חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שם לילד על פי הנומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/20152254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השם הפרטי

השם הפרטי הוא הכלי של האדם בגלגול הנוכחי להתמודד עם האתגרים הצפויים לו ולממש את דרכו ואת ייעודו. בבחירת שם לילד כדאי שבשם הפרטי יהיו לפחות ארבע אותיות. יתרה מכך, עדיף שעל כל עיצור שיש בו, תהיה גם תנועה. כך למשל, מהבחינה הזאת עדיף שם כמו אלון – שבו יש שתי אותיות אהו"י, שהן תנועות (א', ו') ושני עיצורים (ל', נ') על פני שם כמו יואל – שבו יש שלוש תנועות (י', ו', א') ורק עיצור אחד (ל'). כמו כן, לפי הנומרולוגיה עדיף לבחור שם שבו באותיות מסודרות באופן שבו הראשונה ממוקמת באלפבי"ת לפני השנייה וכן הלאה – אך הדבר משמעותי בעיקר לגבי שתי האותיות הראשונות. כך לדוגמה השם מאיר – שמתחיל באות מ' ואחר כך "יורד" לאות א' – הראשונה באלפבי"ת העברי, עדיף פחות מאשר שם כמו ישראל – המתחיל באות י' ועובר אחריה לאות ש' – אחת האחרונות באלפבי"ת.

שם המשפחה

שם המשפחה הוא אלמנט משמעותי נוסף בבחירת שם לילד. כאשר בודקים את ההתאמה של השם הפרטי לתאריך הלידה – כפי שנסביר בהמשך – חשוב להביא בחשבון גם את שם המשפחה. שם המשפחה הוא עוד דבר הנתון מראש בעולמו של הרך הנולד, והוא טומן בחובו את האיכויות והכוחות שהוא מקבל מראש – כחלק מה"שבט" שאליו הוא משתייך, משפחתו. בערך הנומרולוגי של שם המשפחה טמונות החזקות הסביבתיות שהילד מקבל, כמו גם האתגרים שאותם הוא מקבל על עצמו בעת הצטרפותו למשפחה המסוימת שאליה הוא נולד. כל אלה מתבטאים בערך הנומרולוגי של שם המשפחה, ולכן יש להתחשב גם בו בעת בחירת השם.

תאריך הלידה

תאריך הלידה הוא ה"נתון מראש" המרכזי שאותו מקבל הילד בעת הלידה. תאריך זה מסמל את הדרך שעליו לעבור בגלגול החיים הנוכחי, את הייעוד שלו ואת התיקונים שיהיה עליו לתקן. הערך הנומרולוגי של תאריך הלידה נקבע על פי סיכום הספרות של התאריך, ופעמים רבות הוא מכונה "מספר גורל". תאריך לידה יכול להיות מאתגר יותר או קל יותר, אך בכל מקרה הוא נתון המוכתב לנו מראש והנשמה הלוקחת על עצמה להיוולד באותו תאריך מסוים יודעת בדיוק מה נכון לה – לצורך הגשמת המסע שאותו היא אמורה לעבור באותו גלגול.

השילוב בין שלושתם

ביחס לבחירת שם לילד, תאריך הלידה הוא הפקטור המרכזי שעליו אנחנו מסתכלים כאשר אנו באים לבחור את השם עצמו, את הרכבו הנכון. הערך הנומרולוגי של תאריך הלידה הוא הדרך שעל הילד לעבור, כאמור, בגלגול הזה. ביחס לדרך הזו, נשאף להעניק לו שם פרטי – יחד עם שם משפחה – שישלימו את התכונות המתבטאות בתאריך הלידה. כלומר, אם הילד קיבל תאריך לידה שמאתגר מבחינת התמודדות בתוך מסגרות ויש בו שאיפה לחופש אינסופי ולחוסר מחויבות, בעת בחירת שם לילד, נעניק לו שם פרטי, שיחד עם שם המשפחה, יאזן את התכונות הללו. במקרה כזה, חשוב שבשם הפרטי יהיו איכויות של יציבות, של מסגרתיות, של הרמוניה עם אחרים ויכולת לראות את הזולת, וכן הלאה. שם המשפחה ישלים את זה ויספק את המעטפת התומכת לתמונה האישית של אותו אדם – כפי שמתבטאת בשם הפרטי ובתאריך הלידה.

 



תגיות המאמר: בחירת שם לילד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיר בן מרום - יועץ מתקשר ומיסטיקן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161574 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161599 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםכישוף28/12/151809 צפיות
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151772 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151710 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146273 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146366 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146194 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139033 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

מאת: עידו הלפריןנומרולוגיה17/07/129166 צפיות
תורת הנומרולוגיה היא תורה מתחום המיסטיקה. הנומרולוגיה בנויה מחישוב רב של נוסחאות , כל נוסחה מלמדת משהו חדש על תכונות האדם ועל גורלו, כאשר מחברים בין כל הנוסחאות מתקבלת מפה נומרולוגית החושפת את התמונה הגדולה שבהסתכלות עליה ניתן לראות בדיוק רב את האדם וכל עולמו לפרטי פרטים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica