חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונת כביסה- מה חשוב לדעת לפני שקונים

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי28/06/20102949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עברתם לדירה חדשה, שיפצתם וריהטתם. הגיע הזמן לרכוש מכשירי חשמל חדשים ולהיפטר מאלו הישנים שכבר לא עובדים כבעבר. כמו למשל מכונת כביסה. אם גם לכם יש מכונת כביסה ישנה, כזו אשר טכנאי מכונות כביסה כבר ביקר כמה פעמים, בדק ומצא שאינה עובדת בצורה תקינה, אתם מוזמנים לרכוש אחת חדשה.

רבים סבורים בטעות כי מכונת כביסה היא מכשיר חשמלי ככל המכשירים ועל כן לפני רכישתו אין צורך בבדיקות מיוחדות או בבדיקות מסוימות. זוהי טעות רווחת ואכן יש לבדוק ולבחון מספר פרמטרים בטרם רוכשים מכונות כביסה. מרבית מקרי תיקון מכונות כביסה מתרחשים במשקי בית שלא התאימו את מכונת הכביסה והיכולות שלה לביתם.

התאמה לצרכים הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר כשקונים מכונת כביסה. השאלה שכל צרכן הרוכש מכונת כביסה צריך לשאול את עצמו היא האם הוא מעוניין במכונת כביסה בעלת פתח עילי או במכונה בעלת פתח קדמי. אין תשובה מוחלטת בעניין זה ועל כן חשוב לבחון מה הצורך הניצב לפניכם. מכונות כביסה בעלות פתח קדמי הן גדולות יותר על פי רוב, אך גם זולות יותר. על כן מכונות אלו יתאימו פחות לדירות קטנות או לדיירים המעוניינים להשקיע  סכום כסף גדול  יחסית במכונת הכביסה. פרמטר שרבים לא מייחסים לו חשיבות בעת הקניה אך מתגלה כמכריע בשימוש השוטף הוא מידת הרעש שמכונת הכביסה עושה. מכונות כביסה נבדלות אחת מהשניה במידת הרעש שהן מפיקות בעיקר בתהליך הסחיטה, השלב הרועש ביותר של תהליך הכביסה. יש אנשים שפרמטר זה אינו נמדד כלל כאשר הם רוכשים מכונת כביסה חדשה אולם בעת השימוש הם מגלים כי אינם יכולים להפעיל את המכונה בשעות הלילה או בשעה שיש אורחים בבית, מחמת הרעש הנוראי. רבים טועים וחושבים שזוהי תקלה במכונת הכביסה וממהרים לקרוא לטכנאי מכונות כביסה כשלמעשה זהו חלק מפעולתה.

חשוב לוודא שקיבולת מכונת הכביסה שמתכוונים לרכוש מתאימה לצרכי המשפחה או דיירי הבית. קיבולות מכונות כביסה מתחילות החל מחמישה קילוגרם. תכולה זו מתאימה לבית שבו דרים שלושה עד ארבעה אנשים.

חשוב גם כי מכונת הכביסה תתאים גם מבחינת התוכניות אותן היא מכילה וכמות אפשרויות הכביסה שיש בה. רבים לא בודקים האם מכונת הכביסה מאפשרת תוכניות מיוחדות כמו כביסת צמר או כביסה ידנית עדינה ומגלים עד מהרה כי מרבית הבגדים אותם הם לובשים עשויים בדים שלא ניתן או לא מומלץ לכבס במכונת הכביסה שקנו.

לכן חשוב לשים לב מה חשוב שיהיה במכונת הכביסה בטרם רוכשים אותה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר כץ

מאת: הדר כץציפורניים13/07/101169 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על בניית ציפורניים בעיר הגדולה

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי08/07/101165 צפיות
כל מה שחשוב לדעת לפני שמאחסנים חפצים

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי06/07/101312 צפיות
בדרך לקבלת רשיון עסק חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי28/06/102032 צפיות
פרטים מעניינים על עגורנים ומנופים

מאת: הדר כץעבודה וקריירה - כללי24/05/101834 צפיות
מנעולן הוא לא המקצוע הראשון שילדים חולמים עליו כשהם נשאלים מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. למרות זאת, מדובר במקצוע מגוון הדורש לא מעט.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica