חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא - יתרונות טבילה בג'קוזי וטיפולי עיסויים

מאת: תמר טוביספא30/10/20101643 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש.  תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי. מכון ספא בריאותי מציע מגוון רחב של מתקנים וטיפולים: כגון טבילה בבריכות ספא (ג'קוזי), עיסויים בשמנים,  רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד.

במאמר שלפניכם מוצגים מספר יתרונות בריאותיים של שני טיפולי ספא בסיסיים – עיסוי וטבילה בבריכות ספא, הקיימים בכל מכון.

עיסויים - שיפור זרימת הדם והגברת חילוף חומרים )מטבוליזם)

באופן כללי, הטיפול בעיסוי נעשה במטרה לטפל ברקמות השטחיות וברקמות העמוקות. העיסוי מבוצע לרוב ישירות על העור, במגע ישיר של המטפל, ותוך שימוש בשמנים, משחות, טלק או חומרים אחרים.

טיפולי העיסוי יעילים להתנגדות לתהליכי אנטי-אייג'ינג, טיפול בבעיות בריאותיות והפגת מתחים לחצים.

טיפולי עיסויים מסייעים לתהליכים של התחדשות תאי הגוף וניקוי פסולת הרעלים אשר מגיעים לגופינו דרך מזון מעובד וזיהום אוויר. באמצעות המרצת מחזור הדם, העיסוי מעורר תהליכים תוך-תאיים המערבים הפעלה של חלבונים ותהליכים אנזימתים ומטבוליים שונים המזרזים יצירה של תאים חדשים ובכך נלחמים בתהליכי הזדקנות באופן טבעי.

הבעיות הבריאותיות המרכזיות הניתנות לטיפול ע"י עיסוי כוללות עייפות וכאבי שרירים מאחר והעיסוי מתמקד בעיקר ברקמות הרכות של הגוף. כמו כן, הגברת זרימת הדם ונוזלי הלימפה יעילות גם להרפיה כללית, דלקות וזיהומים וטיפול בכאב כרוני.

טבילה בבריכות ספא

אחד מתחומי ספא ידועים הינו הג'אקוזי , שהינו למעשה הגלגול המודרני של מרחצאות מעיינות חמים שקיימים עוד משחר ההיסטוריה.

הג'אקוזי שבמרכזי הספא, הינו אמבט עמוק בו מים מחוממים הכולל משאבות המזרימות בו בעת אוויר דחוס במהירות גבוהה.

שהייה בג'אקוזי במרכזי ספא, לא רק שמרחיבה את כלי הדם ומאפשרת זרימה טובה יותר, אלא גם משחררת אנדרופינים ורעלנים בגוף.

יתרונות נוספים לשהייה בג'קוזי כוללים:

הרפיית השרירים, שיכוך כאבי מפרקים וירידת לחץ הדם הודות לזרימת האוויר הדחוס .

יכולת הציפה  במים מרגיעה ומפחיתה את הלחץ על המפרקים ובכך מאפשרת לנו להרפות את כל חלקי גופינו .

טבילה במים חמים מרחיבה את  כלי הדם ומגבירה זרימת דם בכל חלקי הגוף .היכולת הזאת מאפשרת לנו לסנן את הדם ביתר מהירות

הפגת לחץ ומועקות נפשיות- רגיעה בבריכות ספא מפחיתה מתח נפשי, מקדמת שינה טובה יותר ומשפרת את הבריאות הכללית של הגוף.

שהייה בג'קוזי  מקלה על המפרקים ומרגיע את השרירים, היא עוזרת להפחית כאב מדלקת פרקים בשל נפיחות, דלקות וקשיחות.

טיפול בהפרעות שינה  - הרפיה של הגוף בג`קוזי יכולה לעזור לך להירדם בקלות  ולקבל לילה טוב יותר ללא התערבות בתרופות לשינה וללא תופעות לוואי .

 



תגיות המאמר: ספא לגוף ולנפש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113415 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111388 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111428 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111744 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102676 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101624 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא26/09/1016730 צפיות
מתקן הסאונה הינו אחד ממתקני הספא הנפוצים המאפשר הרפיה פיסית ונפשית. סאונה ברוב מרכזי ספא הנו מבנה סגור, הכולל בתוכו גוף חימום כגון תנור לבנים המחומם לטמפרטורה גבוהה מאוד וכאשר הלבנים לוחשות, יוצקים עליהן מים הספוגים בשמנים ארומטיים המעלים את הלחות בתוך המתחם הסגור ופותחים את דרכי הנשימה.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161659 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152811 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146406 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148657 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138559 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131800 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131871 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica