חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי קבלה בישראל

מאת: תמר טובייהדות22/03/20111745 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה המערכת החוקים האוניברסלית שפועלת על כל אחד מאיתנו?

באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

המרכז לקבלה מציגה בפרטי פרטים כיצד לנווט בתוך הנושאים העצומים האלה, וזאת במטרה להסיר כל צורה של כאוס, כאב וסבל.

במשך אלפי שנים המקובלים לימדו שכל יצור אנושי נולד עם פוטנציאל לגדולה.

המרכז לקבלה בראשותו של הרב פ.ש ברג וקרן ברג מעניק את האמצעים ואת הכלים להפעלת אותו הפוטנציאל והוצאתו מן הכוח אל הפועל.

מאז ומתמיד חכמת הקבלה הייתה מכוונת לשימוש מעשי, ולא רק ללימוד. מטרתה היא להביא בהירות, הבנה וחירות אמיתית אל תוך חיינו.

הרב ברג מממש את ייעודו

בשנת 1962, עת שביקר בישראל, פגש לראשונה את המקובל הרב יהודה צבי ברנדווין. הרב ברנדווין עמד בראש המרכז לקבלה. עבור הרב ברג היה זה המפגש הראשון עם חוכמת הקבלה. הרב ברג החל ללמוד אצל הרב ברנדווין, כשאט אט התגלה לפניו הידע העצום והטעם המופלא, שהיו חסרים לו בלימודי התורה המסורתיים. לא עבר זמן רב עד שהחלו לעמול יחדיו, הרב ברנדווין והרב ברג, על הפצת חוכמת הקבלה וספר הזוהר בארץ ובעולם. בשנת 1968 קיבל על עצמו הרב ברג את נשיאות המרכז לקבלה, ושנה לאחר מכן, עם פטירתו של הרב ברנדווין, קיבל הרב ברג את הנהגת המרכז במלואה.

הרב וקרן ברג פותחים את שערי המרכז לקבלה לכולם

באותה שנה פגש הרב ברג את אשתו לעתיד קרן, ולימד אותה את חוכמת הקבלה. הרב וקרן ברג החלו פועלים יחד להפצת חכמת הקבלה בעולם. בשנת 1971 הם נישאו, ועברו לגור בישראל.

קרן ברג, הייתה האישה שלראשונה בהיסטוריה, הציעה לפתוח את המרכז לקבלה לכל. לאחר שהצליחו להתגבר על כל המתנגדים הרבים שעמדו בדרכם, הרב וקרן ברג פתחו את שערי המרכז לקבלה לכל דורש, ללא הבדלי מין, דת או גיל. כבר בשנות השבעים והשמונים מנה המרכז אלפי תלמידים, והחל משנות התשעים המוקדמות הוקמו לו עשרות סניפים וקבוצות לימוד קבלה ברחבי העולם. כיום הרב וקרן ברג עומדים בראש המרכז לקבלה, ויחד הם מובילים את הפעילות הבינלאומית של הארגון הגדול ביותר ללימוד קבלה בעולם.

הרב ברג פרסם ספרים רבים בנושא הקבלה שהופנו לקהל הרחב. ספריו נחלו הצלחה, תורגמו לשפות רבות, והיו דרך נוספת לממש את חזון הפצת חכמת הקבלה בעולם. בזכות הרב וקרן ברג, ממשיכי דרכם של הרב אשלג והרב ברנדווין, המילה קבלה מוכרת היום ברחבי העולם, ולימוד הקבלה הפך נחלת רבים, כפי שלא היה מעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113428 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111388 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111428 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102676 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101624 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101644 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאת: תמר טוביספא26/09/1016742 צפיות
מתקן הסאונה הינו אחד ממתקני הספא הנפוצים המאפשר הרפיה פיסית ונפשית. סאונה ברוב מרכזי ספא הנו מבנה סגור, הכולל בתוכו גוף חימום כגון תנור לבנים המחומם לטמפרטורה גבוהה מאוד וכאשר הלבנים לוחשות, יוצקים עליהן מים הספוגים בשמנים ארומטיים המעלים את הלחות בתוך המתחם הסגור ופותחים את דרכי הנשימה.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102584 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195555 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195622 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195640 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195595 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195622 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195615 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica