חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרור אטרי: משרד האוצר נפל על הראש

מאת: דרור אטרימוסדות שלטון18/01/20101262 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני קורא לשר האוצר מר יובל שטייניץ ולמר יוסי כהן, המשנה לממונה על השכר והסכמי עבודה – חזרו בכם מהתנגדותכם להסכם הקיבוצי למען עובדי הניקיון. !

אדוניי הנכבדים, נראה כי נפלתם על הראש.

לא יתכן שהמעסיקים בענף הניקיון יקחו על עצמם יוזמה כה אמיצה וחשובה לחיזוק מעמד עובדיהם מהשכבות החלשות במשק הישראלי, בזמן שאתם לא רק שלא יזמתם, אלא גם לא בירכתם על התהליך בו קידמנו יחד עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני הסכם קיבוצי ותיקון עוולות של שנים.

כזכור, ענף החברות לניקיון ותחזוקת מבנים בישראל המאוגד בלשכת המסחר הוביל למהלך הסטורי במיסוד הענף וקביעת קטריונים חדשים לפעילות. יחד עם יו"ר ההסתדרות הצלחנו להוביל הן להסכם קיבוצי הסטורי המסדיר לראשונה את תנאי העובדים בענף ומעניק להם תוספת של 20 %, והן התחייבות כי מתאריך 1.1.2010 כל העוסקים בענף והמבקשים לעבוד בענף, יידרשו לקבל רישיון לרישוי. החלטות אלו אמורות למנוע כניסה של חברות כושלות ובכך לשנות את פני הענף.

למאמרים נוספים של - דרור אטרי

מתוך "ישראל היום" – אוגוסט, 2009
 לצערי, האוצר במקום לברך על המהלך, מביע את התנגדותו. אני קורא לשר האוצר מר שטייניץ להסתכל לעובדי הניקיון בעיניים. שיסביר לאותם אנשים, השייכים לשכבות החלשות במשק בישראלי המשתכרים שכר מינימום, למה לא מגיע להם להתפרנס בכבוד.

אדוני שר האוצר כנראה לא מודע לקשיים ולהתנגדויות בהם נתקלתי מצד חברי בענף ומצד חברות שעדיין מתקשות לשנות את מדיניותם הכושלת מול העובדים. החלטתי ללכת למהלך נועז שכזה,והנה באים להם פקידי האוצר ממרום מושבם ומתנגדים להחלטה שאמורה הייתה להיות מדיניות ממשלתית לחיזוק מעמד השכבות החלשות. זאת שערורייה ואטימות חברתית.

אני קורא לך לחזור מהתנגדותם ולהוביל עימנו תהליך חשוב והסטורי.

למאמרים נוספים של - דרור אטרי

ולחברי, המעסיקים בחברות בענף הניקיון אני אומר: היו גאים חברים. הובלתם תהליך הסטורי בו יחד תיקנו עוולות של שנים בהם נרמסו תנאי העובדי הנקיון. לא לחינם תדמיתו של הענף הייתה גרועה. לצערי שנים שהענף היה פרוץ. חברות כושלות נכנסו לענף והשתתפו במכרזי הפסד. המדינה, העבריינית הראשית, נתנה יד להעסקת חברות בתעריפי הפסד וכתוצאה מכך פגעו בתאני העובדים בענף.

מהיום, עבודת הניקיון תהיה מקום לפרנסה בכבוד ,אם אישור שר התמ"ת על צו הרחבה שאני מאמין כי השר לא יתן יד להכשלת תהליך הסטורי זה,יהנו עובדי הניקיון לתוספת שכר של 20 % משכר של 20.70 תוך שנתיים יקבלו שכר של 25 ש"ח לשעת עבודה ותנאיי העובדים יעלו בהתאם. להזכירכם השומרים הסדרנים הקופאיות והקלדניות בתי משפט מרוויחות שכר מינימום. אם מתן צו ההרחבה עבודת הניקיון תהיה מקור פרנסה ל 250,000 עובדים כפרנסה בכבוד. ואתם חברים, הייתם חלוצי הדרך לשינוי הסטורי זה ביחד עם שותפנו יו"ר ההסתדרות מר עופר עיני וצוותו הנאמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור אטרי - חבר נשיאות איגוד לשכות המסחר וראש ענף חברות הניקיון ואחזקת המבנים, ממקימי "יוזמה" במודיעין. לאתר הבית: דרור אטרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטרימוסדות שלטון18/06/108092 צפיות
חבר נשיאות לשכות המסחר, דרור אטרי: " הוכחנו כי בהידברות אפשר להוביל למהפכה. יש להוקיע מקרבנו חברות כושלות הזוכות במכרזי הפסד". ח"כ רחל אדטו: "חשוב לחזק את המעסיקים בישראל" . ח"כ אדטו: "תפיסת העולם שלי היא קצת שונה מחלק מחברי בוועדת העבודה. מצד אחד אני בעד העובדים ותומכת בשמירה על זכויותיהם, אבל מצד שני תומכת גם במעסיקים, שהרי ללא חוסנם האישי והכלכלי לעובדים לא תהיה פרנסה".

מאת: דרור אטריעסקים - כללי11/04/101159 צפיות
ביום חמישי האחרון הגיעה ח"כ מרינה סולודקין לפגישה עמי בלשכת המסחר בתל אביב ולא חסכה תשבחות על המהלכים האמיתיים הנעשים לקידום עובדי ענף חברות הניקיון. באותה הזדמנות היא הביעה ביקורתה על מאבקי ההסתדרות, אי הבנת הכלכלה של חבריה לכנסת ישראל וכן הצורך בעובדים הזרים לישראל.

מאת: דרור אטריעסקים קטנים ובינוניים07/01/101066 צפיות
עם התפתחות האינטרנט האלחוטי ותפוצתם הגבוהה של המחשבים הניידים (לפטופים), בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים עובדים ועורכים את פגישותיהם בבתי קפה. חלקם אף משתמשים בהם כתחליף למשרד.

מאת: דרור אטריעסקים קטנים ובינוניים12/12/091041 צפיות
בשבוע שעבר פרסם החשב הכללי באוצר, שוקי אורן, הוראות חדשות למשרדי הממשלה וליחידות הסמך הממשלתיות שמטרתן להגביר את שילובם של העסקים הקטנים והבינוניים בהתקשרויות הממשלה.

מאת: דרור אטריחברה ומדינה - כללי25/11/091247 צפיות
בשבוע שעבר התבשרנו על קריסתה של חברה גדולה בענף הניקיון. חברת "מרחב", שהעסיקה מאות עובדים, הכריזה על פשיטת רגל, ומיד לקוחותיה החלו באיתור חברה חלופית, שגם תדאג למאות העובדים שנשארו ללא שכר. חברת מגדל משה אביב ניהול בע"מ בבעלות בנק מזרחי, המנהלת את אחד הבניינים הגדולים בארץ,השוכן ברח' זבוטינסקי פינת אבא הלל, יצאה למכרז והזמינה אליו 10 חברות מהמובילות במשק.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות שלטון

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון25/07/232443 צפיות
הרבה לקוחות מגיעים למשרדינו לאחר שקבלו צו הריסה למצללה או גגון שחשבו בתמימות רבה שבנייתה אינה דורשת היתר בנייה . כן "חוק הפרגולות" תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה קיבל תוקף והרבה עבודות פטורות מהיתר. ההנחיות די ברורות אך הרבה אזרחים לא מודעים למדניות העיריה או המועצה המקומית שצריכים להצמד אליה. כן ויש גם את תוכנית העיצוב הסביבתית .

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון09/05/211127 צפיות
האם ניתן לעשות הסדר תשלומים על חוב לצורך קבלת תעודה לטאבו? לקבלת תעודה לרישום בטאבו, לא ניתן לעשות הסדר חובות בפריסת תשלומים. הארכת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו) באילו מקרים אפשר להאריך תעודה לטאבו? אופן הגשת בקשה להארכת תעודה לטאבו האם הארכת תעודה לטאבו כרוכה באגרה? אופן תשלום האגרה מהו משך הטיפול בבקשה? אופן קבלת התעודה

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון31/10/201955 צפיות
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו ■ הנחיות מרחביות כלל עירוניות ומדיניות עיצוב ■ פרק תכנון ועיצוב הבניין מהדורה 2

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון05/02/191717 צפיות
מבנה, שבמזרח ירושלים, עמד על תילו שנים רבות מבלי שננקטו הליכים להריסתו, עד שבעליו החליט לשפצו ונאלץ להתמודד מול צו מנהלי להריסת המבנה במיידי. הצו אומנם בוטל !

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון17/01/182571 צפיות
חקירה או מעצר מתוקשרים, הם בדיוק כשמם- מתוקשרים. בשיטת המשפט הישראלית, קיומה של חקירה אינה מהווה עונש, כמו גם שמעצר במסגרת חקירה או מעצר בית כלל אינם מהווים עונש, לבתי המשפט גם אין סמכות להטיל מעצר בית כעונש

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון16/12/171589 צפיות
"האם ראוי שבית המשפט ישחרר את פסק הדין מתחת ידו, בטרם חלף המועד להגשת ערעור על החלטתו שלא לפסול את עצמו"?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון19/10/171712 צפיות
בית המשפט העליון דחה לאחרונה עתירה שהוגשה על ידי עמותת כן לזקן בעניין הנחה בסך של 50% ממחירי כרטיסי הנסיעה, בהתאם לחוק האזרחים הוותיקים, התש"ן-1989 (להלן: החוק ולמרות. שהרכבת מעניקה לאזרחים ותיקים הנחה של 50% מדמי הנסיעה בתחבורה ציבורית רק לנוסעים באמצעות כרטיס 'רב-קו', ולא לאלו הנוסעים באמצעות רכישת כרטיס נייר רגיל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica