חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים לחלונות והתאמתם

סורגים הם דרך מצוינת להגן עלינו ועל הרכוש שלנו. אנשים רבים סבורים שלא כדאי להתקין סורגים לחלונות כי הם מעניקים מראה מכוער ולא אסתטי לחלון מצידו החיצוני. אולם אותם אנשים צריכים לקחת בחשבון את האפשרות כי יפרצו לבתיהם. כיום יש סורגים במגוון צבעים וסגנונות עיצוביים כך שהבחירה יכולה להיות פשוטה ביותר.
עם השנים נעשתה חלוקה דיי ברורה לסורגים שמטרתם להגן מפני נפילה של ילדים לבין כאלה שמטרתם למגן את הבית מפני פורצים פוטנציאלים.
את הסורגים לחלונות ניתן לחלק לכאלה קבועים המקובעים וצמודים אל החלון ואל כאלה המתקפלים ונוחים לפתיחה ולסגירה בהתאם לצורך. בעולם פופולארי כיום סורגים המקובעים אל הקיר בציר והם בעלי מנגנון שחרור מהיר במידת הצורך כמו במקרי חירום למינהם בהם יש צורך ביציאה מהירה.
צבעם של סורגים לחלונות אף הוא משתנה וניתן כיום לבחור בין מגוון ענק של צבעים. חשוב להקפיד על צבע איכותי הנצבע בטכנולוגיה המבטיחה את עמידות הצבע וכנגד מקרי חלודה שונים. יש לבחור צבע שיהיה יפה ונעים לעין אך גם כזה שיתאים לצבעים הכלליים של הבית ולא יהווה ניגוד לא אסתטי לגוונים השולטים ברחבי הבית.
פורץ פוטנציאלי יירתע מלפרוץ לבית הנראה כאילו הוא ממוגן דיו. סורגים הם אמצעי נהדר להבטיח שהפורץ יחשוב פעמיים אם לפרוץ לבית או לא. פורץ לא ימהר לנסר סורגים כי הדבר יגרום לרעש ולחשיפת מעשה הפריצה.
ניתן להתקין סורגים לחלונות גם מהצד הפנימי של החלון ולהבטיח מראה אסתטי יותר. יש בזה משום סכנה, כיוון שפורצים עלולים לחשוב שבחלון הבית לא מותקן סורג ועל כן יעשו מאמץ לפרוץ אל הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סורג ומגן

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי27/06/10886 צפיות
חשיבות הפרטים הקטנים בהתקנת סורגים

מאת: סורג ומגןבית חכם02/06/101271 צפיות
על מה חשוב להקפיד כשמתקינים סורגים להגנה מפני נפילת ילדים בבית.

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי30/05/10856 צפיות
כל הדרכים לאתר את מתקין הסורגים המתאים ביותר עבורכם.

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי30/05/101132 צפיות
כל הדרכים לאתר את מתקין הסורגים המתאים ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica