חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעוסקים ביבוא מסין

מאת: ג'י.בי.אויבוא ויצוא08/06/20101306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים ליבוא מוצרים מסין

  • שימו לב לסוג העסק של הספקשלך, האם יצרנים, ספקים או מתווכים? השווה את היתרון ואת החיסרון.תגובתהיצרנים לשינויים מהירה יותר בתהליך של פיתוח המוצר, לאילו למתווכים ישמגוון יצרנים/מוצרים נרחב ברבה יותר אשר יכולים לספק את הצרכים האחרים שלךבעתיד. עבודה עם מתווכים שעובדים מול מתווכים אחרים אינה מומלצת - יותרמידי ידיים באמצע.


  • הקמת מערכת יחסים אישיתובריאה עם העובדים החשובים של הספק שלך חשובה מאוד כאשר עושים עסקים עםהסינים. למד את המונח guanxi , אשר באופן כללי  רופף פירושו יחסים, ולזכורכי נושא זה חשוב מאוד בתרבות הסינית.
  • אתה צריך הערכה טובה שלעלויות "הכניסה " של המוצר לפני שתבצע את ההזמנה. עלות כניסה = עלותהטובין  + עלויות הובלה על ידי היצרן+ משלוח ומיסיי היבוא (אם בכלל) +עלויות הובלה מקומית + עלות של ספקי השירות (בדיקות, סוכנים, וכו ').ייתכנו עלויות נסתרות רבות, לכן חובה עליך להתייעץ עם חברת ניהול היבוא,אבל הדרך הטובה ביותר להימנע מהפתעות רעות היא על ידי ביצוע ההזמנה הראשונהשל כמות קטנה, לאסוף את כל עלויות השונות ולקבל הערכה לעלות הכניסה שלך.
  • שימו לב למיסיי יבוא. מסיהיבוא תלויים בסוג הסחורות מסין , בארצות המוצא (סין) וביעד. אם הספק הסיני שלךיש ניסיון יצוא, הוא יכול להעזור לך להגדיר את סוג המוצר כלפי המכס עבורהמוצר שלך, אבל עליך בכל מיקרה, לעשות את שיעורי הבית שלך לבדוק את תיאורהמוצר שאתה מייבא.  קוד או הגדרה שגויה עשויה לעכב את האישור  של המשלוח.
  • מכתב אשראי נפוצים (LC) בסחר עם סין. עליך לברר עם הבנק שלך לגביעלויות,זמנים וזמינות.
  • עבודה משותפת עם סוכני יצוא בסין  - תהליך נפוץ ומקובל ע"י המיפעליםוהיצרנים הסיניים.חלק מאותם סוכנים יצוא משמשים גם כמתווכים  ומעניקיםשירותים יצוא.
  • ביקור בתערוכות בסין. ביקור בתערוכות בסין היא דרך מצויינת להיפגש עםספקים פנים אל פנים. 
  • בדרך כלל הספק יבקש הפקדהראשונית של בין 30-50% על מנת להתחיל את תהליך הייצור .
  • ניתן גם לפתוח חברה בחו"ל וחשבון בנק בחו"ל לצורל העסקים.
 



תגיות המאמר: יבוא מסין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג'י.בי.או  (GBO) שירותים פיננסים בינלאומיים בע"מ הינו משרד מוביל בישראל המעניק פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, ייעוץ עסקי בחו"ל, בנקאות פרטית בחו"ל, ניהול ויעוץ השקעות בחו"ל, ייצוג משפטי וחברות בפירמה בינלאומית במעל 22 מדינות ברחבי העולם ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'י.בי.או

מאת: ג'י.בי.אועסקים בינלאומיים30/07/101071 צפיות
תחום הקמת חברות זרות ופתיחת חשבונות בנק בחו"ל מוכר לרבים מעורכי הדין, רואי החשבון ויועצי המס בארץ. לכאורה מדובר בעבודה משפטית ובנקאית ידועה ופשוטה אך לא כך הדבר כלל ועיקר!

מאת: ג'י.בי.אויבוא ויצוא08/06/101205 צפיות
כיצד לנהוג בעסקים עם סין, מהם הטיפים ליבוא מוצרים מוצלח מסין? יש מידע רב בעל ערך שכדאי ללמוד ולהכיר בעסקים עם סין.

מאת: ג'י.בי.אועסקים בינלאומיים19/03/101203 צפיות
בכתבה זו נסקור את מרכזי הבנקאות המובילים בעולם עבור יהלומנים (חברות ופרטיים) ועבור אנשי עסקים בתחומים שונים ונעה בסוף הכתבה על מספר שאלות שכיחות בנושא.

מאת: ג'י.בי.אופיננסים וכספים - כללי 27/02/101433 צפיות
אנשים שמעוניינים בשמירת סודיות ופרטיות בעסקיהם ובפעילותם הבנקאית יודעים שבארץ שמירת הסודיות אינה גבוהה, הן מהיבט המשפטי והן מההיבט הפרסונלי. למה הכוונה?

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211026 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/182002 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181072 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161936 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161733 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica