חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מעצבים חדר אמבטיה

מאת: איתי עסיסשיפוצים24/06/20101931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב חדרי אמבטיה

חדר אמבטיה נחשב ובצדק לאחד החדרים האינטימיים ביותר שלנו. הרבה אנשים כלל לא מודעים לחשיבות של חדר אמבטיה מעוצב. חדר אמבטיה מעוצב, לפחות לי, עושה הרגשה טובה כשאני נמצא בו. אנחנו מבלים די הרבה זמן בחדר אמבטיה בין אם זה לעשיית צרכינו ובין אם זה למקלחת. מבחינה אסטרטגית מדובר על מקום שחשיבותו ברושם הכללי שמשאיר הבית היא עצומה, כאשר אני נכנס לחדר אמבטיה של מארחיי, אני יכול לקבל אחד מהשניים: או רושם נהדר על מקום מטופח ומושקע או רושם רע של מוזנחות וריח רע. איך מעצבים חדר אמבטיה בצורה שתתאים לאופי שלכם ותשאיר את האורחים עם טעם טוב?

ארונות אמבטיה

ארונות לאמבטיה יכולים להיות דבר בנאלי ומשעמם. אנחנו כמובן לא רוצים את זה ולכן נוכל לבחור ארונות מיוחדים שייתנו זווית ראיה אחרת ותחושת אסתטית שונה. ניתן להשתמש בארונות אמבטיה תלויים,ארונות מזכוכית ובלבד שהם יביאו משהו שונה וחדש לחלל החדר. אפשר להתייעץ עם נגר מומחה לגבי סוג הארון והחומר ממנו הוא ייבנה, נגר מקצועי יוכל לתת לכם חוות דעת מקצועית שתתרום לגיבוש הקונספט הסופי של חלל האמבטיה.

נגרים, נגר ומה שביניהם

עיצוב חדר אמבטיה לא יהיה ייחודי אם לא תעבדו עם נגר מומחה. כל אחד מאיתנו רוצה לעשות "את המשהו שלו" להשאיר איזו טביעת אצבע על העיצוב של חדר האמבטיה. כאשר תיגשו למלאכת החיפוש אחרי נגר, זכרו, כי לא פחות חשוב מהניסיון והמקצועיות שלו, חשובה הכימיה שלו אתכם. אם לא תהיה ביניכם כימיה, חבל על הזמן שלכם ושלו, ולא משנה כמה מוכשר הוא יהיה. לכן טוב תעשו, אם תערכו עימו שיחה מקדימה בה תדברו על הרעיונות והרצונות שלכם, והוא מצידו יגיד לכם האם זה בר ביצוע או לא.

הערך המוסף

יוצא לי לא אחת לבקר בחדרי אמבטיה של חברים ומכרים. לעתים אני יוצא מחדר האמבטיה שלהם ,ועל פני מתנוסס לו חיוך. זה יכול להיות כדורי סבון ריחניים בצבעים שמחים שמונחים להם על מגבת קטנה או המתקן של מקל הניקוי שמעוצב בצורה מסוימת ועוד. הדבר החשוב הוא שמדובר על פרטים שלכאורה, רק לכאורה, נראים כקטנים ושוליים בעוד שלמעשה הם הם אלו שגורמים לחייך ביציאתי מחדר האמבטיה.

אם תשכילו להביא את הערך המוסך הזה לחלל חדר האמבטיה שלכם תהיו בדרך הנכונה להפוך אותו לפנינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נגריית עיצובים מהטבע מנוהלת ע"י איתי עסיס, נגר בעל ניסיון רב בתחום עבודות הנגרות, עיצוב הבית, עיצוב בתי קפה ומסעדות, עיצוב משרדים ועוד..

אנו מציעים לכם ליהנות משירותים של נגר אישי. נגר שייעשה את העבודה באופן האיכותי ביותר ובהתאמה מלאה לדרישותיכם.

טל. 052-8477940

אתר www.izm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי עסיס

מאת: איתי עסיסריהוט 24/06/101956 צפיות
אין דבר יותר נעים מאשר להיכנס לחדר האמבטיה ולחייך. חדר האמבטיה הוא הפינה האינטימית שלכם, על מנת לעצב חדרי אמבטיה ניתן להשתמש במספר פרמטרים שיעזרו לכם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם ולהפוך אותו לפנינה. אז איך עושים זאת?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232664 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223317 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212881 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211352 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201405 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica