חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור חברת שירותי ניקיון

מאת: רחלי פריניקיון28/06/2010817 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שירות ניקיון מקצועי , אדיב ובמחיר תחרותי הוא די נדיר בנוף נותני השירות בתחום שירותי הניקיון, ניהול ואחזקת מבנים בישראל, אך בכל זאת ניתן למצוא חברות מקצועיות עם חיוך על הפנים. מאמר זה יציג מספר עצות מועילות כיצד למצוא שירות ניקיון במרכז בפרט ובישראל בכלל.

את תהליך הניקיון רובנו מאוד לא אוהבים בלשון המעטה אך יחד עם זאת כולנו אוהבים להסתובב בסביבה נקייה. לאחר שחברת שירותי ניקיון עוזבת את המשרד היא מותירה אותנו לרב עם חיוך על הפנים. ניחוחות של רצפה נקייה בשילוב של שטיח שאוב ונקי, מדפים ללא אבק ושאין כלים בכיור מותירים בנו את התחושה הנעימה, אווירה בטוחה מפני מחלות ומרחב נקי וצלול.

כיוון שכאמור רובנו לא אוהבים לבצע את עבודות הניקיון בעצמנו (מאינספור סיבות מגוונות, החל מ"עשיתי רק אתמול פדיקור שחבל לי להרוס", דרך "חומרי הניקוי לא עושות לי טוב לעור הידים", אלרגיות לחומרים מסוימים או אפילו סתם עצלנות), אנו מעדיפים לשכור חברות המעניקות שירותי ניקיון בייחוד אם מדובר בשירותי ניקיון משרדים. ישנן חברות המעניקות שירותי ניקיון משרדים אשר מבצעות את העבודה לא באופן המיטבי. חלקן לא עומדות בזמנים שנקבעו איתם , מה שגורר עיכוב בכל סדר היום של המשרד. עיכוב כזה בחברה העסקית הוא בלתי מתקבל על הדלת כיוון שהקלישאה זמן הוא כסף נכונה במקרה זה ויכולה להשפיע על ביצועי המשרד ורווחיו. ישנן חברות ניקיון משרדים אשר עושים שימוש בחומרי ניקיון לא מתאימים וגורמים נזק לרצפה המיוחדת, לפרקט או לשטיח.

כל אלה מובילים אותנו למסקנה שבחירת חברת ניקיון המעניקה שירותי ניקיון חייבת להתקבל בכובד ראש ולא כהחלטה חפוזה ללא השלכות.

שירותי ניקיון – תהליך בחירה

הגדירו לעצמכם את השירות לו אתם זקוקים. האם ברצונכם שירותים על בסיס יומי , פוליש חודשי, שאיבת שטיחים וכו'. ככל שתהיו ספציפיים יותר בהגדרת הרצונות כך תדעו באופן מדויק יותר למה לצפות משירות ניקיון שתקבלו.

בררו באתרי האינטרנט ומול חברים ומכרים, ומצאו חברות מומלצות המציעות שירותי ניקיון , בעלות מכתבי המלצה וללא עבר שלילי. עם זאת זכרו שהשמצות באתר האינטרנט עלולות להיות לפעמים השמצות של מתחרה ועל כן התייחסו אליהן בביקורתיות. במידה ויש טלפון ליצירת קשר לצד ההמלצה, חייגו אל הממליץ או אל הממליץ לשלילה ובדקו איתו את הסיבות לכך.

הגדירו לחברת שירותי ניקיון את העבודה הדרושה באופן מדויק. על פי הגדרה זו תקבלו הצעת מחיר הגיונית וברורה. באופן כזה תחסכו לעצמכם הפתעות פיננסיות עם סיום העבודה.

אם מדובר בתהליך ניקוי חד פעמי כמו לאחר שיפוץ הזמינו את חברת הניקיון מוקדם ככל האפשר על מנת שחברת שירותי ניקיון מוצלחת אותה אתם רוצים, תהיה פנויה ותוכל לבצע את העבודה. כמו כן תכנון מוקדם יכול לחסוך בעלויות.

היזהרו מפערי מחירים. מחיר יקר מידי לעיתים משרת מטרות של מיתוג עצמי של חברות ולאו דווקא איכות ברמה גבוהה. לעומת זאת מחיר נמוך מידי צריך להדליק נורה אדומה.

בדקו מה העבודה כוללת, האם חברת שירותי ניקיון מספקת עבורכם חומרי ניקיון, האם מדובר בחברה מקצועית שמגיעה עם מכונות ולא רק סמרטוט, דלי מים וסבון.

זכרו, סביבה נקייה היא סביבה נקייה ממחלות ומשרה אווירה טובה על עובדי המשרד ועל לקוחותיו. 

 



תגיות המאמר: ניקיון, שירותי ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121308 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121367 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121839 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111837 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111284 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112143 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222988 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182105 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181437 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica