חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמידי זיהוי - השקעה קטנה - רווח גדול

הקיץ כבר כאן, ויחד איתו, הקייטנות.

בלי עין הרע, כמו הילדים, הקייטנות - רבות הם, עד כדי כך שלא יהיה מופרז לומר שנוכל למצוא בכל רחוב בארץ יותר מקייטנה אחת !

בקייטנה - שם המשחק זה ילדים, ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה, ילדים זו אחריות.

על קצה המזלג הנה קישור למקום שבו מפורטת חלק מחובת האחריות של קייטנות כלפי ילדיהם, אני חושב שרפרוף קצר יספיק לכם כדי להבין את גודל האחריות - ואת גודל חומרת הענישה על חוסר אחריות.

----------

אחד מסיוטיו של כל מדריך בקייטנה הוא ילד שנאבד.

לא צריך לפרט אילו סכנות אורבות לילד שנאבד, - בכל מקום שהוא, גם באמצע שכונה שקטה רגועה ותמימה יש כבישים, כלבים נושכים, ולפעמים אנשים שהם ממש לא שקטים ותמימים, בוודאי אם אנו מדברים על אזורים אחרים פחות סימפתיים לילדים, כגון מרכזי ערים, אזורים שוממים, ועוד ועוד....

השאלה המתבקשת היא - כיצד ניתן להימנע מן הסיוט הנורא הזה - ילד שנאבד.

באופן כללי, כדי לשמור על דבר ישנן שתי דרכים אפשרויות, האחת, לכבול אותו למקום שבקרבתו אנו רוצים שהוא יישמר, האחרת - לגרום לו מעצמו להישאר במקום שבסביבתו אנו רוצים שהוא יהיה.

כך בכל דבר שאנו רוצים לשמור עליו - כך גם עם ילדים בקייטנה, יש אפשרות לגרום להם שמעצמם יישארו במקום שאנו רוצים.

אפשרות זו, היא אפשרות חביבה, נחמדה וזולה מאוד.

- - צמידי זיהוי - -

הדבר הפשוט התמים והזול הזה יכול להיות הדבר שישמור על הילד בקייטנה - לא פחות ולא יותר !!!

חישבו על המצב הבא, הילדים בקייטנה יצאו לטיול למקום בילוי, לשם הדוגמא - פארק מים, בפארק ישנם עוד ילדים מעוד קייטנות שונות שבאו לבקר בפארק, יכול להיווצר מצב שילד לא ישים לב ויתערבב בקבוצת ילדים מקייטנה אחרת, והתוצאות לא נעימות בדיוק (הילדים בקייטנה אחרת יכולים להיות לא כל-כך נחמדים כמו הילדים בקייטנה שלכם, וזוהי רק ההתחלה...).

אבל, אם נניח שעל ידיהם של כל הילדים בקייטנה ענודים צמידי זיהוי עם לוגו אחיד של הקייטנה או אפילו עם סתם צבע אחיד, סיכוייו של הילד להיאבד קטנים מאוד, משום שבמבט אחד יכול הילד לזהות קבוצת ילדים או אפילו ילד אחד מן הקייטנה שלו, וכך לחזור לקבוצה שלם ובריא - ללא פגע.

זהו אחד מן השימושים היעילים שיכול לספק המוצר הנפלא הזה - צמידי זיהוי.

את צמיד הזיהוי ועוד מגוון מוצרים בסגנון הזה (צמידי פלסטיק, צמידי סיליקון, תגי שם ועוד) מייצרת חברת קרייזי בלון המתמחה בתחום משנת 1989, ומספקת שירות אמינות ואיכות ללא פשרות.

ליצירת קשר:

03-9248883

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרייזי בלון

מאת: קרייזי בלוןשיווק ואסטרטגיה06/06/102189 צפיות
עץ ריח, כלי שימושי, זול ופשוט המשמש לפרסום וקידום מכירות יעיל ואפקטיבי.

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222272 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221862 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211653 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206057 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181889 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172120 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica