חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים וילדים

מאת: סורג ומגןבית חכם02/06/20101271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדים, ובייחוד ילדים קטנים, מרבים להתרוצץ, לקפוץ ולהשתולל. כאשר הם עושים זאת בבית, הדבר עלול להסתיים בצורה לא טובה. לשם כך הומצאו מגוון של אמצעי בטיחות ובהם סורגים .

כאשר מעוניינים להרכיב סורגים לחלונות, חושבים בראש ובראשונה על הפן העיצובי שבעניין, כשלמעשה החלק החשוב יותר הוא הפן הבטיחותי.

כיצד נגן על בטיחות ילדינו בתוך הבית? ומה הפרמטרים החשובים בבחירת סורגים לחלונות?

סורגים לחלונות צריכים להיות קודם כל חזקים דיים כדי לעמוד בכל משקל ובכל עוצמה של תנועות. על כן מומלץ לוודא שהם מותקנים בצורה חזקה דייה כך שלא יתפרקו וחלילה יפלו.

מזג האוויר הלח בארץ עלול לגרום לחלודה בסורגים. לכן יש לבחור בסורג מגולוון, כזה שלא יחליד עם השנים וישמור על הגוון המקורי. ניתן לחסוך כסף ולהשתמש בסורגים שעברו צביעה רגילה, אולם במהלך השנים הצבע עלול להתקלף וליצור מראה לא אסתטי לסורגים. כדי למנוע את תהליך התקלפות הצבע, ניתן להשתמש בסורגים שעברו צביעה בתנור שכן אז הצבע נשמר לאורך זמן ולא מתקלף.

רבים לא מודעים לכך, אך יש הבדל מהותי בין סורגים המשמשים להגנה מפני נפילה של ילדים ומבוגרים, לבין סורגים שמטרתם להגן מפני פורצים פוטנציאליים. סורגים המשמשים להגנה מנפילות הם זולים יותר בצורה משמעותית מסורגים כנגד פריצות. כל התהליך אינו תהליך זול בכל מקרה, אך קחו בחשבון כי אם מתכוונים לשים סורגים על כל הבית ולא רק על חלון אחד בסלון או בחדר הילדים, חוסכים יותר בעלויות של כל סורג.

כשמדובר בבטיחותם של ילדים, מומלץ לא להתפשר על איכותם של סורגים. ראשית, המצב בחו"ל שונה מהותית מהמצב בישראל. בעוד שבישראל יש תו תקן אחיד לסורגים שמטרתם מיגון וכאלה שמטרתם בטיחות, בחוץ לארץ יש תקן נפרד לשניהם.

סורגים הבנויים בצורה תקינה ומשמשים כנגד נפילת ילדים , לא עלינו, צריכים להיות מסוגלים לשאת משקל שלא יעלה על 65 קילו. המרחק בין מוטות הסורגים צריך להיות עד עשרה ס"מ כדי שראשו של הילד לא יתקע בו. תקן דומה הוא לגבי פתחים בסורגים שאסור שיהיו קטנים משלושה ס"מ כדי למנוע היתפסות של ידו של הילד בין הסורגים.

נושא שחשוב לתת עליו את הדעת הוא נושא האחריות של החברה או בעל המקצוע שמתקין את סורגי הבטיחות בבית. הימנעו ממתקינים שאינם מספקים את האחריות הדרושה לתיקונים ולתחזוקה שוטפת של הסורג. מתקיני סורגים כאלה על פי רוב אינם אמינים ואינם יודעים לבצע את עבודתם נכונה. דרשו ממתקין הסורגים את האחריות עבור הסורגים. על פי רוב מתקין אמין ומקצועי ייתן שלוש שנים אחריות לתיקונים קלים הנובעים מבלאי טבעי או מתקלות. דרשו לקבל מסמך המפרט את תנאי האחריות וכמו כן את תוקפה.

 



תגיות המאמר: סורגים, סורגים לחלונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סורג ומגן

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי27/06/10887 צפיות
חשיבות הפרטים הקטנים בהתקנת סורגים

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי17/06/10852 צפיות
התאמת סורגים לחלונות והיתרונות נגד פריצה

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי30/05/10856 צפיות
כל הדרכים לאתר את מתקין הסורגים המתאים ביותר עבורכם.

מאת: סורג ומגןבניין ואחזקה - כללי30/05/101132 צפיות
כל הדרכים לאתר את מתקין הסורגים המתאים ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181563 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica