חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי שמש בחורף הקר

האם דודי שמש מסוגלים לקפוא? בימים חורפיים קרים במיוחד בצפון הארץ, הטמפרטורות בחוץ יורדות לעיתים אפילו מתחת לאפס ואנשים רבים נחרדים לגלות כי אין מים חמים שיוצאים מברז ביתם .

דודי שמש רבים מכילים חומר אנטי קפיאה, במיוחד במקומות המועדים למזג אוויר חורפי קשה במיוחד, כך שאפילו במידה ודודי שמש הפסיקו לפעול ייקח זמן רב עד אשר המיכל הפנימי והמבודד של דודי השמש יגיעו לטמפרטורה נמוכה מספיק כדי לקפוא. הטעות הרווחת בקרב אותם אנשים היא שדוד השמש קפא ואכן אי אפשר להאשים אותם בטעות נפוצה זו. דודי שמש לא קופאים בכזו קלות ובדרך הכלל התקלה היא תקלה בצנרת המתחברת אל דודי השמש או מובילה מים מהם.

כאשר נתקלים בבעיה של צינורות מים קפואים של דודי שמש יש לעקוב אחר הצינורות אשר יוצאים מדודי השמש או נכנסים אליו עד אשר מאתרים את התקלה ואת האזור הנכון של הצינור הנכון שקפא. בין אם צינורות המים יוצאים מדודי השמש או נכנסים אליהם עלולים לקפוא, בייחוד אם הם חשופים למזג האוויר בחוץ תופעה מוזרה התגלתה בשנות השישים של המאה העשרים על ידי סטודנט במדינת טנזניה. צינורות המובילים מים חמים לעיתים יקפאו מהר יותר מאשר צינורות המובילים מים קרים.

לאחר שמאתרים את האזור הקפוא מומלץ לקחת פו שיער או מחמם כלשו שמסוגל לחמם את האוויר ולקרב אותו אל האזור. בינתיים כדאי במקביל לפתוח את ברז המים עד שמים יתחילו לזרום שוב. בין אם צינורות המים יוצאים מדודי השמש או נכנסים אליהם עלולים לקפוא, בייחוד אם הם חשופים למזג האוויר בחוץ תופעה מוזרה התגלתה בשנות השישים של המאה העשרים על ידי סטודנט במדינת טנזניה. צינורות המובילים מים חמים לעיתים יקפאו מהר יותר מאשר צינורות המובילים מים קרים.

תופעה ידועה היא שמים קפואים מתרחבים מה שעלול לגרום לנזק לא קל לצינור. בעלי בתים לא מעטים נאלצים לקרוא לאינסטלטורים לשירות תיקון דודי שמש כיוון שהמים שקפאו בצינורות התרחבו, והחומר ממנו עשוי היה הצינור לא היה חזק מידי בכדי להחיל את הקרח ופשוט נקרע מהעומס. לכן, כדאי לטפל בבעיות כלאה בדודי השמש עוד כשהן זעירות ולא רציניות.

כאשר ניגשים לטפל בבעיה כזו של דודי שמש ומעוניינים לבצע תיקון דודי שמש כדי להגביר את הטמפרטורה ולהפשיר את הצינורות בעזרת חום. תרמוסטט המתריע מפני ירידה דרסטית בטמפרטורה יחסוך אנרגיה ויסייע לנו להימנע מתיקון דודי שמש.

אחזקת דודי שמש היא תהליך חשוב אך לעיתים לא ניתן להימנע מתיקון דודי שמש. וודאו כי מיכל המים וקולטן השמש תקינים, כי לא קיימות נזילות ושמיכל המים אטום כהלכה. דודי שמש תקינים מבטיחים חורף נעים ומקלחות חמות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121308 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121367 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121839 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111837 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111284 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112143 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222850 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223175 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211603 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211579 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211784 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica