואי ואפשר היה להיאחז בהם.

מאת: ויקטורה פרידמןייעוץ עסקי23/11/101273 צפיות
יועצי נדל"ן זה חשוב לעשות דרך חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים לעסקים, ובעלת ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. יש חברה שנחשבת למובילה בשוק, בהצעותיה העדכניות והחדשניות ביותר.היא עומדת בקשר רציף עם חברות יועצי הנדלן הגדולות ועם הגופים המסחריים המובילים בתחום, כל זאת כדי לספק ללקוחות פתרון מקצועי, מונחה ומהיר.

מאת: ויקטורה פרידמןביגוד והנעלה22/11/101427 צפיות
כל חורף אותה הבעיה, אני מחפשת נעליים לחורף כאלה שלא ירטבו לי מכל טיפת מים שירדה, מגפי עבודה נוחות ליומיום, כאלה שיחזיקו לי יותר משנה אחת. תגידו לי איפה קונים כאלה?

מאת: ויקטורה פרידמןטיולים בארץ02/11/101263 צפיות
אם אתם רוצים לחוות חוויה מסוג אחר כדי שתדעו שבפינת רחוב שקטה במרכז תל אביב מלון בוטיק הנקרא בראון הוטל. את המלון יצרו עבור נופשים ואנשי עסקים בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201589 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181590 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica