חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי אחסנה בטוחים

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי08/07/20101162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי אחסנה באים לענות על הצורך של עסקים, מוסדות ולקוחות פרטיים באחסון מטענים שונים למשך תקופות זמן ארוכות או קצרות. שירותים אלה מאפשרים ללקוחות מרווח נשימה ומונעים את הצורך להתחייבויות מיותרות. שירותי אחסנה מעניקים, למעשה, מענה לוגיסטי בתקופות מעבר או בזמן שהות בחו"ל. בשל אטרקטיביות השירות חברות רבות מציעות שירותי אחסנה ונדמה כי בשנים האחרונות כמעט כל חברת הובלות מציעה שירותים אלה ללקוחותיה. אך לפני שפונים לחברת אחסון יש לתת את הדעת למספר שיקולים, בייחוד ככל שהדבר נוגע לאחסון דירות.

אחסון דירות בזמן מעבר דירה הוא בדרך כלל אחסון לתקופה קצרה - לרוב מספר ימים, אך לפעמים יותר. אחסון דירות אידיאלי במקרים בהם יש לפנות דירה אחת, אך הבית אליו מבקשים לעבור עוד אינו מוכן לכניסה. חברת ההובלה מעבירה את החפצים לאחסון, ובינתיים יכול הלקוח לדאוג להכנת הבית. לפעמים אחסון המטען הוא ללילה בלבד. מקרה נוסף בו שירותי אחסנה מועילים הוא כאשר תקופת השכירות במקום אחד מגיעה לקיצה, אולם תקופת השכירות במקום אליו מבקשים לעבור מתחילה במועד מאוחר יותר. הצורך למצוא פתרון לחפצים מכריח רבים להתפשר על רצונותיהם, וכך דירת החלומות יכולה לחמוק מבין אצבעותיכם ותמצאו עצמכם מתפשרים על דירה נחותה רק בשל תקופת המעבר. כשחושבים על כך ששיקול כה פעוט יכול להכריע על איכות חיינו לאורך זמן כה פעוט יתרון שירותי אחסון דירות נעשה ברור לחלוטין.

אך גם באחסון לתקופה קצרה ישנן סכנות אפשריות. חפציכם היקרים עלולים להינזק עקב אחסון לא נכון, או יכולים להיגנב במידה והאתר אינו מאובטח כראוי. לכן יש לוודא האם תכולת הדירה שלכם מבוטחת, באיזו מידה ועל ידי מי. החברה המעניקה לכם את שירותי האחסון, יכולה להיות חברת ההובלה או חברה אחרת. חברות רבות טוענות לביטוח מלא, אך ברגע האמת מסרבות לפצות את הלקוח בטוענות כאלה ואחרות. לכן חשוב לבדוק מהו הביטוח המוצע ומה הוא כולל. כמו כן, לעולם לא יהיה ביטוח ללא רף כיסוי מסוים. לעתים הפיצוי אשר יוצע לכם עבור נזק שנגרם יהיה כאין וכאפס לעלותו עבורכם. ודאו מה גובה הכיסוי המקסימלי! בדקו גם מי מספק לכם את הביטוח בדיוק. במקרה של נזק, עלולה חברת ההובלה להטיל את האחריות על חברת האחסון וחברת האחסון להטיל את האחריות על חברת האבטחה. אז נכון שניתן ליישב כל בעיה בבית משפט או באמצעות שירותיו של עורך דין טוב, אבל עוגמת הנפש היא מיותרת.

אחסון דירות בזמן שהות בחו"ל הינו לרוב אחסון לזמן ארוך. כעקרון, כל מה שתקף לשירותי אחסנה לתקופה קצרה, נכון גם לאחסנה לתקופה ארוכה. לשיקולים אלה מצטרפים שיקולים נוספים בעלי השפעה מכרעת על השקט הנפשי שלכם. האם האחסון מתבצע בבניין סגור או בשטח פתוח? לכאורה, המכולות המשמשות לצורכי אחסנה מספקות את כל ההגנה הדרושה, אך למעשה, כאשר שירותי אחסנה מתבצעים במגרש פתוח, המכולות חשופות במהלך היום לקרני השמש ומתחממות עד מאוד. בשעות הלילה הן חשופות לקור וללחות. בנוסף, גם אם הן בטוחות מידי גנבים, עדיין חרקים ובעלי חיים נוספים יכולים לחדור אליהן בקלות ולהסב למטענים נזקים כבדים. לעומת זאת, שירותי אחסנה במבנים סגורים אולי אינם חשופים לפגעי מזג האוויר, אך הם חשופים למפגעים אחרים, כגון לחות גבוהה, כתוצאה מדליפות, ריחות רעים כתוצאה מחוסר אוורור, וכן סכנת שריפה וגניבה.

חברות רציניות המתמחות במתן שירותי אחסנה מודעות לכל הסכנות הכרוכות באחסון דירות, ולכן מספקות שורה של פתרונות אותם כדאי לכם לחפש:

  • אבטחה אנושית 24 שעותביממה
  • סיורים
  • מצלמות במעגל סגור
  • מערכת אזעקה
  • הדברת מזיקים
  • בקרת לחות
  • מערכת אוורור
  • מערכת גילוי וכיבוי אש
  • הפרדה מהקרקע
  • מנעול אישי

כאשר כל פתרונות אלה קיימים, סביר להניח שבבוא היום בו תהיו מוכנים להתמקם שוב במעונכם החדש, ימתינו לכם חפציכם בריאים ושלמים.

בהצלחה!

 



תגיות המאמר: אחסנה, אחסון דירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר כץ

מאת: הדר כץציפורניים13/07/101169 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על בניית ציפורניים בעיר הגדולה

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי06/07/101312 צפיות
בדרך לקבלת רשיון עסק חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי28/06/102948 צפיות
דברים שחשוב לדעת לפני שקונים מכונת כביסה

מאת: הדר כץבניין ואחזקה - כללי28/06/102032 צפיות
פרטים מעניינים על עגורנים ומנופים

מאת: הדר כץעבודה וקריירה - כללי24/05/101834 צפיות
מנעולן הוא לא המקצוע הראשון שילדים חולמים עליו כשהם נשאלים מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. למרות זאת, מדובר במקצוע מגוון הדורש לא מעט.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica