חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלון בלגי ונחיצותו לעיצוב הבית

מאת: עידן ישראדריכלות פנים15/06/2010898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת מהמגמות העיצוביות החזקות ביותר בשנים האחרונות היא המגמה של הכנסת חלון בלגי כפריט אשר הוא מחויב המציאות אל כל תכנוןשל עיצוב פנים הבית. בנוסף החלון הבלגי נחשב באותה מידה כפריט עיצובי אשרמספק נופך נוסף גם למראה החיצוני של הבית. המראה בחיצוני והפנימי שהחלוןהבלגי מספק מוגדר בביטוי מסוים מאוד. החלון הבלגי מעלה לרמה חדשה ולהבנה חדשה את המושג של פשטות ובשילוב עם יופי. אחתהאמירות הנפוצות בתחום האדריכלות ובתחום עיצוב הבית פנימה היא האמירה כיפחות הוא בעצם יותר. וכאן כל המהות של חלון בלגי נכנסת. החלון הבלגי כולואמירה של פחות הוא יותר. החלון הבלגי מצטיין בפשטות שהוא משדר ובקוויםהנקיים וההנדסאים הברורים שהוא מכתיב לבית כלפי פנים כמו גם לרואים מבחוץכלפי חוץ. לכן הבחירה בחלון בלגי צריכה לנבוע מתוך ההבנה העמוקה כי מה שאנומחפשים שהבית שלנו יקרין הן כלפי חוץ והן כלפי פנים הוא אמירת הפשטות. אךכמובן שפשטות זו היא לאו דווקא פשוטה. באמירה זו של פשטות ושל קווים נקייםוברורים אנו בעצם משדרים כלפי חוץ תחכום גדול מאוד. אנו מודעים לאמריההפשוטה שאנו משדרים עם חלון בלגי. אך עצם הידיעה והמודעות שלנו לאמירההפשוטה של החלון הבלגי אומרת את הדבר ההפוך ומצביעה על תחכום גבוה מאוד. אךגם כלפי פנים החלון הבלגי מאוד משפיע. כלפי פנים החלון הבלגי אומר את אותוהדבר פשטות אך כלפי פנים יתרונותיו הם אחרים. החלון הבלגי מספק חלל עבודהאו חלל חיים מאוד נוח ומזמין המספק אווירת וסביבת עבודה אשר מרחיבה אתהמחשבה ואת הנפש תוך שבאטמוספרה הישראלית הוא מכניס פנימה הרבה אור ושמש.דבר זה מביא לחיות הרבה יותר גבוהה בבית ומכניס הרבה שקט ורוגע וזמן לחשובולנוח.

 



תגיות המאמר: חלון בלגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111564 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111550 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111666 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111953 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101680 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101794 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102638 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica