חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אין שמירת סודיות בנקאית ועסקית בארץ

לא אחת פונים אלינו לקוחות שמעוניינים לשימור על פרטיות בעסקיהם ובפעילותם הבנקאית מאחר וידוע שאין שמירת סודיות בנקאית בארץ, הן מהיבט המשפטי והן מההיבט הפרסונלי. למה הכוונה?
היבט משפטי - ניתן בקלות  ובפרקי זמן קצרים להגביל את חשבון הבנק שלך מכל מיני סיבות שונות. ההגבלה יכולה להיות הקפאת החשבון, נעילתו או חילוטו. הדוגמא השכיחה ביותר היא במצב שלא שילמת קנסות חניה. העירייה יכולה לחסום ולהקפיא לך את חשבון הבנק ובמקרים מסוימים אף לחלט את חובך.
ההיבט הפרסולני - ידוע שישראל היא מדינה קטנה וכולם מכירים את כולם וזה כולל גם את פקידי הבנק שלך. לדוגמא - קבלת ירושה שמנה מחו"ל ואתה שוקל להעביר את הכסף לחשבון הבנק שלך בסניף שלך (אתה כנראה לקוח של הסניף כבר 20 שנה). יש סיכוי שכניסת הכסף לחשבון תדלוף לפקידים נוספים בסניף לכל מיני אנשים שאתה לא רוצה שיידעו על כך.
שמירת סודיות לחברה - אם בבעלותך חברה בישראל, החברה מופיעה ברשם החברות על כל פרטיה - בעלי החברה, מנהליה, דירקטורים, חובות ועוד. כל מי שרוצה לברר פרטים על בעלי החברה יכול לעשות זאת דרך האינטרנט במהירות ובקלות.


אז איך שומרים על סודיות?
ישנם כמה פתרונות לשמירת סודיות פרטית ועסקית:
שמירת סודיות פרטית
חשבון בנק בחו"ל - הפיתרון המהיר והפשוט הוא לפתוח חשבון בנק בחו"ל. ניתן לפתוח חשבונות בנק במגוון מדינות כגון שוויץ, קפריסין, הונג קונג, סינגפור, לוקסמבורג ועוד. בנקים בחו"ל אינם מדווחים לרשויות הישראליות (משרד הפנים, מיסוי וכדומה) פרטים אודות חשבונות הבנק. ישנם בנקים בשוויץ בעיקר שאתה יכול להורות להם שלא ישלחו לך דברי דואר לארץ כדי לשמור על דיסקרטיות מושלמת. פתיחת חשבון בנק פרטי בחו"ל היא דרך טובה, זולה ומהירה לשמור על דיסקרטיות. מדינות כמו שוויץ מציעות הגנת סודיות גבוהה במיוחד.
הקמת חברה בחו"ל – הקמת חברה בחו"ל למטרות החזקת נכסים ובנקאות. ניתן להקים חברה בחו"ל ולפתוח לחברה חשבון בנק בחו"ל. במצב זה שימך הפרטי אינו פומבי בהעברות בנקאיות או בירורים שונים אלא שם החברה.

ישנם תחומי שיפוט שבהם ניתן לרשום את החברה כגון קפריסין, BVI, פנמה ועוד. חלק מתחומי השיפוט מאגר רשם החברות הינו פומבי כך שכל אחד יכול לקבל פרטים אודות החברה ויש תחומי שיפוט שרשם החברות אינו פומבי. במצב זה, יהיה קשה מאוד להגיע לבעלי החברה.
בנוסף, ניתן להשתמש בשירותי נאמנות של בעלי מניות ודירקטורים כך שגם אם מאגרי רשמי החברות פומביים - לא יגיעו אליך אלא לנאמנים שלך.

כמובן שניתן להקים חברה בחו"ל למטרות עסקיות טהורות ולפעילויות עסקיות שונות.

למרות האמור לעיל, במקרים של חשד להלבנות הון או חשדות פליליות מיסוייות, הגנות הבנקים לא יעזרו. כמו כן, לפי חוקי מדינת ישראל ולפי שיטת המס האישית, כל אזרח ישראלי חייב לדווח לרשות המס בגין הכנסות שלו לא משנה היכן אן הופקו. יש כמובן סייגים רבים לנקודה זו.

משרד ג'י.בי.או שירותים פיננסיים בינלאומיים מומחה בפתיחת חשבונות בנק בחו"ל, הקמת חברות בחו"ל, רילוקיישן, יעוץ עסקי בחו"ל, מיסוי בינלאומי ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג'י.בי.או  (GBO) שירותים פיננסים בינלאומיים בע"מ הינו משרד מוביל בישראל המעניק פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, ייעוץ עסקי בחו"ל, בנקאות פרטית בחו"ל, ניהול ויעוץ השקעות בחו"ל, ייצוג משפטי וחברות בפירמה בינלאומית במעל 22 מדינות ברחבי העולם ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'י.בי.או

מאת: ג'י.בי.אועסקים בינלאומיים30/07/101071 צפיות
תחום הקמת חברות זרות ופתיחת חשבונות בנק בחו"ל מוכר לרבים מעורכי הדין, רואי החשבון ויועצי המס בארץ. לכאורה מדובר בעבודה משפטית ובנקאית ידועה ופשוטה אך לא כך הדבר כלל ועיקר!

מאת: ג'י.בי.אויבוא ויצוא08/06/101306 צפיות
ישנם כללים עיסקיים בסין שנהוג לפעול על פיהם. יבוא מוצרים מסין אינו עניין פשוט. מהם הטיפים החשובים לפעילות עסקית בסין?

מאת: ג'י.בי.אויבוא ויצוא08/06/101205 צפיות
כיצד לנהוג בעסקים עם סין, מהם הטיפים ליבוא מוצרים מוצלח מסין? יש מידע רב בעל ערך שכדאי ללמוד ולהכיר בעסקים עם סין.

מאת: ג'י.בי.אועסקים בינלאומיים19/03/101203 צפיות
בכתבה זו נסקור את מרכזי הבנקאות המובילים בעולם עבור יהלומנים (חברות ופרטיים) ועבור אנשי עסקים בתחומים שונים ונעה בסוף הכתבה על מספר שאלות שכיחות בנושא.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211358 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208721 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202956 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193019 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181368 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181616 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172025 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica