חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישיבת הנהלת ענף החברות לניקיון ותחזוקת מבנים בישראל באיגוד לשכות המסחר (דרור אטרי וח"כ רחל אדטו)

מאת: דרור אטרימוסדות שלטון18/06/20108088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חבר נשיאות לשכות המסחר, דרור אטרי: " הוכחנו כי בהידברות אפשר להוביל למהפכה. יש להוקיע מקרבנו חברות כושלות הזוכות במכרזי הפסד".

ח"כ רחל אדטו: "חשוב לחזק את המעסיקים בישראל" .

ח"כ אדטו: "תפיסת העולם שלי היא קצת שונה מחלק מחברי בוועדת העבודה. מצד אחד אני בעד העובדים ותומכת בשמירה על זכויותיהם, אבל מצד שני תומכת גם במעסיקים, שהרי ללא חוסנם האישי והכלכלי לעובדים לא תהיה פרנסה".

בשבוע שעבר התארחה ח"כ רחל אדטו  בישיבת הנהלת ענף החברות לניקיון ותחזוקת מבנים בישראל באיגוד לשכות המסחר. במסגרת הישיבה עלו מספר נושאים לטובת חיזוק מעמד העובדים בענף והפעולות הנדרשות לחיזוק המגזר העסקי בכלל והענף בפרט. בנוסף הועלתה לדיון תופעת מכרזי ההפסד בענף.

חבר נשיאות איגוד לשכות המסחר ויו"ר הענף, דרור אטרי,  סקר את פעילות הענף והתהליכים ההיסטוריים אותם הוביל בתחומים השונים. אטרי הסביר את הפעילות שנעשתה למיסוד הענף ותיקון עוולות של שנים שגרמו לפגיעה בזכויות העובדים על ידי מתן תוספת שכר של 20% לשכר. הוא הציג את ההסכם הקיבוצי שנחתם ונעשה בשיתוף פעולה עם ההסתדרות כמהפכני שקובע לראשונה כללי פעילות חדשים בענף. בנוסף הסביר אטרי על המחויבות של החברות בענף לראשונה להוציא רישיון בהנפקת ובאישור משרד התמ"ת.

דרור אטרי בירך את ח"כ אדטו על העבודה המשותפת לחיזוק הענף, שהחלה בהתגייסותה בוועדת העבודה במסגרת חוק ההסדרים. במסגרת זו עזרה ח"כ אדטו לקדם את עמדת לשכת המסחר ותמיכתה הוצגה גם בישיבה סיעתית של  תנועת קדימה שבה הוצג הסכם הקיבוצי של הענף .

אטרי: "הצלחנו להוביל מהפכה של ממש בענף, אך לפנינו אתגרים רבים וחשובים להשלמת משימותינו, הן בהמשך תהליך לתיקון חוקים המקשים על המעסיקים והחברות בענף, הן בהמשך מאבק חסר פשרות במכרזי הפסד ועוד.

כיום אנו דנים בתקנות הערובה שהוצגה ע"י שר התמ"ת לוועדת העבודה בכנסת אשר אמורה לדון בגובה הערבות לרישיון .

כידוע לכם הענף בשיתוף ראש ההסתדרות, מר עופר עיני, וראש המחלקה המשפטית באיגוד המקצועי בהסתדרות, עו"ד שי תקן, הגישו לתמ"ת מסמך הבנות משותף של ההסתדרות והענף המציג את העמדה המשותפת בנושא.

כאן המקום לומר מילה טובה לראשי האגפים בתמ"ת, הגב' יפה סולימני מנהלת ארצית אגף אכיפה רישוי והסדרה, עו"ד רבקה מקובר מנהלת אגף רישוי והסדרה ומר חזי אופיר מנהל אגף האכיפה, אשר פעלו בשיתוף פעולה עם הנהלת הענף בטרם הגשת עמדתם בנושא הרישוי ואף קיבלו את רוב עמדת הענף בנושא.

תוצאה חיובית זו הינה המשך מדיניות אותה קבעתי בתחילת דרכנו לבניית ערוצי תקשורת ישירים עם כל הגורמים העובדים מול הענף ואף אחראים לאכיפת זכויות העובדים. הוכחנו כי בהידברות אפשר להוביל למהפכה .

לצערנו אנו רואים שעדיין ישנן חברות ניקיון אשר אינן חברות בענף ומתקשות להתנתק מהתנהלותם הכושלת אליה הורגלו בשנים האחרונות. אלה מתקשות להסתגל לסדר יום חדש אותו הובלנו למיסודו של הענף ומניעה מחברות כושלות להשתתף במכרזי הפסד בכל מחיר".

מטרת הישיבה בלשכת המסחר הייתה לגבש את עמדת הענף לקראת הדיון בוועדת העבודה בנושא הערובה שהוצגה  ע"י התמ"ת.

סמנכ"ל לשכת המסחר, עו"ד דן כרמלי ציין כי "הכן אתם יכולים להיות גאים על הישגכם המהפכני אשר קבע סדר יום חדש בפעילות החברות בענף. תקנות הרישוי כפי שהוצגו ע"י שר התמ"ת בוועדת העבודה בכנסת מובנים בבסיסם על פי הרישוי הקיים בחברות כ"א למעט נושא הערובה שכאן ניתן ביטוי לערבות מדורגת על פי מחזור פעילות כל חברה וחברה. זהו הישג חשוב לידידי חבר הנשיאות  ויו"ר הענף שהצליח להגיע אליו יחד עם חבריו בהסתדרות ומנהלי האגפים בתמ"ת".

ח"כ רחל אדטו: הסבירה כי "תפיסת העולם שלי היא קצת שונה מחלק מחברי בוועדת העבודה. מצד אחד אני בעד העובדים ותומכת בשמירה על זכויותיהם, אבל מצד שני תומכת גם במעסיקים, שהרי ללא חוסנם האישי והכלכלי לעובדים לא תהיה פרנסה".

אני מברכת את חבר הנשיאות וראש הענף, דרור אטרי, ואת החברים על פעילותכם. אכן הובלתם תהליך חשוב מאוד לחיזוק השכבות החלשות ביותר במשק הישראלי . אני מסכימה עם דרור כי היכולת לקדם את הנושאים שציינתם היא בדיוק כפי שעשו דרור אטרי ועופר עיני עד היום.

עופר עיני מוכיח בפעילותו ראייה של כל התמונה ולכן זו הדרך הנכונה להציג את כל התהליכים הללו. היכולת שלכם לנסות לשנות את זה בחקיקה של המכרזים זו הדרך הנכונה יחד עם עופר עיני".

למידע נוסף - הבלוג של דרור אטרי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור אטרי - חבר נשיאות איגוד לשכות המסחר וראש ענף חברות הניקיון ואחזקת המבנים, ממקימי "יוזמה" במודיעין. לאתר הבית: דרור אטרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריעסקים - כללי11/04/101157 צפיות
ביום חמישי האחרון הגיעה ח"כ מרינה סולודקין לפגישה עמי בלשכת המסחר בתל אביב ולא חסכה תשבחות על המהלכים האמיתיים הנעשים לקידום עובדי ענף חברות הניקיון. באותה הזדמנות היא הביעה ביקורתה על מאבקי ההסתדרות, אי הבנת הכלכלה של חבריה לכנסת ישראל וכן הצורך בעובדים הזרים לישראל.

מאת: דרור אטרימוסדות שלטון18/01/101259 צפיות
אני קורא לשר האוצר מר יובל שטייניץ ולמר יוסי כהן, המשנה לממונה על השכר והסכמי עבודה – חזרו בכם מהתנגדותכם להסכם הקיבוצי למען עובדי הניקיון !

מאת: דרור אטריעסקים קטנים ובינוניים07/01/101062 צפיות
עם התפתחות האינטרנט האלחוטי ותפוצתם הגבוהה של המחשבים הניידים (לפטופים), בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים עובדים ועורכים את פגישותיהם בבתי קפה. חלקם אף משתמשים בהם כתחליף למשרד.

מאת: דרור אטריעסקים קטנים ובינוניים12/12/091039 צפיות
בשבוע שעבר פרסם החשב הכללי באוצר, שוקי אורן, הוראות חדשות למשרדי הממשלה וליחידות הסמך הממשלתיות שמטרתן להגביר את שילובם של העסקים הקטנים והבינוניים בהתקשרויות הממשלה.

מאת: דרור אטריחברה ומדינה - כללי25/11/091242 צפיות
בשבוע שעבר התבשרנו על קריסתה של חברה גדולה בענף הניקיון. חברת "מרחב", שהעסיקה מאות עובדים, הכריזה על פשיטת רגל, ומיד לקוחותיה החלו באיתור חברה חלופית, שגם תדאג למאות העובדים שנשארו ללא שכר. חברת מגדל משה אביב ניהול בע"מ בבעלות בנק מזרחי, המנהלת את אחד הבניינים הגדולים בארץ,השוכן ברח' זבוטינסקי פינת אבא הלל, יצאה למכרז והזמינה אליו 10 חברות מהמובילות במשק.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות שלטון

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון25/07/232416 צפיות
הרבה לקוחות מגיעים למשרדינו לאחר שקבלו צו הריסה למצללה או גגון שחשבו בתמימות רבה שבנייתה אינה דורשת היתר בנייה . כן "חוק הפרגולות" תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה קיבל תוקף והרבה עבודות פטורות מהיתר. ההנחיות די ברורות אך הרבה אזרחים לא מודעים למדניות העיריה או המועצה המקומית שצריכים להצמד אליה. כן ויש גם את תוכנית העיצוב הסביבתית .

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון09/05/211125 צפיות
האם ניתן לעשות הסדר תשלומים על חוב לצורך קבלת תעודה לטאבו? לקבלת תעודה לרישום בטאבו, לא ניתן לעשות הסדר חובות בפריסת תשלומים. הארכת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו) באילו מקרים אפשר להאריך תעודה לטאבו? אופן הגשת בקשה להארכת תעודה לטאבו האם הארכת תעודה לטאבו כרוכה באגרה? אופן תשלום האגרה מהו משך הטיפול בבקשה? אופן קבלת התעודה

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון31/10/201953 צפיות
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו ■ הנחיות מרחביות כלל עירוניות ומדיניות עיצוב ■ פרק תכנון ועיצוב הבניין מהדורה 2

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון05/02/191716 צפיות
מבנה, שבמזרח ירושלים, עמד על תילו שנים רבות מבלי שננקטו הליכים להריסתו, עד שבעליו החליט לשפצו ונאלץ להתמודד מול צו מנהלי להריסת המבנה במיידי. הצו אומנם בוטל !

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון17/01/182560 צפיות
חקירה או מעצר מתוקשרים, הם בדיוק כשמם- מתוקשרים. בשיטת המשפט הישראלית, קיומה של חקירה אינה מהווה עונש, כמו גם שמעצר במסגרת חקירה או מעצר בית כלל אינם מהווים עונש, לבתי המשפט גם אין סמכות להטיל מעצר בית כעונש

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון16/12/171587 צפיות
"האם ראוי שבית המשפט ישחרר את פסק הדין מתחת ידו, בטרם חלף המועד להגשת ערעור על החלטתו שלא לפסול את עצמו"?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון19/10/171711 צפיות
בית המשפט העליון דחה לאחרונה עתירה שהוגשה על ידי עמותת כן לזקן בעניין הנחה בסך של 50% ממחירי כרטיסי הנסיעה, בהתאם לחוק האזרחים הוותיקים, התש"ן-1989 (להלן: החוק ולמרות. שהרכבת מעניקה לאזרחים ותיקים הנחה של 50% מדמי הנסיעה בתחבורה ציבורית רק לנוסעים באמצעות כרטיס 'רב-קו', ולא לאלו הנוסעים באמצעות רכישת כרטיס נייר רגיל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica