חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרן – לאיכות חיים, לא רק לשינה

מזרן הוא אחד מכלי העזר החיוניים ביותר לנו ולאיכות החיים שלנו. מזרון טוב בפירושו בריאות, רוגע ושלווה אמיתית שחיונית לנו בימינו אלה. מזרון עשוי מהחמרים המתאימים בטכנולוגיה העכשווית ומתבסס על המילה האחרונה בתחום המדע, יכול לשנות באופן משמעותי את  איכות החיים שלנו ולאפשר לנו ניהול סדר יום שפוי המבוסס על חשיבה בריאה, עקבית ויציבה. התעלמות מחשיבותו של המזרון פירושה גרימת נזק לטווח הארוך ולעתים אף בטווח המיידי. מבין המזרנים הרבים שמוצעים כיום בשוק, חשוב לבחור את הטובים ביותר.

ספות נוער

לנוער יש טעם והוא בא לביטוי בקניות שלהם. ספת נוער היא אחד המצרכים הנפוצים אצל בני נוער, לכן אפשר לראותם מתגודדים סביב ספות נוער צבעוניות, בגדלים שוני, מתקפלות, בעלות ארגז מצעים וכאלו שחסרות, אך כולן מעוצבות בעיצוב מודרני ומושך את העין. ספת נוער יכולה להיות בעלת השלכות גורליות על התפתחות הנוער, על המוטיבציה שלו ללמידה ועל התפתחותו הפיזית בתקופת ההתבגרות שהיא כל כך קריטית עבורו. ספת נוער מעוצבת ומתוכננת בצורה נכונה היא נכס לנערים בשבים אלו של חייהם

לימודי רפואה משלימה

לימודי רפואה משלימה היא תחום ריפוי המשלים את תחום הרפואה הקונבנציונלית. זהו תחום שמציע חלופה (אלטרנטיבה) לתחומי ריפוי שהרפואה הרגילה לא תמיד מצליחה למצוא להם פתרון. עיקר יתרונה של הרפואה המשלימה הוא הסתמכותה על ריפוי טבעי בגישה ההוליסטית. רפואה משלימה את תפיסת הגוף והנפש כמערכת אחת כללית שלכל חלק בה יש השפעה רצינית על חלקיה האחרים. רפואה משלימה נמנעת מפתרונות של "זבנג וגמרנו" כל טיפול הוא תהליך ממושך וזהיר שגם אם אינו מביא לריפוי מוחלט של הבעיה, אין ספק שהוא גורם לתחושה כללית טובה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן שערקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן שער

מאת: בן שערתיירות ונופש - כללי31/07/121160 צפיות
לעיתים אנחנו צריכים איזה שהוא שינוי. השינוי הזה יכול להתרחש במספר אופנים, כאשר הבולט ביותר עשוי להיות ביקור בתוך ספא. בתוך ספא אנחנו יכולים למצוא בדיוק את מה שאנחנו מחפשים – חוויה חדשה, אותנטית ומיוחדת במינה.

מאת: בן שערניקיון08/05/111172 צפיות
עבודת פוליש כוללת הברקה וקירצוף של רצפות או משטחים אחרים. פוליש הוא למעשה הפעולה הלפני אחרונה שמטרתה להבריק את הריצפה לאחר ניקוי רגיל שלה.

מאת: בן שערבניין ואחזקה - כללי03/04/111098 צפיות
בעולם המודרני שבו אנו חיים כיום, רובנו מחזיקים בבעלותנו רכוש שהוא רב ערך עבורנו, אם זה רכוש ששוויו הכספי הוא רב, או מסמכים שיש להם חשיבות עליונה עבורנו, חפצים שאנו רוצים להבטיח שלא יגיעו לידיים הלא נכונות כמו נשק אישי, או אפילו מזכרות שחשוב לנו לדעת שהן מוגנות ושמורות.

מאת: בן שערריהוט 27/03/11873 צפיות
מידות המזרון – אם קונים את המזרון אחרי שכבר יש מיטה אז צריך לוודא שיש התאמה במידות. אם עוד לא רכשתם מיטה, אז צריך להחליט בין מזרון רחב או ארוך במיוחד כדי שיהיה אפשר להתרווח אפילו בזוג. או אולי דווקא הפוך, אם יש מגבלת מקום בחדר אולי עדיף לקנות מזרון בעל מידות קטנות.

מאת: בן שערמשפחה וזוגיות - כללי21/03/111183 צפיות
מזרונים איכותיים הינם הפיתרון של בעיות רבות בחיינו, בין אם אנו מעבירים את לילותינו לבד, או בחברה של אנשים קרובים וחשובים. מזרונים מספקים שינה איכותית ונעימה בין אם מדובר בשינה יחידנית או זוגית.

מאת: בן שערניקיון30/01/111163 צפיות
יש לא מעט עניינים בחיים ששווים את הכסף שלנו כדי שהם לא יפגעו: הבריאות, ההנאה, הזמן הפנוי, המנוחה. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון, אתם חוסכים מעצמכם פגיעה בכל אלו. נכון, זה לא בחינם, אבל הזמן שלכם שווה הרבה יותר.

מאת: בן שעררהיטים04/10/101176 צפיות
עולמנו מציע לנו כיום מגוון עצום של סוגי מזרונים מחומרים שונים וכל יצרן מבטיח שהוא מצא את הדרך להפיק ולייצר את המזרון הטוב, הבריא והנוח ביותר

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215183 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204690 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201174 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201466 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201428 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173105 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica