חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע על מתיחת בטן, פנים והרמת גבות - דר' אבישי וינברגר עונה לגולשות על שאלותיהן

ניתוח הוא החלטה לא פשוטה. צצות שאלות רבות על מה שיהיה לפני ואחרי. להלן מקבץ שאלות של גולשות הקשורות למספר ניתוחים שונים כמו מתיחת בטן, מתיחת פנים והרמת גבות.


כמה ימי  חופש כדאי לקחת אחרי מתיחת פנים?


ש: אני לפני ניתוח מתיחת פנים. לכמה זמן כדאי לקחת חופש מהעבודה?   ת: קודם כל, חשוב לדעת במה את עובדת. זמן ההתאוששות מאד משתנה מאדם לאדם . ממליץ לך לשריין משהו בין עשרה ימים לשבועיים, אם כי ברב המקרים את יכולה לעבוד זמן קצר אחרי הניתוח מבחינת הרגשתך הכללית. 


האם יש גיל מינימלי להרמת גבות?

ש: ברצוני לשאול אם ישנו גיל מינימלי כדי לעשות הרמת גבות . אני בת עשרים ושבע וחושבת שהגבות שלי נפולות באופן טבעי. האם בגילי אוכל לעשות את הניתוח?

ת:יתכן שאת צודקת. אפשר לבצע ניתוח הרמת גבות ואף טכניקות שונות אחרות להרמת הגבות בחלק החיצוני שלהן. יש צורך לראותך כדי להחליט יחד איתך מה לעשות אם לעשות למה וכמה.


האם אוכל להסיר כפל שנוצר עקב ניתוח קיסרי ללא מתיחת בטן?

ש: שלום, אני בת שישים ושתיים. בצעירות עברתי לידות בקיסרי - אחת לרוחב והשניה לאורך. יש לי כפל מאד לא נעים ואסתטי בבטן ואף נגרם לי שם אודם. אפשר להוריד את המיותר מבלי ניתוח מתיחה היות ואני פוחדת מסיבוכים בגילי? לא אכפת לי שהבטן לא תהיה שטוחה, העיקר - ללא הכפל.

ת: הניתוח שעשוי לפתור לך את הבעיה הוא מיני ,ניתוח יחסית קטן למתיחת בטן.מומלץ כי תתאמי פגישה כדי שנוכל לייעץ לך על סמך נתונייך האישים. 



מתיחת בטן - האם ניתן ומומלץ לשלבה עם ניתוחים נוספים?


ש: אני מעוניינת לעבור מתיחת בטן והקטנת חזה. בשיחה עם רופא X  כששאלתי אותו מה בנוגע למותניים, תשובתו הייתה שזה יותר מדי לשלב בניתוח אחד,אך ארצה בעתיד לא בעיה לבצע זאת. שאלתי היא האם כדאי לי לפצל את הניתוח ולעשות מתיחת בטן ומותניים או לעשות בהמלצת הרופא את הניתוח המשולב ואם ארצה בעתיד אפשר לעצב מותניים?


ת: באופן עקרוני לא מומלץ לעבור 2 ניתוחים אלה יחדיו, כיוון שאספקת הדם של המתלה הבטני (הקשור במתיחת הבטן) - היא מאזור החזה, ושילוב עם ניתוח הקטנת השדיים (פחות למשל בניתוח הגדלת השדיים) - עלול לגרום להפריע בניתוח מתיחת הבטן. שאיבת המותניים היא הדבר הקטן בכל העסק . בכל אופן, עלייך להיבדק היטב כדי להחליט על הניתוח המשולב אם בכלל - ביחד עם רופא עליו את סומכת.

כיצד ניתן לבצע ניתוח מתיחת בטן דרך הקופה?

ש: מתיחת בטן- כיצד הפרוצדורה עובדת דרך קופת חולים כללית (ניתוח על חשבון הקופה) ?

ת: באם קיימת ירידה דרסטית במשקל או אם הקופה אישרה ניתוח לירידה במשקל, קיים  סיכוי לטפל בעודף עור הבטן על חשבון הקופה. זוהי רק השערה שלי אשר יש לבדוק ולאמת.

[לפוסטים נוספים של דר' אבישי וינברגר על מתיחת בטן ועוד]

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר אבישי וינברגר

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים05/02/14946 צפיות
כאשר מעוניינים להצעיר את עור הפנים ללא ניתוח, בדרך כלל הטיפול הנפוץ הוא פילינג. הפילינג מעניק לפנים מראה צעיר, עסיסי ורענן, וגם מטפל בהתרופפות הקלה של העור ובקמטוטים עדינים. פנים מלאות הן פנים צעירות, וכדי להגיע לתוצאה הרצויה, הטיפול שאני ממליץ עליו למטופלים והמטופלות המתאימים הוא הזרקת שומן בליווי פילינג.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים19/12/131055 צפיות
הזמן והסביבה לעתים גורמים לסימנים שהופכים את מראה הפנים למבוגר יותר. במקרים מסוימים, ישנם קמטים, דלדול באזור הצוואר ועוד. בדרך כלל, כאשר נתקלים בסימפטומים אלו, המחשבה היא שהפתרון הוא ניתוח מתיחת פנים.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/11/131262 צפיות
קו הלסת התחתונה הוא בעל חשיבות עליונה בפניהם של נשים וגברים רבים. קו הלסת תוחם את הפנים ומגדיר אותן. קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות, המאופיינת בעור הדוק וקווים חדים שמעניקים מראה של פנים צעירות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/10/131005 צפיות
אחרי שהראינו מיהן הנשים שמתאימות לעבור טיפול לסילוק רקמת שד תוך השארת השד וציינו מה ההשפעה שלו במניעת התפתחות שאת ממאירה של השד, נדבר כעת על הטיפול עצמו ועל התהליכים שמתבצעים לפניו ואחריו.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים23/07/131095 צפיות
בעידן שבו אנו נמצאים, המודעות לפלסיטקה ולאסתטיקה קיימת כבר מגיל צעיר, וכך נשים רבות וגם גברים, פונים לביצוע טיפולים אסתטיים, בין אם מדובר בטיפולים קלים יותר, ובין אם מדובר בפרוצדורות ניתוחיות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים02/07/131127 צפיות
לידה היא דבר לא קל עבור האישה. מבנה הגוף משתנה, ואחרי הלידה, חלק מהנשים מתקשות לחזור לממדים הטבעיים והבטן שעורה נמתח, אינה כבעבר. חלק מהנשים פונות לאופציית מתיחת בטן כדי להתגבר על הבעיות. המטרה בניתוח שכזה היא למתוח את חלקי העור העודפים, לעצב את הבטן, להסיר שומן ולהחזיר את המראה הגמיש לבטן. הדבר אפשרי בהחלט, אך הדבר תלוי בכל אישה ואישה בנפרד.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים22/04/131017 צפיות
הגיל שלנו הוא תופעה בלתי ניתנת לעצירה, אך על המראה החיצוני המרמז על הגיל אפשר להשפיע ואף לשנות במידת הצורך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196621 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149426 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148988 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139223 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138906 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138850 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138776 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica