חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת שירותי הסעות

מאת: רחלי פרירכב06/06/2010822 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מזמינים חברת הסעות לשירות מסוים, דבר הראשון שיש לבדוק הוא מהי רמת הבטיחות שהחברה מספקת. בישראל ישנן מאות רבות של חברות הסעות בערים שונות בארץ. חברות ההסעות מספקות שירותי רכבים ואוטובוסים בגדלים שונים לצרכים שונים. ישנן חברות הסעות המספקות אוטובוסים ומיניבוסים לתיירים המטיילים בארץ, האחרות מספקות הסעות עבור תלמידי בית ספר, וחברות נוספות נותנות שירותי הסעות על בסיס יומי קבוע ממקום למקום. הדבר המשותף לכל חברות ההסעות הללו הוא הבטיחות שהם צריכים להעניק לנוסעים.

רמת הבטיחות שנותנות לנו חברות ההסעות משתנה מחברה לחברה. אמנם כל חברת הסעות חייבת לשמור על רמת בטיחות מינימאלית המוכתבת בחוק. אך אם זאת, ישנן חברות המשקיעות בנושא הבטיחות יותר ממה שקבוע בחוק. לעומת זאת, ישנם חאפרים שלא שומרים כלל על חוקי הבטיחות המוגדרים לחברת הסעות. אותם חאפרים מספקים שירותי הסעות בצורה שחורה ולא מבוקרת. המשטרה ומשרד התחבורה אורבים לעיתים קרובות להסעות כאלו על מנת להוריד אותן מהכביש. אותם חאפרים שלא משקיעים כסף בבטיחות הנוסעים,  פעמים רבות נותנים שירותים זולים יותר, ולכן יש לשים לב, שכאשר מזמינים חברת הסעות, אין להתפתות וללכת על הזול שעלול להיות גם הלא בטיחותי, אלא יש לברר היטב אודות החברה ולבחור חברת שירותי הסעות מוכרת ומבוקרת.

אותן חברות המספקות רמת בטיחות על פי סטנדרטים גבוהים, מוסיפות כל מיני אלמנטים שיוסיפו לבטיחות הנוסעים. ישנם כל מיני מערכות התרעה המותקנות לאוטובוסים ומיניבוסים ומתריעות בפני מכשולים או סטיות בדרך. כלי הרכב נבדק לפני כל נסיעה. כל הטיפולים שצריכים להיעשות, נעשים במוסך מורשה ובזמן. אוטובוסים ישנים מורדים מהכביש ואת מקומם מחליפים אוטובוסים חדשים.

בטיחות הנוסעים תלויה רבות בנהג הרכב. ועל כן גם לנהג ההסעה ישנם חוקי בטיחות, מה לעשות וממה להימנע. ותק וניסיון על הכביש זה דבר נדרש ביותר. ועל כן שירותי הסעות לוקחים לרוב נהגים בעלי ניסיון ומיומנות וכן דואגים לרענן את זיכרונם של הנהגים בחוקי הזהירות מידי פעם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214115 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204583 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195549 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196243 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica