חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי ביטוח: מה לומדים ואיפה עובדים?

מאת: ליאתביטוח רכב12/07/20101818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתם רואים את האפשרויות הגלומות עבורכם בקריירה בתחום הביטוח? האם ניהול סיכונים ופיתוח תוכניות עסקיות מבריקות עבור חברות מובילות קורא לכם? אם אתם מעוניינים לשלב את עולם הניהול עם עולם הביטוח, קיים מסלול אשר נתפר עבורכם.

תחום הביטוח מלווה אותנו בתחומים רבים בחיים. לא מדובר רק על ביטוח חובה או ביטוח פנסיוני, אלא תפיסה כללית של ניהול סיכונים. זהו תחום אשר אנו נזקקים לו באופנים וברמות שונות בחיינו ולכן שימושי ותומך במשרות ואפיקים מקצועיים שונים, אשר כמובן שבמרכזם תחום הביטוח בין אם רכב, בריאות, פנסיוני ועוד. התחום רחב מאוד וחולש על נתח שוק רווחי.

מנהלים בתחום הביטוח

לימודי ביטוח במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים הינם התמחות משנה המיועדת לסטודנטים מצטיינים בתחומים ספציפיים בלבד. בנוסף לתוכנית הרגילה, תוכנית הלימודים בהתמחות ביטוח מקנה לבוגריה ידע ממוקד בנושאים הדרושים לעובדים בתחום הביטוח כגון ביטוח חיים ופניה, ניתוח וניהול סיכונים, שיווק ביטוח, ניהול פיננסי של חברות ביטוח וקורסים נוספים. התמחויות אלו דרושות למעוניינים להוביל את השוק בתחום הביטוח לאחר סיום הלימודים.

מסלול לימודי הביטוח מאפשר לסטודנטים להפגין יצירתיות עסקית וניהולית בתחום הביטוח, ומפגיש אותם עם המנהלים ואנשי המפתח של חברות הביטוח הגדולות במשק. לכן המסלול מספק בנוסף ללימודים והכשרה ברמה גבוהה, גם הזדמנויות להוביל פרויקטים בפועל בשוק הביטוחי.

סוכני ביטוח

קיימים מסלולים רבים נוספים המתאימים למעוניינים בעבודה כסוכני ביטוח בתחומים שונים. מסלולים אלו הינם לימודים לתואר ראשון בביטוח, והם מכשירים את הסטודנטים לעבודה בתחום. במסגרת הלימודים ישנם קורסים כגון יסודות הביטוח, סטטיסטיקה, דיני ביטוח, מס הכנסה ועוד.

שוק הביטוח מגלגל סכומי כסף אדירים מדי שנה, ומתפתח ללא הפסק. לכן תמיד ישנה דרישה לעובדים חדשים, בעלי מקצועיות גבוהה ושליטה בידע בתחום. מסיימי מסלול זה ימצאו את מקומם במוסדות רבים ומגוונים העוסקים בביטוח באופן ישיר כמו חברות ביטוח, או באופן עקיף במוסדות כגון בנקים או בתי השקעות. ישנה עודה בתחום הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. שוק הביטוח כולל נישות רבות, ולכן מאפשר התמחות בתחום מסוים או התפתחות במספר תחומים בהתאם להעדפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת 2884

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת

מאת: ליאתקולנוע18/07/101774 צפיות
המאמר משווה בין חווית הצפייה בקולנוע לבין חווית הצפייה של סרטים בבית תוך הייחסות לטכנולוגיות החדשות כגון תלת מימד.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171742 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164130 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163077 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147858 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica