חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג בשרי

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/2011916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חוגגים אירוע ואתם מעוניינים שהמוזמנים שלכם ישבעו וייהנו מכל ביס, קייטרינג בשרי הוא הקייטרינג המתאים עבורכם.

קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

ישנם מספר סגנונות קייטרינג בשרי: ספרדי, איטלקי, בוכרי, מזרחי ועוד סגנונות נוספים שיכירו לאורחים שלכם טעמים מיוחדים שלא הכירו בעבר. לצד המטעמים תוכלו להוסיף מגוון סלטים כמו סלט פיטריות, סלט מיונז, סלט גזר. ולסיום תוכלו להשלים את כל האווירה בקינוחי פרווה מיוחדים שישאירו לכל אורח טעם לעוד.

חשוב להזמין קייטרינג בשרי מחברות מנוסות בעלות ותק בתחום משום שהכנת בשר בין אם זה צלייה או טיגון דורשת ידע רב בזמן הצלייה שמשתנה בין סוגי הבשרים, משך הטיגון, ידע בתבלינים המתאימים לסוגי הבשרים ועוד. לכן מומלץ להזמין שירותי קייטרינג מחברות קייטרינג, מסעדות או משירותי שף פרטי בעלי תעודת הסמכה. מלבד אוכל איכותי וטעים חשוב לא פחות העיצוב והדרך בה מגישים את הארוחה.

קיימים עיצובים שונים ומיוחדים לכל מנה, בחרו עיצוב שירשים את האורחים. במידה ואתם מזמינים קייטרינג בשרי משירותי שף פרטי, תוכלו לקבל ממנו מספר עיצובי גורמה מיוחדים שיספקו אווירה מיוחדת ושונה לאירוע שלכם. בנוסף שימו דגש על השירות שניתן לכם, האם היחס אישי ?, האם החברה כשרה?, האם המנות הקיימות עונות לדרישותיכם?, האם ניתן לשמוע ממליצים על החברה ?, כמה זמן היא קיימת ?. לאחר מכן בצעו השוואת מחירים בין כל החברות ובחרו את החברה המתאימה לכם ביותר.

קייטרינג בשרי הוא קייטרינג לאירועים המועדף על רוב המוזמנים, המבחר בו רב והטעמים מגוונים. ניתן להגיע ליום התרשמות וטעימות לפני הזמנת הקייטרינג גם במידה וההזמנה נעשית דרך שף פרטי, פשוט קובעים יום ושעה ומתחילים להתכונן לחגיגה.













 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13905 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12975 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121728 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12968 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121107 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121335 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג19/12/111018 צפיות
חברת קייטרינג או שף פרטי מתחילים לחפש בדרך כלל לפני חגיגת אירוע מיוחד בין אם זה יום הולדת או חתונה .היצע הקייטרינג רב מאד , קיימות מספר חברות בכל אזור שמציעות שירותי קייטרינג במגוון טעמים לכל סוגי האירוע האפשריים . כשהמגוון רב הבחירה נעשית קשה יותר , אז איך בוחרים חברת קייטרינג או שירותי שף פרטי ?

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica