חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אצל מי עושים ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/20171736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז שביטוחי הרכב קיימים הם עברו תמורות ושינויים רבים אשר לא כולם לטובת המבוטח, אבל דבר אחד תמיד עולה מחדש ברגע בו מעוניינים לבצע את החידוש של הביטוח לרכב כאשר חולפת לה עוד שנה תמימה והוא העניין הזה של עשיית הביטוח מול חברה או מול סוכן ביטוח שאותו מכירים שנים רבות בתחום ביטוח זה יחד עם עוד תחומי ביטוח אחרים שצריכים לבצע במהלך החיים.

מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.


סוכן או חברה?

האמת היא שקודם כל חייבים להבין שההתלבטות היא כבר לגמרי לא רק בין שתי אופציות בלבד כי אם התווסף לו שחקן נוסף אל עניין הביטוחים והוא בצורה של שירות אשר ניתן על ידי אתרי אינטרנט שמתיימרים להעביר את כל המידע בצורה נוחה ולתת את ההצעה הכי משתלמת עבור כל לקוח שפונה אל האתר בצורה פרטנית.

במידה ולא ממש מדובר באנשים שאוהבים או יודעים לעבוד אל מול אתר אינטרנט, האופציות הנותרות הן עבודה אל מול סוכן ביטוח רכב עצמאי או מול נציג של חברת ביטוח, מה הכי טוב מבין שני אלה? צריכים להבין כי המענה מול נציג אחד ספציפי שמכיר אתכם ויודע עבור מה אתם מתקשרים כי הוא עמד ליצור קשר בעצמו לשם חידוש ביטוח הרכב הוא דבר שעושה המון ומאפשר תקשורת הרבה יותר נינוחה ונעימה לעומת נציג שהוא אחד מיני רבים ולרוב צריך להמתין עבורו רבות בכל שאלה ובכל בדיקה שעולה במהלכה של שיחה בודדת. הסוכן הוא עוגן שיכול להקל על אנשים רבים בהתנהלות מול חברת ביטוח ולהביא את הבחירה הכי זולה במקרים די רבים.

 



תגיות המאמר: סוכן ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211697 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213588 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211179 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164125 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163069 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143612 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147849 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: danביטוח רכב25/05/144938 צפיות
שברולט קרוז – לא עוד סתם מכונית שברולט הוקמה בשנת 1911, ולאורך כל שנות הפעילות שלה היא הייתה תמיד עם היד על הדופק כדי שתוכל להמשיך להציע לנהגים מכוניות שעונות על הצרכים שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica