חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש – כי הנקיון חשוב ביותר

מאת: בן שערניקיון08/05/20111173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי פעם אחרונה עשיתם פוליש בדירתכם. הנה מדריך מקוצר לנקיון הבתי והשיטות להפוך את ביתכם למבריק מתמיד.

פוליש- לריענון ונקיון לאורך שמן

עבודת פוליש כוללת הברקה וקירצוף של רצפות או משטחים אחרים. פוליש הוא למעשה הפעולה הלפני אחרונה שמטרתה להבריק את הריצפה לאחר ניקוי רגיל שלה. לאחר ניקוי פוליש הריצפה ניראת כמו חדשה. למעשה הרעיון הוא לקרצף את השיכבה העליונה של הריפצה וכך ליצור מראה חדש ורענן. ישנם כמה סוגי פוליש: פוליש סינטטי, פוליש אקרילי ופוליש קריסטל שלמעשה שונים זה מזה באיכותם ובתוצאה המוגמרת.

ניקיון בתים – לא רק פוליש אלא כל התהליך עצמו

מעבר לפוליש שאותו אנו חייבים לבצע כדי לקבל מראה נקי, גם הבית עצמו צריך להיות נקי. נקיון הבית כולל נקיון קירות בבית, הורדת טאפטים, ניקוי וחיטוי של פינות הבית, ניקוי והברקת חלונות, נקיון תריסים. חשוב מאוד לנקות את המקומות המועדים לפורענות כמו אמבטיות , שירותים, כיור מטבח, כיריים וכל המשטחים שמחלידים או שמתלכלכים הכי הרבה בבית. לאחר מכן יש להוציא שטיחים ולנער ולהסיר את האבק שיש בבית. לאחר עבודת ניקוי האבק עוברים לשטיפת הבית וכל חלקיו. אם יש צורך אז מבצעים גם פוליש.

ליטוש אבן

אם אמרנו כי פוליש היא הפעולה לפני האחרונה- ליטוש אבן היא הפעולה החותמת את נקיון הבית עד תומו.ליטוש אבן היא עבודה מאוד מדוייקת ואומנותית. מטרתה היא ליפות את החלקים שאנו רוצים להבליט בבית שלנו - במקרה זה הריצפה. ליטוש האבן נותן לריצפת הבית מראה ייחודי ומעניין, נקי ואנו יכולים להיות גאים בתוצאה.

אם כך חברים יקרים נקיון הבית דורש פעולות רבות ביניהם, כאשר הסופיות שביניהן - פוליש וליטוש אבן- לריצפה חלקה נקייה ומבריקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן שערקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן שער

מאת: בן שערתיירות ונופש - כללי31/07/121161 צפיות
לעיתים אנחנו צריכים איזה שהוא שינוי. השינוי הזה יכול להתרחש במספר אופנים, כאשר הבולט ביותר עשוי להיות ביקור בתוך ספא. בתוך ספא אנחנו יכולים למצוא בדיוק את מה שאנחנו מחפשים – חוויה חדשה, אותנטית ומיוחדת במינה.

מאת: בן שערבניין ואחזקה - כללי03/04/111100 צפיות
בעולם המודרני שבו אנו חיים כיום, רובנו מחזיקים בבעלותנו רכוש שהוא רב ערך עבורנו, אם זה רכוש ששוויו הכספי הוא רב, או מסמכים שיש להם חשיבות עליונה עבורנו, חפצים שאנו רוצים להבטיח שלא יגיעו לידיים הלא נכונות כמו נשק אישי, או אפילו מזכרות שחשוב לנו לדעת שהן מוגנות ושמורות.

מאת: בן שערריהוט 27/03/11876 צפיות
מידות המזרון – אם קונים את המזרון אחרי שכבר יש מיטה אז צריך לוודא שיש התאמה במידות. אם עוד לא רכשתם מיטה, אז צריך להחליט בין מזרון רחב או ארוך במיוחד כדי שיהיה אפשר להתרווח אפילו בזוג. או אולי דווקא הפוך, אם יש מגבלת מקום בחדר אולי עדיף לקנות מזרון בעל מידות קטנות.

מאת: בן שערמשפחה וזוגיות - כללי21/03/111184 צפיות
מזרונים איכותיים הינם הפיתרון של בעיות רבות בחיינו, בין אם אנו מעבירים את לילותינו לבד, או בחברה של אנשים קרובים וחשובים. מזרונים מספקים שינה איכותית ונעימה בין אם מדובר בשינה יחידנית או זוגית.

מאת: בן שערמשפחה וזוגיות - כללי14/02/11964 צפיות
מזרן הוא אחד מכלי העזר החיוניים ביותר לנו ולאיכות החיים שלנו. מזרון טוב בפירושו בריאות, רוגע ושלווה אמיתית שחיונית לנו בימינו אלה.

מאת: בן שערניקיון30/01/111165 צפיות
יש לא מעט עניינים בחיים ששווים את הכסף שלנו כדי שהם לא יפגעו: הבריאות, ההנאה, הזמן הפנוי, המנוחה. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון, אתם חוסכים מעצמכם פגיעה בכל אלו. נכון, זה לא בחינם, אבל הזמן שלכם שווה הרבה יותר.

מאת: בן שעררהיטים04/10/101181 צפיות
עולמנו מציע לנו כיום מגוון עצום של סוגי מזרונים מחומרים שונים וכל יצרן מבטיח שהוא מצא את הדרך להפיק ולייצר את המזרון הטוב, הבריא והנוח ביותר

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222966 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191643 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191683 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182102 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181644 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181533 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181433 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica