חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספות נוער

מאת: בן שעררהיטים30/06/20101307 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספות נוער מגיעות בשלל גוונים ודגמים, היות וקהל היעד מחפש מעבר לנוחות, גם משהו שיתאים לעיצוב חדר השינה שלהם. לכל בן נוער אופי משלו, ודרך משלו להביע את עצמו, המיטה היא חלק חשוב מעיצוב החדר ולכן יש צורך במבחר רחב ממנו כל אחד יוכל לבחור. אפשר למצוא ספות נוער לגילאים שונים, ולכל מיני סוגים של אופי. למשל לילדים הקטנים יותר, אולי יהיו הדפסים של סופרמן, וכל מיני גיבורי על שונים, או ברביות, אם מדובר בבנות. אפשר למצוא דגמים של דיסני, וכל מיני דמויות אחרות האהובות על ילדים. לגדולים יותר, יהיו דגמים קלאסיים יותר, חלקם בצבע אחיד, אחרים עם הדפסים. ישנן מיטות בעלי אופי רוקיסטי יותר, חלק אולי אף פנקיסטי, והמבחר רק הולך וגדל. חלק מבני הנוער משקיעים מחשבה גם באיכות של מזרון, אם כי לא לכולם יש את המודעות. לעיתים יכולה להתפתח מריבה בין בני הנוער להוריהם בסוגיה זו, היות וההורים מתעקשים על האיכות בעוד הילד מוכן להתפשר על כך ובלבד שיקבל מיטה שתענה על הרצון של בנוגע לעיצוב החדר.

ספות נוער - מה זה כולל?

ספות נוער מורכבות ממיטה עילית ומיטה תחתית. ישנו מזרון, ומתחתיו נמצא ארז מצעים בו אפשר לאחסן לא רק מצעים, אלא גם פיג'מות, וכל מה שיבחר הילד לשים בתוכו. מיטת מעין אלו מהוות שילוב בין פונקציונאליות, כמו חיסכון במקום, יחד עם עיצוב שיהלום את גילו ואופיו של הילד. מזרון של ספות נוער יכול להיות עשוי ספוג, או קפיצים. ניתן גם להוסיף לו ויסקו ג'ל, או לטקס. בדרך כלל ישנו גודל סטנדרטי אם כי ישנו גם גיוון מבחינת המידות. ישנן גם מיטות עם ראש מתרומם, וכאלו עם מעקה בטיחות וגב לספה.

ספות נוער - דגמים

המיטות המיועדות לנוער מגיעות בשלל דגמים, חלקן כוללות ארגז מצעים, מיטה פנימית לאירוח, חלקן מתכווננות, חלקן בגודל מיטה וחצי, פוטונים, וכדומה. ספות נוער ממלאות גם אחר דרישה של פונקציונאליות, היות והן מתקפלות ולכן חסכוניות במקום. ספות נוער מתאימות גם לאירוח בישיבה על הספה, וגם לאירוח לשינה, היות והיא נפתחת ויכולה להכיל גם שני אנשים. ארז המצעים הפנימי הינו חלק מאוד יעיל ונוח, היות וברגע שמסדרים את כל המצעים בארגז ומקפלים את המיטה לספה, החדר נראה אוטומטית הרבה יותר מסודר. מבחר ההדפסים והצבעים הוא עצום, וכל ילד בוחר עיצוב בהתאם לרוח שהוא רוצה שתשפיע על חדרו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן שערקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן שער

מאת: בן שערתיירות ונופש - כללי31/07/121159 צפיות
לעיתים אנחנו צריכים איזה שהוא שינוי. השינוי הזה יכול להתרחש במספר אופנים, כאשר הבולט ביותר עשוי להיות ביקור בתוך ספא. בתוך ספא אנחנו יכולים למצוא בדיוק את מה שאנחנו מחפשים – חוויה חדשה, אותנטית ומיוחדת במינה.

מאת: בן שערניקיון08/05/111172 צפיות
עבודת פוליש כוללת הברקה וקירצוף של רצפות או משטחים אחרים. פוליש הוא למעשה הפעולה הלפני אחרונה שמטרתה להבריק את הריצפה לאחר ניקוי רגיל שלה.

מאת: בן שערבניין ואחזקה - כללי03/04/111097 צפיות
בעולם המודרני שבו אנו חיים כיום, רובנו מחזיקים בבעלותנו רכוש שהוא רב ערך עבורנו, אם זה רכוש ששוויו הכספי הוא רב, או מסמכים שיש להם חשיבות עליונה עבורנו, חפצים שאנו רוצים להבטיח שלא יגיעו לידיים הלא נכונות כמו נשק אישי, או אפילו מזכרות שחשוב לנו לדעת שהן מוגנות ושמורות.

מאת: בן שערריהוט 27/03/11872 צפיות
מידות המזרון – אם קונים את המזרון אחרי שכבר יש מיטה אז צריך לוודא שיש התאמה במידות. אם עוד לא רכשתם מיטה, אז צריך להחליט בין מזרון רחב או ארוך במיוחד כדי שיהיה אפשר להתרווח אפילו בזוג. או אולי דווקא הפוך, אם יש מגבלת מקום בחדר אולי עדיף לקנות מזרון בעל מידות קטנות.

מאת: בן שערמשפחה וזוגיות - כללי21/03/111182 צפיות
מזרונים איכותיים הינם הפיתרון של בעיות רבות בחיינו, בין אם אנו מעבירים את לילותינו לבד, או בחברה של אנשים קרובים וחשובים. מזרונים מספקים שינה איכותית ונעימה בין אם מדובר בשינה יחידנית או זוגית.

מאת: בן שערמשפחה וזוגיות - כללי14/02/11961 צפיות
מזרן הוא אחד מכלי העזר החיוניים ביותר לנו ולאיכות החיים שלנו. מזרון טוב בפירושו בריאות, רוגע ושלווה אמיתית שחיונית לנו בימינו אלה.

מאת: בן שערניקיון30/01/111163 צפיות
יש לא מעט עניינים בחיים ששווים את הכסף שלנו כדי שהם לא יפגעו: הבריאות, ההנאה, הזמן הפנוי, המנוחה. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון, אתם חוסכים מעצמכם פגיעה בכל אלו. נכון, זה לא בחינם, אבל הזמן שלכם שווה הרבה יותר.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204830 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196007 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182641 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181870 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181627 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica