חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה לתאילנד מתאים לכל כיס

מאת: טירן מויאלטיולים בחו"ל06/07/2010960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד היא אחת היעדים המבוקשים ביותר לטיול למזרח. ולא סתם, יש לה הרבה מה להציע, חופים לבנים, יערות גשם, מרכזי קניות אותנטיים, טיולי ג'יפים, טראקים ועוד המון. תאילנד בעצם מתאימה לכל מטייל, אם זהו מטייל לפני או אחרי צבא עם תקציב מצומצם או אם זה מטייל אחרי פנסיה המחפש הרפתקה חדשה.


המחיה בתאילנד אינה יקרה כלל וניתן לשהות בה זמן רב בתקציב מצומצם יחסית. ניתן ללון באכסניות או בתי הארחה שמחיר ללילה יכול להיות רק 20 ₪ (כ-200 באט), טווח המחירים הוא משמעותי בין עונה לעונה. בשיא העונה (אוקטובר ועד ינואר) המחירים הם הגבוהים יותר לפעמים גובהים עד פי 3 מאשר בעונה הרגילה, כך שאם אתם מעוניינים לחסוך סכום נכבד מתקציב הטיול ותקופת הטיול איננה קריטריון חשוב, תוכלו להזמין טיסות לתאילנד בעונות הרגילות וכך עלות החופשה תצטמצם דרמטית.

כמו שעלות הלינה זולה כך גם שאר העלויות. ישנם מבחר גדול של מסעדות בכל עיר או מקום בה תשהו, ומחיר ארוחה אינה יקרה ככל. ארוחה זולה יותר תוכלו להשיג בדוכני האוכל הנמצאים לאורך הרחוב או הטיילת, שם המקומיים אוכלים ודבר זה מבטי את העלות הזולה של האוכל כמו כן, בדוכנים יש תחלופה גבוהה מה שמשאיר את האוכל טרי. מאכל מקומי שמומלץ לטעום, ואם אינכם טעמתם אותו, "לא" הייתם בתאילנד, הוא "הבננה לוטי". זה מעין פנקייק / מופלטה עם בננות פרוסות, מייפל וחלב מרוכז, ניתן למצוא אותו בדוכנים והקינוח המדהים מוכן במקום לנגד עינכם.


למרות מגוון האוכל והמסעדות בתאילנד, מומלץ ורצוי לבחור בקפידה היכן אתם אוכלים. בדקו כי המקום נקי והאוכל טרי. תאילנד אינה מצטיינת בניקיונותיה, וזה לעיתים בא לידי ביטוי גם במקומות האכילה.


אם עניין התקציב אינו מדאיג אותכם חופשה בתאילנד במחיר הנכון יכולה להיות חופשת מלכים, אך גם מחיר זה אינו מיועד רק למיליונרים. מלונות בתאילנד בני 5 כובכים הינם מלונות מרשימים מאוד, עם חדרים מפוארים, שירות חדרים, שירות VIP  וכל שירות אחר שכסף יכול לקנות. ואם כבר התנפקתם בחופשה מהסרטים תוכלו גם להתפנק בטיסה לתאילנד במחלקה ראשונה וכך תגיעו רעננים להתחיל את הטיול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13904 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12973 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121727 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12967 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121107 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121334 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11916 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica