חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום גגות ונזילות מה הקשר

אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?


נתחיל מהשאלה: מהם הסיבות הקיימות לנזילות?


נזילות מגיעות בעיקר מחוסר אטימה נכונה שנעשתה בשלב הבנייה או בגלל שימוש בחומרים לא איכותיים שאינם עומדים בתו תקן הדרוש. לעיתים בשלב הבנייה מבצעים עבודה קפדנית עם חומרים איכותיים, אך בכל זאת לאחר מספר שנים תוכלו לראות שמתחילות נזילות בקירות הדירה. מצב  זה יכול לקרות עקב בלאי של חומרים או של העבודה.


כדי לדעת מה בדיוק הסיבה לנזילות עליכם להזמין בעל מקצוע מתחום זיפות גגות שייעץ לכם ויבדוק מהיכן מגיעות הנזילות, מהי הסיבה לכך וכיצד ניתן לטפל בזה מהר ככל האפשר, בעבודה שתשמור על איכותה לטווח זמן ארוך. רבים מנסים לאתר את הנזילה באופן עצמאי, תשאירו את העבודה למומחים תנו להם לספק לכם תשובות, זכרו שהם בעלי הניסיון בתחום. אם אתם חוששים שמא ימציאו לכם סיבות לא נכונות תוכלו להתייעץ עם מספר בעלי מקצוע ולקבל תמונה כללית על מצב הנזילות בדירתכם.


בבחירת בעל מקצוע וודאו כי הוא משתמש בחומרים בעלי תו תקן וכמה זמן תקפה אחריות לעבודתו. אם תשובתם מקובלת עליכם בקשו לקבל הצעת מחיר ותתחילו לברר ולקבל המלצות מלקוחות שהתנסו בשירות בעבר. בחרו בבעל מקצוע מנוסה שיוכל לפתור כל תקלה שייתקל בה החל מאיטום מקלחות ועד לאיטום מחדש של התקרות או המרתף.


איטום גגות נעשה לכל גג בכל שיפוע ובכל מקום, קחו בחשבון שהעבודה מתבצעת בגובה ולכן בעל המקצוע חייב להיות בעל אישור עבודה בגובה. אישור זה מעניק לו ביטוח עבודה בגובה ומאשר כי הוא עבר קורס בו הוא למד כיצד יש לעבוד בגבהים. אל תיקחו על אחריותכם רשלנות של בעל המקצוע ואל תאשרו הצעה מבלי שראיתם את האישור. אישור זה מגיע בתעודה או בטופס מיוחד. עבודה איכותית תתחיל מהצעת מחיר במחיר סביר, תמשיך בעבודה עם חומרים איכותיים ועל פי הנהלים הדרושים אשר מגובים בתעודת אחריות לפחות מעל חמש שנים.

ככל שתקפידו לשים לב לפרמטרים הללו כך העבודה שלכם תתבצע בדרך הטובה ביותר ותחסוך מכם לעבוד על כל התהליך הזה שוב בעוד מספר שנים.

המאמר נכתב על ידי איטום מיטרני http://www.mitranitum.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12973 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121727 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12967 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121107 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121334 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11916 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאת: טירן מויאלקייטרינג19/12/111016 צפיות
חברת קייטרינג או שף פרטי מתחילים לחפש בדרך כלל לפני חגיגת אירוע מיוחד בין אם זה יום הולדת או חתונה .היצע הקייטרינג רב מאד , קיימות מספר חברות בכל אזור שמציעות שירותי קייטרינג במגוון טעמים לכל סוגי האירוע האפשריים . כשהמגוון רב הבחירה נעשית קשה יותר , אז איך בוחרים חברת קייטרינג או שירותי שף פרטי ?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica