חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השאלון של שרון - מדריך לשורדים במדיה החברתית והרשתות העסקיות - מה עושים קודם

מאת: שרון ושלררשתות חברתיות08/07/20101292 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השאלון של שרון  ושלר

(כתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים)

 מה אני עושה מחר בבוקר כדי להפוך לשועל במדיה חברתית לטובת העסק שלי:

(הרשימה היא למעשה תשובות לשאלון וירטואלי שכל אחד מאיתנו שואל את עצמו כשהוא מחליט לצאת לדרך הדיגיטלית):

1.               פותח מעבד תמלילים, בונה פרופיל אישי ועסקי בעברית ואנגלית על עצמי ועל העסק שלי, מריץ ספלינג ומשתמש בזה כפורמט קבוע להדבקה לתוך הרשתות השונות.

2.               משקיע כמה גרושים והולך לצלם מקצועי שיוציא אותי טוב ויספק לי ארסנל תמונות של העסק והמוצרים או השירותים שאני מציע ולא מעלה תמונות שלי עם החתול מילקי !

3.               מייצר לי בנק של תכנים מעניינים עלי (כי הכל אישי במדיה החברתית) על העסק שלי (וצריך שזה יהיה מעניין) ועל המוצרים או השירותים שלי (נסיון, המלצות סרוקות, מומחיות, מידע מעניין על התחום בארץ ורצוי טרנדים מחו"ל וכדומה...)

4.               אם אני פונה לקהל ישראלי ויש לי אלוקציית זמן מוגבלת אני פונה ופותח פרופיל בפייסבוק (בעברית) בקפה דה מרקר, בגלובס דסק, בלינקדאין, בנינג, במקושרים ובתפוז.

אם אני פונה גם לקהל בחו"ל או רק לשוק הבינלאומי אני עושה הכל באנגלית (למהדרין – מומלץ ואפשרי לשלב בין עברית ואנגלית בפרופילים השונים) אזיי מומלץ לפתוח גם חשבון חינמי בטוויטר, יוטיוב, פליקר, סקריבד, זינג ואיקדמי בתור התחלה, פרופיל אחד כל פעם – להכיר את הכלי –קלוט את הדינמיות של כל כלי ולהחליט למה מתחברים יותר ברמה האישית. אם יש זמן ועניין אז לא לשכוח את פורסקוור, סליידשר ואחרים אבל לאט לאט – לא כולם יחד...

5.               אוסף מהנייד שלי, הסלולארי שלי, הג'ימייל שלי, המחשב בבית שלי, האאוטלוק שלי וכל מה ששלי (ואפשר גם של אחרים) את כתובות האימייל של כמה שיותר אנשים, חברים, לקוחות, ספקים, (לא מתחרים), כרטיסי ביקור סרוקים ומייצר קובץ CSV אותו אייבא לרשתות הרלוונטיות ושם אבנה את המעגל הראשון שלי בכל מתחם וירטואלי.

6.               מעצב לי עמוד יפה בכל רשת, מתחבר לאנשים, מייצר תכנים, מגיב לאחרים, השבועות הראשונים הם של בנייה והכרות עם הממשקים החדשים, זה כיף, זה חדש, זה מאתגר ללמוד איך כל כלי עובד.

7.               רואה דברים שעובדים טוב אצל מישהו אחר – מאמץ, גרפיקה – משפץ תוך כדי תנועה, מעגלים – מגדיל כל הזמן, כל יום קצת, בשלב מסוים מתחיל זרם חברים חדש ומפתיע שהתכנים שלך מעניינים אותו או שאתה מעניין אותו, בונה קבוצה כאן, פותח דיון שם, מגיב כאן, מפרגן שם, לאט לאט נבנית לה ישות וירטואלית שחיה ועובדת עבורך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, סכנה – מתמכרים לזה...:-)

8.               טיוב – מלאכה סזיפית ומעצבנת אבל כשעוברים כמה שבועות ואף חודשים מתחיל לסנן ולנתק ממך את אלה שבלי תמונה בפרופיל, אחר כך את הנודניקים שמציקים , מפרסמים גלויים וסמויים ושאר ירקות, מחבר אליך עשרים איש ומשחרר שלושה, מתחבר לעשרה מעניינים שזיהית השבוע ומתנתק משניים מיותרים שרק מקטרים, לאט לאט נבנים המעגלים.

9.               מתחיל להשתמש בכלים אוטומטיים להפצת המידע בזמנים שונים לקהלים שונים, כלים כמו הלו טי אקס טי, טוויט דק ,סושיאל אומפ ואחרים לומד מה עובד, מתחיל להשתפשף, מרגיש כבר ביטחון, מתחיל לקבל לידים, הזמנות ראשונות, דיאלוגים עם לקוחות, איתור מידע עסקי מעניין ברשת, מודיעין על מתחרים, גיבוש טקטיקות שיווקיות שעובדות לאחרים, הנה זה מגיע, לאט אבל בטוח, ניסוי וטעייה, סטירה והצלחה, כתבה מחמיאה וקבוצה חלשה, עיבוי של תכנים ושיפור מימין ומשמאל, גדילה במקום אחד באופן מהיר מול איטית בקבוצה אחרת, אין חוקים, יש רק נחישות והתמדה....

10.         אתה קם בבוקר יום אחד, האינבוקס מפוצץ בפניות או שאלות, המלצות או גם קצת תלונות, ספאם ודובדבנים, הזדמנויות שתיקח ואחרות שתפסיד, הצלחות חדשות וגם כמה אכזבות ובטוח שיהיו טעויות לפעמים מביכות.

אבל אתה מכור – המדיה הדינמית הזו בשליטתך, אתה לא צריך אף מומחה שילמד אותך מה לעשות, אתה כן צריך לקרוא ולהכיר פיטשרים חדשים, להיות ער למגמות חדשות וכלים שצצים לבקרים, אצבע על הדופק, לאט לאט אתה מייצר לך נדל"ן חברתי, עסקי חברתי, חברי חברתי, רומנטי עסקי, חברים חדשים, חיבורים לעולם הפיזי, אתה חכם יותר, מנוסה יותר, משופשף יותר ואז אתה מגיע ל........קורס לשימושים עסקיים למתקדמים מישהו טוב...  או שלא... אתה תחליט, בהצלחה

שרון ושלר

מדריך לג'ונגל החברתי עסקי ברשת

054-5703535

weshler@gmail.com

Skype: sharonweshler

www.sharonweshler.com  

www.global-marketeam.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון ושלר

מדריך לג'ונגל העסקי במדיה החברתית באינטרנט

054-5703535

weshler@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון ושלר

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162929 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica