חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקומות למטרת הכרויות - כך תעשו את זה נכון

מאת: תמר טוביהכרויות15/06/20102522 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האפשרויות להכיר כיום בני זוג פוטנציאליים לקשר רציני או מזדמן הן רבות מתמיד. אבל למרות זאת, רובינו נמצאים בחיפוש כרוני ומייגע אחר החצי השני שלנו, ונדמה שהאמרה "כל המרבה הרי זה משובח" אינו תופס לכל הנוגע לעולם ההיכרויות. ריבוי האפשרויות לא פעם יוצר תחושה של "הלכתי לאיבוד" בתוך ים האופציות המוצעות והבלבול הזה הוא מה שמשאיר אותנו ברוב המקרים לבד. בכל אופן, כדי לעשות קצת סדר בבלגן, ריכזתי עבורכם את המקומות הסטנדרטיים למציאת הכרויות פוטנציאליות, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. לשיקולכם. הקריטריון הראשון לבחירת פלטפורמת היכרות שתשרת את מטרתכם תלוי בסוג הקשר שמחפשים. אם המטרה היא סטוץ, מסיבות, מועדונים וחדרי צ'אט הם אופציות טובות. אם המטרה היא הכרויות לקשר רציני, מומלץ להתרחק ממקומות המוניים ולמקד את החיפוש למקום העבודה, חוגים, סדנאות וכדומה (אמנם ההיצע מצומצם יותר, אך הפיצוי הוא מגיע לרוב בצורת "איכות") . הקריטריון השני הוא קבוצת הגיל. מטבע הדברים, פנויים ופנויות צעירים פתוחים יותר למגוון צורות הכרויות (שמרניות ווירטואליות), בעוד שהקהל הבוגר ממוקד יותר. מסיבות פו"פ סוערות הן לא להיט היסטרי כשמדובר בהיכרויות בגיל השלישי, כשם שהרצאות וסדנאות לזוגיות לאחר גירושין לא מדברות לחבר'ה רווקים בני 20. בגדול, כשמדברים על פלטפורמות הכרויות, החלוקה הגסה היא לדרכים וירטואליות מול דרכים ישנות ומסורתיות. הנה כמה דוגמאות:

שידוכים – ללא ספק הדרך העתיקה והמסורתית ביותר להכיר אנשים לזוגיות רצינית. למרות ששידוכים מעוררים לרוב אסוציאציה מתבקשת של טוביה החולב, ורובינו משייכים את זה לחברה הדתית-חרדית, אפנת השידוכים חוזרת לכותרות, בגרסה המודרנית כמובן. התומכים בשיטת השידוכים טוענים בתוקף כי אתרי הכרויות כיום הם "שוק בשר וירטואלי", ומתאימים בעיקר לאנשים שמחפשים "סידור זמני" ללילה מלא אקשן... הידיעות הרבות על מתחזים, שרלטנים ושאר שקרנים בתקשורת לא תורמות לדימוי השלילי שיש לאתרי הכרויות ולכן לא מפתיע שהמגמה הזו עושה קאמבק רציני ומפרנסת שדכניות ותיקות לצד משרדי שידוכים וירטואלים שמספקים ללקוחותיהם התאמות זוגיות ע"ס אינספור גימיקים, כגון אבחונים פסיכולוגים, גרפולוגים, ניתוח קווי אישיות, אימות נתונים ועוד . קונספט מעניין.

רשת השידוכים האישית שלך. כאן, את תפקיד השדכנית תופסים הדודה, ההורים, שכנים, חברים והפקידה המעצבנת שמצהירה בפניך "את חייבת להכיר את הבן שלי. הוא מהנדס" בכל פעם שאת נכנסת למקום הנוראי הזה, הקרוי "בנק". בעצם, כל "קדוש" שרוצה למלא את המכסה ולהבטיח את מקומו בגן עדן כשיגיע זמנו (לא עלינו). לשיטה הזו יתרונות וחסרונות – תלוי במידת הקרבה למבצע השידוך. חברים קרובים שמכירים אותך היטב עשויים להתגלות כמועילים, בכל אופן מומלץ לפסול את כל אותם שדכנים ממעגלים רחוקים יותר ולחסוך לעצמכם שעתיים מלאות אימה של עוד דייט כושל.

בית קפה/ מסעדה – נורא ניינטיז, אבל לפעמים עובד. הבעיה: לא סימפטי להכיר מישהי לראשונה אחרי שראית אותה בולסת המבורגר, מילקשייק ועוגת גבינה לקינוח. נכון, גם בחורות אוכלות (אבל אתם אמורים לגלות את העובדה המפתיעה הזו בשלב מאוחר יותר. עד אז אין לנו מערכת עיכול). בקיצור, בשום מצב זה לא חינני.

בר/פאב/מועדון – הצורה המועדפת להכרות בקרב בני ה-20-30. הפוטנציאל להכרויות הוא אמנם די רחב וכשמערבים אלכוהול, אווירה אפופת סקס ולילות רבים מידי של בדידות, הסיכויים נוטים לטובתכם, רק שסביר להניח שההיכרות הזו תימשך לתקופה שאינה עולה על 24 שעות (או ליתר דיוק, הזמן שעובר מהנסיעה הביתה במונית ועד לרגע ההתפכחות). אזהרה: באורות עמומים ובהשפעת אלכוהול כמעט כולם נראים הרבה יותר טוב.

אינטרנט – הנושא הזה דורש (וביושר) מאמר נפרד (בהמשך יפורסם "המדריך השלם להיכרויות באינטרנט "). לשם סקירה כללית, אני רק אומר שעולם ההיכרויות ברשת מציע אינספור אפשרויות – החל מאתרי הכרויות שצצים מידי יום כפטריות אחרי הגשם, כל רשת חברתית (פייסבוק למשל, שגם מציעה אפליקציות פופולאריות וחינמיות כדוגמת are you interested שמהלכות אימים על אתרי הכרויות בתשלום), משרדי שידוכים וירטואלים, פורומים ואיפה לא... היתרון הברור של הכרויות באינטרנט הוא שהרחבת את מעגל בני הזוג הפוטנציאלים לאין שיעור (יש המון סיפורי הצלחה הזויים של אנשים שגרים במרחק 17 שעות טיסה האחד מהשני שהכירו ברשת ובסוף התחתנו והקימו יחד משפחה, אני אפילו מכירה זוג כזה – הוא ישראלי והיא מסינגפור). החיסרון – בסופו של דבר אתה מקבל "חתול בשק" . האינטרנט, על כל יתרונותיו, אינו בולט באמינות גולשיו, והרבה פעמים היכרויות באינטרנט מסתיימות במפח נפש די גדול (במקרה הטוב – אנחנו מגלים שהפרופיל האישי לא תואם את המציאות – הבחור החתיך והגבוה עם התואר השני במנע"ס מהמרכז הבינתחומי עם העבודה הנחשקת בתחום ההשקעות הוא למעשה גוץ שמנמן שעובד כמאבטח בבנק כדי לממן את לימודיו בפקולטה למדעי שקר כלשהו. במקרה הרע- לא ניכנס לזה, מסתובבים מספיק סיפורי זוועות של מתחזים שעושים שימוש ציני בפלטפורמה הזאת והורסים לכולנו).

טיולים/ סדנאות/ פעילויות משותפות – בד"כ תופס יותר בקהל הפו"פ המבוגר יותר (אנשים שמחפשים זוגיות בפרק ב' ) ולאנשים שהכרויות ברשת מרתיעות אותם בין אם מחשש ליפול על מתחזים ובין אם מההשקפה שמדובר בפלטפורמה "קרה" ונטולת פניה אישית . לסיכום, דרך נהדרת להכיר אנשים, וגם אם לא יוצא, לפחות הרווחתם פעילות מהנה במחיר מציאה.

בשורה התחתונה, יש אינספור הזדמנויות ומקומות פוטנציאליים להכיר בני זוג, רק אל תגבילו את עצמכם מהפחד לנסות משהו חדש(אני מצאתי את עצמי לא פעם חושבת: "בחיים לא הייתי מדמיינת את עצמי כאן", ומופתעת לטובה בסופו של דבר). מה יש לכם להפסיד? כמה שעות מחייכם שגם ככה התכוונתם לשרוף בבטלה מול הטלביזיה שקועים ברחמים עצמיים? אז תלכו פעם אחת, לא אהבתם? אל תחזרו.נהניתם? אשריכם. ובכלל אם משם תכירו את המיועד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113432 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111388 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111428 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111746 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102677 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101624 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101644 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica