חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחת פנים קלה - כל מה שצריך לדעת על הטיפול


הזמן והסביבה לעתים גורמים לסימנים שהופכים את מראה הפנים למבוגר יותר. במקרים מסוימים, ישנם קמטים, דלדול באזור הצוואר ועוד. בדרך כלל, כאשר נתקלים בסימפטומים אלו, המחשבה היא שהפתרון הוא ניתוח מתיחת פנים.

במקרים מסוימים ולאחר התייעצות עם הרופא המטפל, ניתוח מתיחת פנים קלאסי אכן מספק את המענה הטוב ביותר. עם זאת, במקרים מסוימים ניתן לבצע מתיחת פנים קלה (U-Facelift). טיפול זה נועד לטפל באזור קו הלסת ולהדגיש אותו. לעתים, מתיחת פנים קלה היא כל מה שצריך כדי לשפר את המראה, מבלי לבצע מתיחת פנים.

היתרונות של מתיחת פנים קלה

1. נוח וזול יותר לעומת מתיחת פנים – אין ספק שההחלטה לבצע מתיחת פנים תביא לשינוי ניכר במראה שלכם, אבל משך ההחלמה ארוך יותר והפרוצדורה מעט יותר מורכבת. במקרה של מתיחת פנים קלה, הפרוצדורה נוחה יותר למטופלים ואף זולה יותר.

2. התאמה לאנשים רבים – טיפול זה מתאים לטווח די רחב של אנשים שרוצים לשפר את המראה שלהם, מבלי לעבור הליך מורכב.

3. תוצאות נראות לעין – על אף שהטיפול נחשב קל, הוא מספק תוצאות שנראות לעין הבוחנת. בדרך כלל, פרוצדורה זו נעשית לפני הצורך בפרוצדורה גדולה יותר של מתיחת פנים ודוחה אותה.

מרפאת ד“ר אבישי וינברגר היא בעלת ניסיון רב במגוון רחב של תחומים השייכים לרפואה הקוסמטית ולכירורגיה הפלסטית.
ד”ר וינברגר הוא מבכירי הפלסטיקאים בישראל. באמתחתו ניסיון של אלפי ניתוחים במהלך למעלה משני עשורים.
ד“ר אבישי וינברגר בעל ניסיון בטיפולים חדשניים בתחומי עיצוב פנים,מתיחת פנים,הרמת עפעפיים,הצערת פנים,ניתוח הרמת שדיים,ניתוח אף,מילוי פנים,פיסול פנים ועוד..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר אבישי וינברגר

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים05/02/14945 צפיות
כאשר מעוניינים להצעיר את עור הפנים ללא ניתוח, בדרך כלל הטיפול הנפוץ הוא פילינג. הפילינג מעניק לפנים מראה צעיר, עסיסי ורענן, וגם מטפל בהתרופפות הקלה של העור ובקמטוטים עדינים. פנים מלאות הן פנים צעירות, וכדי להגיע לתוצאה הרצויה, הטיפול שאני ממליץ עליו למטופלים והמטופלות המתאימים הוא הזרקת שומן בליווי פילינג.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/11/131260 צפיות
קו הלסת התחתונה הוא בעל חשיבות עליונה בפניהם של נשים וגברים רבים. קו הלסת תוחם את הפנים ומגדיר אותן. קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות, המאופיינת בעור הדוק וקווים חדים שמעניקים מראה של פנים צעירות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/10/131004 צפיות
אחרי שהראינו מיהן הנשים שמתאימות לעבור טיפול לסילוק רקמת שד תוך השארת השד וציינו מה ההשפעה שלו במניעת התפתחות שאת ממאירה של השד, נדבר כעת על הטיפול עצמו ועל התהליכים שמתבצעים לפניו ואחריו.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים23/07/131093 צפיות
בעידן שבו אנו נמצאים, המודעות לפלסיטקה ולאסתטיקה קיימת כבר מגיל צעיר, וכך נשים רבות וגם גברים, פונים לביצוע טיפולים אסתטיים, בין אם מדובר בטיפולים קלים יותר, ובין אם מדובר בפרוצדורות ניתוחיות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים02/07/131124 צפיות
לידה היא דבר לא קל עבור האישה. מבנה הגוף משתנה, ואחרי הלידה, חלק מהנשים מתקשות לחזור לממדים הטבעיים והבטן שעורה נמתח, אינה כבעבר. חלק מהנשים פונות לאופציית מתיחת בטן כדי להתגבר על הבעיות. המטרה בניתוח שכזה היא למתוח את חלקי העור העודפים, לעצב את הבטן, להסיר שומן ולהחזיר את המראה הגמיש לבטן. הדבר אפשרי בהחלט, אך הדבר תלוי בכל אישה ואישה בנפרד.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים22/04/131015 צפיות
הגיל שלנו הוא תופעה בלתי ניתנת לעצירה, אך על המראה החיצוני המרמז על הגיל אפשר להשפיע ואף לשנות במידת הצורך.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים15/04/13961 צפיות
אנו למדים כי קיימות כיום טכניקות רבות לעצב את הפנים. אם בעבר היינו משתמשים בשתלי סיליקון שהיו נפוצים הטכניקות רק הולכות ומשתפרות.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161779 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161672 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151775 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152303 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica