חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדלן - הכנסה פסיבית

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/20121334 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי.

ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

התשלום החודשי שיינתן לכם מהשוכר הינה הכנסה פסיבית. ניתן לשכור כמה נכסים וכך להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם. היתרון של הכנסה פסיבית היא העובדה שהכסף זורם אליכם בכל חודש ואתם לא צריכים לעבוד עבורו חודש בחודשו. על מנת להיכנס לתחום השקעות נדלן עליכם לגייס הון ראשוני ולהתחיל להכיר את המושגים הבסיסיים בתחום החל ממיסוי ועד ניהול הבירוקרטיה הדרושה.

הביקוש לתחום השקעות נדלן הינו גבוה בדיוק בשל האפשרות הקיימת להכנסה פסיבית כשמה כן היא, הכנסה המאפשרת לבעל הנכס להיות פסיבי ( ההפך מאקטיבי ) בזמן שהוא מקבל הכנסה משוכר הנכס. בעל הנכס לא צריך לפעול באף אופן לא גלוי ולא סמוי כדי לקבל את ההכנסה. כל האישורים וההכנות בוצעו טרם ההשכרה של הנכס. כלומר בעל הנכס משקיע ברכישת הנכס עד שהוא מביא את הנכס למצב בו הוא ניתן להשכרה, לאחר שהנכס הושכר התנהגותו הופכת מאקטיבית לפסיבית.

יתרון נוסף בתחום השקעות נדלן הן עסקאות לטווח זמן ארוך, ההשקעה בכל נכס היא משתלמת משום שתניב תשואה לטווח זמן ארוך. במידה וקיימת עסקה משתלמת אחרת לטווח זמן קצר יוכל בעל הנכס למכור אותו מידית וליהנות מתשואה גבוהה. לכן על בעל הנכס לשקול בכובד האם הוא מעוניין בהכנסה פסיבית או ברווח מידיי איתו הוא יכול לרכוש ההכנסות פסיביות אחרות או לעשות כל שברצונו.

הכנסה פסיבית חוסכת מכם מאמץ קבוע ומאפשרת לכם להתרכז בדברים החשובים לכם ולא להוות גורם מרכזי בחייכם ולמרות הכול לקבל שכר חודשי שיאפשר לכם קיום. השקעות נדלן הינו תחום רווחי, אך יש ללמוד את התחום היטב על מנת ליהנות משואה גבוהה. הכנסה פסיבית יכולה להיעשות גם בחו''ל, רוב מומחי הנדלן מכירים היטב את הביטויים השקעות נדלן בבולגריה, השקעות נדלן בגרמניה וכו...

לעתים מומלץ לרכוש עסקאות נדלן בחו''ל ולא תמיד רק בארץ.  אל תחום השקעות נדלן יש להיכנס בראש פתוח עם הרבה שאיפות ולהצליח באתגרים שעומדים לרשותכם ובעיקר לדעת לזהות את הסיכונים בכל עסקה והרווח הצפוי ממנה.

לדוגמא השקעות נדלן ברומניה או במקסיקו יכולות להפוך להשקעות שמעניקות תשואות והחזרים יפים.

המאמר מוגש מטעם נתי נוישטיין כתבן תכנים לאינטרנט לאתרי מגזין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13905 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12974 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121728 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12967 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121107 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11916 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאת: טירן מויאלקייטרינג19/12/111018 צפיות
חברת קייטרינג או שף פרטי מתחילים לחפש בדרך כלל לפני חגיגת אירוע מיוחד בין אם זה יום הולדת או חתונה .היצע הקייטרינג רב מאד , קיימות מספר חברות בכל אזור שמציעות שירותי קייטרינג במגוון טעמים לכל סוגי האירוע האפשריים . כשהמגוון רב הבחירה נעשית קשה יותר , אז איך בוחרים חברת קייטרינג או שירותי שף פרטי ?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222688 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202514 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183247 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183222 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182587 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica