חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס ברמנים

מאת: יריב כוהןתחביבים25/05/20101009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקצוען מי שמשקשק
המדריך כולל מידע אודות בתי הספר הטובים ביותר ללימוד ותרגול עם אלכוהול אמיתי ומידע על קורסי פלירינג. לימוד תורת המכירה תחת לחץ. מידע אודות בתי ספר המעניקים הדרכה מקצועית, מקיפה ומעמיקה על תוכנות המחשב המשמשות כיום ברים, פאבים, מועדונים מסעדות ובתי-קפה ברחבי הארץ והעולם. הכוונה תעסוקתית ע"י חברות השמה של בתי הספר השונים לברמנים העוזרות לברמנים מתחילים למצוא עבודה בסיום הקורס.

את הטיפים הראשונים תקבלו מאיתנו:

  1. האקדמיה לאלכוהול ממליצה לכם לבדוק מספר דברים חשובים לפני שהחלטתם היכן ללמוד
  2. האם בית הספר בו בחרתם קיימת חברת השמה מקצועית המבטיחה לכם מקום עבודה בסיום הקורס?
  3. האם הקורס מקיף וכולל לימודים תיאורטיים ומעשיים?
  4. האם ניתן ללמוד בקורס על חשבון פיקדון חיילים משוחררים?

בית ספר לברמנים זמן אמיתי מונה שבעה סניפים ברחבי הארץ: ת"א (סניף מרכזי), חיפה (מועדון הלונה), באר-שבע (מתחם בר הזיגי), י-ם (בר הואן גוך ) וסניף אילת (מועדון הדי-בר).

32 מדריכים שהלילה זורם להם בדם ומאחוריהם שנים רבות של ניסיון בענף הבר בישראל ובעולם מלמדים בזמן אמיתי, בליווי מוסיקה ובאווירה בלתי ניתנת לחיקוי בשילוב תוכנית לימודים רצינית ומקיפה ואווירת בר חיה ורוחשת

לעבור לצד הנכון של הבר עם קורס ברמנים מקצועי

קורס ברמנים נחשב כיום למקצוע מבוקש בקרב צעירים רבים שרוצים ליהנות בעבודה וגם להרוויח הרבה כסף. לכל אלה שאוהבים את חיי הלילה, רוצים לעבור לצד השני של הבר, ומחפשים עבודה בסביבה תוססת וצעירה, מציעים בתי הספר השונים למקצועות הבר מספר מסלולים משתנים בתחום. מטרתו של קורס הברמנים ללמד את רזי המקצוע של עבודת הברמן באופן המקצועי ביותר תוך הטמעת ידע עיוני ומעשי. מאחר וידוע כי רכישת מקצוע אינה מספיקה, חשוב לבחור רק את בתי הספר המסייעים לבוגריהם במציאת עבודה בתחום, בהתאם ליכולותיו וכישוריו של כל בוגר.

קורס ברמנים

קורס ברמנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקהילות לפי ענפי ספורט אקסטרים, מקום מפגש ושיתוף של תמונות, וידאו, תרגילים וטריקים, טיולים, כתבות בלוג ועוד.

גלישת גלים

ספורט אקסטרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב כוהן

מאת: יריב כוהןבתי מלון22/08/101007 צפיות
מלון דן אילת משקיף על מפרץ אילת וממקום בחוף הצפוני של העיר, קרוב למתחמי התיירות, הספורט והבילוי שוקקי החיים של אילת. מלון הדגל של רשת דן באילת הוא שם דבר של יוקרה והדר. זוגות, משפחות ואנשי עסקים ימצאו דרך מלון דן תודעת שירות נדירה באיכותה השמורה למלונות הטובים ביותר.

מאת: יריב כוהןבתי מלון22/08/10914 צפיות
מלון דן אילת משקיף על מפרץ אילת וממקום בחוף הצפוני של העיר, קרוב למתחמי התיירות, הספורט והבילוי שוקקי החיים של אילת. מלון הדגל של רשת דן באילת הוא שם דבר של יוקרה והדר. זוגות, משפחות ואנשי עסקים ימצאו דרך מלון דן תודעת שירות נדירה באיכותה השמורה למלונות הטובים ביותר.

מאת: יריב כוהןאסטמה ואלרגיה09/08/101270 צפיות
העולם והטבע טומנים בחובם אוצרות נפלאים וקסם של פריחה ולבלוב, של עונות ומראות, של מזגי אויר ושינויים... לאנשים הסובלים מאלרגיה, כל אלו מהווים מכשול ופגיעה באיכות החיים ובתפקוד היומיומי. זילרג'י מאפשרת לך להמשיך לנהל אורח חיים פעיל... בכל ארבע העונות.

מאת: יריב כוהןטיולים בארץ06/08/10884 צפיות
מלון מרידיאן אילת נחשב למלון בוטיק ייחודי ומפואר הממוקם במפרץ אילת וחולש על נוף עוצר נשימה של המפרץ והרי אדום

מאת: יריב כוהןביטוח רכב25/05/10961 צפיות
מדריך הביטוח מספק לך מידע אובייקטיבי לגבי סוגי הביטוח השונים

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152473 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica