חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נומרולוגיה ואינטליגנציה רגשית

מאת: אסתר דמרינומרולוגיה11/01/20094091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוקדש באהבה לכל עובדי ההוראה

על פי התיאוריה של גרדינר קיימות שבע אינטליגנציות לכל אדם, רוב אנשים מסוגלים לפתח אינטליגנציה לרמת כשרות מספקת דרך גורם ביולוגי, קורות חיים, רקע תרבותי הסטורי, האינטליגנציות פועלות ביחד, תיאוריה זו מספקת אמצעי לבחינת הגורמים האקולוגיים המכריעים בלמידה.

לכל אדם יש את היכולות הרבות המייחדות אותו ע"י סווג כשרים, להלן שבע האינטליגנציות:

לשונית, לוגית מתמטית, מרחבית, גופנית תנועתית, מוסיקלית, בין אישית ותוך אישית.

בנומרולוגיה על פי פיתגורס משתמשים ברשת קבועה של מספרים מ - 1 עד 9 במפה המספרים של תאריך הלידה נכנסים לריבוע מיוצגים מאפייני אופי וכישורים במקום המתאים בטבלה:

3

6

9

2

5

8

1

4

7

ההתייחסות היא חיבור אופקי, אנכי או אלכסוני, במקומות שמופיעים בהם 3 מספרים (3,6,9 ), או שיש חוסר בשלושה מס' כשורה החסרה מתחת.

קו מלא מבטא תכונות חיוביות בתוכנו וקן חסר מבטא תכונות חסרות או בעייתיות, (טכניקה זו פותחה ע"י ג'וליה לין בספרה נומרולוגיה).

כל מספר ומספר בנפרד מצביע על מהות אינטליגנטית בתחום חיים עליו ממונה. להלן המספרים:

מספר 1 - מתייחס לאינטליגנציה תוך אישית, מפתח יוזמה ומנהיגות, יש צורך להגיע למצב של שלמות, מפתח מודעות עצמית חזקה מודעות להלכי רוח פנימיים כוונות מניעים, משמעת עצמית והערכה עצמית. אינטליגנציה זו כוללת ראייה מפוכחת ומדוייקת של האדם עם עצמו, משמעת עצמית, הבנה עצמית והערכה עצמית,

מספר 2 - מתייחס לאינטליגנציה בין אישית, קיימת דואליות, צורך בשיתוף, משקף כמו מראה את האחרים, זקוק להכרה, רוצה לעשות למען, כאשר המס' חסר יתכן חוסר ביטחון, תלותיות וחוסר יוזמה.

קיימת יכולת להבחין במצבי רוח מניעים ורגשות של אנשים אחרים, יכולת להבחין ולברור סמנים בין אנשים.

מספר 3 - מתייחס לאינטליגנציות הבאות: מוסיקלית, מרחבית, גופנית, תנועתית,

המספר מיוחס ליצירתיות, יכולת ביטוי עצמי, יש נשמה של ילד, אומן, חווה דברים דרך הרגש, מס' 3 אחראי על יצירתיות, זרימה של דברים. היצירתיות מתבטאת בתחום הספורט, משחק, מחול, מיני מלאכה ויכולת מוסיקלית גבוהה.

מספר 4 - מבטא את העולם הפיזי, מעשיות, יציבות, השרדות, יכולת התמקדות, התמצאות במרחב ובזמן. מתייחס לאינטליגנציות מרחבית ובן אישית, יכולת לתפוס במדוייק את העולם החזותי, מרחבי, דרכי ביטוי, יצירות אומנות, ניווט וארכיטקטורה. ה 4 זקוק למסגרת להכרת תודה חברתית לתחושת שייכות, מסמל עקרון שתוף, קומונה ואחדות חברתית.

מספר 5 - מבטא יכולת הסתגלות, תקשורת, שינויים, לימודים, מס' של השכל, זרימה מחשבתית, גמישות, סקרנות, תבונה, דיבור, מרדנות, מתייחס לאינטליגנציה לשונית, בילדות מרדנות, התפרצויות, היציבות באה עם הזמן, בין אישית, היכולת להבין בהלכי רוח, מניעה ולהגיב למשאלות אחרים.

מספר 6 - מבטא חשיבה יצירתית, הרמוניה, שתוף, מספר 6 רוצה להרגיש הרמוניה בכל תחומי החיים. לעיתים תחושה של חוסר שלמות, פרפקציוניסט,

מתייחס לאינטליגנציות בין אישית, קיימת רגישות לסביבה, לאנשים, ותוך אישית מתאים ומסתגל לסיבה ומגיע לשלמות ע"י ראיה מפוכחת של עצמו.

מספר 7 - מבטא גבולות אישיים, קשר אל הרוח, מסטיקה, מסמל חיפוש משמעות החיים ומגבלות העולם הפיזי. קיים צורך באיזון בין הרוח ובין העולם הפיזי. מתייחס לאינטליגנציה תוך אישית ומרחבית, קיים ידע עצמי, מודעות פנימית, כוונות, מניעים ומשאלות, צריך לפתח יכולת לתפוס את העולם החזותי מרחבי.

מספר 8 - מבטא הישגים, מימוש קריירה, התעסקות עם כסף, מתייחס לאינטליגנציה לוגית מתמטית, לאנשי 8 יש את היכולת להשתמש במספרים בצורה אפקטיבית כמתמטיקאים, רואי חשבון, קיימת חשיבה לוגית הגיונית מסודרת ה - 8 מייצג את הצורך לעשות דברים עד הסוף, מס' של כסף מכמד, הישגים וקריירה.

מספר 9 - מבטא יצירתיות, תנועה ועשייה, חופש ומרחב, אומץ אהבה, יש המון פוטנציאל, מרחב יצירה גדול, אופטימיות, רצון לחקור, מתייחס לאינטליגנציה לשונית - מוכשר, יכולת לספר סיפורים, פוליטיקה, כתיבה יצירתית, שמוש בשפה לשכנע אחרים, זכירת מידע. אינטליגנציה מרחבית - רגישות לצבע, קו צורה, חלל וליחסים בינהם. גופני תנועתי - יכולת להביע רעיונות, רגשות, כישורים פיסיים כקוארדינציה, כוח גמישות. מוסיקלית - הבנה מוסיקלית, יכולת יצירתית כהלחנה, רגישות לצליל, מקצב. אינטליגנציה בין אישית - היכולת להעניק אהבה ללא תנאי, להבין רגשות של אחרים. (שימו לב לכל שמס' 9 מכיל כמעט את כל האינטליגנציות, מס' זה מסמל אדם עם מרחב יצירה גבוה מאוד, עם כוח אנרגטי מאוד גבוה, אדם זה כדי להתפתח צריך ללמוד כל הזמן).

לסיכום, כפי שניתן לקבוע לכל אדם (דרך שאלון), איזה מן האינטליגנציות הוא חזק יותר ואיזה צריך לפתח, כך ניתן לראות על פי מספרי תאריך הלידה. מספרים קיימים מחזקים את התכונות, הכישורים האינטליגנציה הקיימת ומספרים חסרים מייצגים אם מה שהאדם בא לפתח בחיו. על פי שתי התיאוריות ניתן להבחין שרוב האנשים יכולים לפתח את כל האינטליגנציות שלהם לרמת כשרות גבוהה יחסית אך ההתפתחות תלויה בגורם ביולוגי, קורות חיים אישיים ורקע תרבותי הסטורי. כאשר אדם מגיע לנומרולוג הנומרולוג יכול להצביע בפניו את היכולות, הכישורים שקיימים בתוכו ובכך לעזור לו לפתח את האינטליגנציה שלו, כנ"ל לגבי הורים לילדים או עובדי הוראה, אם באה התפתחות לאדם קל יותר להגיע למודעות ולפתח את התודעה, חיו של האדם יהפכו להיות יותר מאושרים כי הוא ינצל את הפוטנציאל הטמון בתוכו.

באהבה

אסתר דמרי

לאתר הבית שלי

http://www.ima-adama.co.il/homesites/Preview.asp?WebsiteID=856 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באהבה

אסתר דמרי

לאתר הבית שלי-  http://www.ima-adama.co.il/homesites/Preview.asp?WebsiteID=856

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתר דמרי

מאת: אסתר דמרינומרולוגיה11/01/093260 צפיות
בגוף האדם קיימים 7 מרכזים אנרגטיים [עיקריים], כל מרכז אחראי על פעילויות הבלוטות בגוף.
במידה וקיים חוסר איזון באחד המרכזים, אנו חשים זאת בגופנו, כדי לשמור על איזון זה חשוב לשמור על אורח חיים המשרת את הגוף, תזונה נכונה, הרפיות ונשימות, חשיבה חיובית.


מאת: אסתר דמרינומרולוגיה11/01/0911679 צפיות
לכל אות ואות באותיות הא' ב' יש משמעות אנרגטית המשפיעה על האדם, השם של האדם כצינור אנרגטי המאפשר לו לבטא את היכשורים שלו, תכונות אופי, בריאות, השם המלא של האדם מבטא את הייעוד החברתי.

במאמר זה תוכלו למצא פירוט של כל אותיות א' ב' מבחינה אנרגטית והשפעתם על האדם,


מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica