חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בנייה קלה - מה עושים כשהבית קטן עליכם ואתם זקוקים נואשות לעוד חדר או שניים ?

מה עושים כשצריכים עוד חדר בבית ? עוברים דירה ? לא כ"כ מהר ...יש פתרון פשוט וקל – בנייה קלה !
ישנם מצבים רבים בהם אנו צריכים פתאום עוד מרחב בבית לצרכים שונים ומגוונים, לדוגמא : חדר מגורים, סטודיו לאומנות, חדר כושר אישי בבית, חדר שמש , משרד לאלו העובדים בבית ועוד מצבים אחרים...אז מה עושים ? אני ממליץ לכם לבדוק האם יש לכם במקרה חצר בבית , נישה לא מנוצלת, מרפסת פתוחה או מרפסת גג פתוחה ? חיפשתם ומצאתם ? תאמינו או לא, בכמה שעות בודדות אפשר לבנות לכם חדר או לסגור לכם את המרפסת ע"י שימוש בבנייה קלה מודולארית מתקדמת - להרחיב את שטח המגורים ולהעלות את ערך הבית !

אז מהו חדר או סגירת מרפסת - מבנייה קלה מודולארית מפאנל מאלומיניום ? חדר הבנוי קירות מוכנים פחות או יותר מראש ומורכבים בשטח בכמה שעות . הגג והקירות עשויים מפאנל אלומיניום מבודד המשולב בתוך פרופילי אלומיניום טרמים ( מונעים הזעה והפרשי טמפרטורה )המתאימים לכל מצב קיים. יתרונות הבנייה הקלה הם רבים מאד ואציין את כולם בכדי שתוכלו להתרשם ולהבין על מה אני מדבר :

· מהירות הבנייה - כאמור בכמה שעות יש מעטפת חדר ! מהירות היא פרמטר חשוב בייחוד במצבים בו אנו סוגרים מסעדה או כל מקום בו זמן הוא כסף ויש לעבוד מהר ולא להשבית את המקום לזמן רב

· רעש הבנייה - הבנייה שקטה יחסית ביחס לבנייה הקונבנציונלית – למעט קצת רעש של מברגות

· בידוד - הפאנל מבודד בפוליסטירן ( קלקר ) - כך שמספק בידוד תרמי מעולה כמו בלוק איטונג ואף יותר , הוא שומר את טמפרטורת החדר ומונע לחות . כמו כן, הפאנל מבודד אקוסטי כך שבמקרה בו הפאנל מותקן כגג – מבחינה אקוסטית רעש הגשם נבלם ומבחינה תרמית בהשוואה לגג זכוכית למשל – אין אפקט של חממה וכאמור הטמפרטורה בחדר נשמרת .

· תחזוקה - לא לזקוק לתחזוקה בניגוד לעץ - דפנות הקיר החיצוניים והפנימיים עשויים אלומיניום, אין חשש ממזיקים, ריקבון ובלאי

· משקל - משקלם הקל של הפאנלים מונע את הצורך בקונסטרוקציות כבדות ומסובכות . מדוע זה חשוב ? במקרים רבים מבחינת החוזק הקונסטרוקטיבי של המרפסת לא ניתן להעמיס ולבנות על המרפסת ע"י שימוש בחומרים קונבנציונליים כמו יציקת בטון,בלוקים,ברזל,עץ ורעפים ורק בנייה קלה וחזקה מפאנלים מאלומיניום של עלית יכולה להתאים !!!

· שיפוע - הדרישה היא לשיפוע מתון ומינימאלי ! רק 2%  בלבד !!! לצורך ההשוואה גג רעפים חרס דורש 30%- 17% כך שתוספת הבנייה הקלה ממשיכה את קווי הבניין ולא נראית כמו נטע זר.

· השתלבות עם המראה הקיים - לפאנל מראה אסטטי וטבעי לקווי הסביבה האדריכלית של הבית – והוא אינו נראה כמו טלאי . הפאנל מגיע בד"כ בגוון לבן או קרם אך ניתן לצבוע ולהתאימו לכל צבע אם ע"י צביעתו או במקרים קיצוניים ע"י חיפויו באבן,עץ, סיליקט או טיח.

· מרזבים - לפאנל מערכת לאיסוף מי הגשמים באופן ניסתר, כך שלמעט צינור ריבועי עם פינות עגולות אסטטי מאלומיניום, הממוקם בפינת הגג לא רואים את המרזב כלל.

· תעלות חשמל - ניתן לשלב בפאנל תעלות חשמל נסתרות מראש וע"י כך להימנע מחוטי חשמל או תעלות פלסטיק חיצוניות העוברים על התקרה והקירות.

·לפאנל מערך פרופילים ל" פיניש " אלגנטי

· אחריות ותקנים - הפאנל מגיע עם 10 שנות אחריות של יצרן ותו תקן של מכון התקנים הישראלי והאמריקאי !

· גימור פנים - ניתן לקבל גימור של דופן אלומיניום חלקה / דופן גבס / עץ

· פתחי אור / חלונות בגג – ברשותנו חלונות ייעודיים לגגות הפאנל למצבים בהם חלון גג נדרש.

בכל מצב בו יש לשלב חלונות היקפיים - כמו במקרה של סגירת מרפסת, סגירת בית קפה, מסעדה ועד להתקנת חלון - כמו במקרה של תוספת חדר , אנו מתקינים אלומיניום רק " מורשה קליל" בכל פרופיל קיים של "קליל" ובכל מפרט זכוכית נדרשת . המידות נלקחות לאחר גמר התקנת מעטפת הבנייה ומותקנות לאחר שבוע ימים לערך.

אתם בטח שואלים, נו אז כמה זה עולה ?! אז ככה, מבחינת המחיר ,ניתן לומר בוודאות כי המחיר לבנייה מודולארית בפאנלים מאלומיניום אטרקטיבי ביחס לאלטרנטיבות אחרות קיימות - נקודה . קשה להעריך בדיוק, אך המחיר של סגירת מרפסת או תוספת חדר ינוע בין 2000$ - 10,000$ .כמו כן קחו בחשבון כי סגירת המרפסת או תוספת החדר יעלו את ערך הדירה במיידית ב 10% -15% !

אתם גם בטח שואלים - מה בנוגע לרישיונות בנייה ? אז כן, בד"כ כל סגירת מרפסת או תוספת חדר נדרשים להיתר בנייה וכל מקרה יש לבדוק לגופו ובעבור זה יש את הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר שלכם , שם תוכלו לבדוק את הנושא - האם יש לכם אחוזי בנייה ? במקרה שכן, תוציאו תוכניות אצל אדריכל , תחתימו שכנים ותקבלו היתר לאחר מס חודשים. כמובן שיש לקחת בחשבון שתשלמו על המ"ר הנוסף ארנונה אבל זה שולי ואני מאחל שזו תהיה הבעיה שלכם....במקרה שאין אחוזי בנייה, יש מספר פתרונות יצירתיים שלפעמים מצליחים ולפעמים לא ...תשאירו את זה לאדריכל מנוסה המכיר ועובד בוועדה המקומית. דוגמא אחת מיני רבות - יש מצבים בהם המרפסת נוזלת ויש בעיות איטום בלתי פתירות ואז הוועדה מאשרת גג בכדי לפתור את הבעיה . אגב, המצב כיום בארץ הוא שרבים מבצעים את התוספת ללא רישיון ולוקחים סיכון של הלשנה של שכן נחמד ואז יש מצב בו מבצעים "לגליזציה" שלאחר מעשה ומנסים להוציא רישיון בדיעבד.

לסיכום, אני בטוח שיש לכם עוד שאלות, אם בא לכם לראות, לדבר ולהתייעץ , אני והמחלקה האדריכלית שלנו עומדים לרשותכם בכל עת,

עומר מפרגולנד - פתרונות מודולארים בעץ ואלומיניום לחוץ הבית

www.perguland.co.il 054-999-75-04

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עומר , פרגולנד - פתרונות מודולארים בעץ ואלומיניום לחוץ הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרגולנד - בנייה מודולארית לחוץ הבית

במאמר זה אפרוש בפני הקורא מידע שימושי בנוגע לחלונות לגגות רעפים . המותג עילית איכות איטלקית - מדרגות וחלונות מאיטליה, משווקת ומתקינה חלונות לגגות רעפים מיועדים לעליות גג או לגגות רעפים רגילים, ומאפשרים הכנסת אור טבעי ואוויר לחלל הבית. החלונות תוצרת חברת פאקרו הפולנית אשר מייצרת למעלה מ15% מחלונות הגג בעולם, וחברת קלאוס הידועה והמוכרת, אשר אלפים מחלונותיה הותקנו באלפי בתי אב בישראל בעשרים השנים האחרונות.

בעיית היתושים בארצנו מוכרת לכולנו. הרי כולנו רוצים להשאיר קצת אוורור בימות הקיץ החמים אך לא רוצים להיעקץ מחברנו היתושים שלא נותנים מנוח ומעבירים מחלות רבות. הרי חלון ללא רשת מזמין עקיצות וחוסר נעימות לאורך כל שעות היום ובעיקר בלילות . עקיצת נקבת היתוש, שנעשית במטרה למצוץ דם, תופחת בדרך כלל לאחר מספר שעות, והיא יכולה לגרד ימים. עקיצות אלו יכולות להעביר מחלות כמו מלריה ווירוסים כמו וירוס מערב הנילוס, ולכן רשויות באזורים רבים בעולם נוקטות צעדים כגון יבוש ביצות כדי למזער את אוכלוסיית היתושים. מספר האנשים המתים בשנה בגלל מחלות המועברות על על ידי היתוש מוערך בכ3 מליון, ולפיכך זהו בעל החי שממית הכי הרבה אנשים בעולם אז מה עושים ? אחד הפתרונות הפרקטים ביותר הוא : התקנת רשת גלילה על החלון

מאמר ממצה ומקצועי בנושא פרגולות עץ ואלומיניום מאמר זה סוקר את כל מה שדרוש לדעת על פרגולות בישראל • סוגי עצים לפרגולות • דגמי הפרגולות • עלות הפרגולה • תחזוקת הפרגולה • קירוי הפרגולה בפני גשם • פרזולים ,ברגים וצבע לפרגולה • פרגולה בבנייה עצמית – עשה זאת בעצמך

מהי ייעודה של שיטת הבנייה הקלה בפאנל אלומיניום מבודד ? תוספת חדר בחצר או על הגג / סגירת מרפסת / סגירת נישות / קירוי חנייה לרכב אז ממה בעצם בונים ? הקירות / הגגות מוכנים פחות או יותר מראש ומורכבים בשטח בכמה שעות . הגג או הקירות עשויים מפאנל אלומיניום מבודד המשולב בתוך פרופילי אלומיניום טרמים ( מונעים הזעה והפרשי טמפרטורה ) המתאימים לכל מצב קיים. במאמר הבא תארתי את הכל מה שתרצו לדעת כאשר אני מתבסס על שאלות הלקוחות בשנים האחרונות : את כל היתרונות כולל הערכת עלויות ...תהנו .

מדרכי הדק החיצוניים על הסוגים השונים שלהם, הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעיצוב החוץ לבית. כל מי שברשותו חצר, גינה או מסעדה מתעניין בשלב כזה או אחר בנושא מדרכי הדק שמהווה פתרון פרקטי ויפה למצבים שונים. מיותר לציין את משבר המים והחוקים שגרר עימו בנוגע להשקיית גינות. העלאת תעריפי המים להשקיה גורמות לרובנו לחשוב כיצד אנו מנטרלים הוצאות כבדות שהתווספו פתאום להוצאות הכרוכות באחזקת דשא בגינה . אז הנה, במאמר זה ריכזתי את כל אשר יעניין אתכם בנושא : איזה סוגי דק קיימים בארצנו ? להיכן הם מתאימים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica