חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בירה דאוס

מאת: אלעד שלוםיין ואלכוהול10/06/20101740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דאוס עשויה כמו שמפניה, נראית כמו שמפניה,נשתית כמו שמפניה, אבל היאבירה.  בירה כמו שרק בלגיות יכולות להיות.

הכרתי אותי כאשר חבר הגיע אלי לסייסטה של שישי צהריים והביא איתובקבוק אחד מדהים.

מסתבר שמשפחת בוסטילס (Bosteels) מייצרת בירות בלגיות משנת 1761וידועה לאניני השיכר בזכות בירות קוואק (Kwak) ובירות הטריפל קרמלית(Tripel Karmeliet).

בשנת 2001 הוציאה המבשלה את בירת דאוס (Deus) העשויה כולה משעורהצרפתית.

דאוס בילתה חודשים (כחצי שנה) במרתפיו החשוכיםשל חבל שמפיין, בקבוקיה עברו סיבוב יום יומי (הנקרא remuage) במשךשבועות.  התהליך הנ"ל גרם לריכוז כל המשקעים לצוואר הבקבוק על מנת להבטיחצלילות מוחלטת ואפס משקעים בבירה עצמה.

להשלמת התהליך בוצעה פתיחה של הבקבוק על מנת להסיר את המשקעים. גםכאן לא חסכו במאמצים וטכנולוגיה ופתיחתהבקבוק נעשתה רק לאחר הקפאת צוארהבקבוק.

ביקורות מוצרים הינה עבודה קשה אך מתגמלת.  במיוחד כאשר מבקרים מוצרים בתחום האלכוהול

לאחר מכן, קוררה הבירה ל2-4 מעלות למשך מספר ימים על מנת לתת לבירהאת הטאץ הצלול האחרון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביקורות מוצרים מלאות ב:

אתר ביקורות מוצרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד שלום

מאת: אלעד שלוםיין ואלכוהול10/06/108843 צפיות
בשנת 1999 הגיע דייב, חבר ותיק, והתחבר עם מזקקה מובילה בהולנד לפיתוח מותג וודקה סופר אולטרה פרימיום חדש - ואן גוך. הואן גוך דאבל אספרסו עשוי מפולי המוקה הטריים והטובים ביותר. כל כך נעימים שאפשר להרגיש איך הם התחככו בעור הרך של הילידות במטעים.

מאת: אלעד שלוםטלפונים סלולריים01/12/091434 צפיות
את הנוקיה אפשר להשוות ללבנת זהב. כבד, לא נוח לסחוב, אבל שווה מליון דולר. הנוקיה מציעה מספר גירסאות. ה4 ג'יגה מרגישה קצת אנמית. מעט מדיי זיכרון למוזיקה, מעט מדיי זיכרון לסרטים ומעט מדיי זיכרון לתוכנות. גירסת ה8 ג'יגה של הנוקיה הזה כבר מרגישה יותר כמו הדבר האמיתי.

מאת: אלעד שלוםתוכנה01/12/091577 צפיות
כל מתכנת, בעיקר בתחום האינטרנט, צריך תוכנת עריכת טקסט פשוטה ומהירה. לאילו מכם שלא מבינים למה אי אפשר להשתמש בתוכנות אופיס למיניהן - טכנית זה אפשרי, אבל מעשית זה סיוט. למחשב לא איכפת אם הקוד שלו כתוב בגופן אריאל גודל 32 בצבע ורוד.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172759 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142550 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142917 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144444 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411836 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148164 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148483 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica