חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשלוח באוויר

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים12/07/20101206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שילוח אווירי, קרי העברת מטען במטוס על ידי חברת שילוח מתבצעת כאשר מטען או סחורה צריכים להגיע ליעד כלשהוא במהירות. זאת במידה וסוג המטען מאפשר זאת, כמובן.

אין ספק שהשילוח האווירי יקר יותר משילוח ימי, אך במקרים רבים יעדיפו המקבל ו/או השולח לשלם יותר ולהעביר את הסחורה או המטען כמה שיותר מהר ליעדו. שילוח אווירי מחייב אריזה קלה וחבילות לא גדולות, שכן שילוח אווירי מוגבל בכמותו ובגודלו.

חברת TDY שמאחוריה למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום השילוח הבינלאומי, מומחית, כמובן, בשילוח אווירי באופן המשתלם והנוח ביותר – גם בשיטות של אריזה והובלה, הן מבחינת אופטימיזציה של מטענים. כמו כן, TDY מקפידה ביותר על המעקב והווידוא, כי הסחורה תנחת ביעדה בזהירות, באחריות ובמהירות הגבוהות ביותר.


הובלה אווירית

הובלה אווירית מותאמת להובלת מטענים וסחורות שצריכים להגיע לארץ אחרת במהירות ובדרך הקצרה ביותר. הובלה אווירית מתבצעת באמצעות מטוסי מטען, במגבלות גודל המטען, אופן אריזתו ולסוג החומרים שאפשר לכלול בו.

בהובלות אוויריות לא עושים שימוש במכולות, אלא באריזות המועמסות לבטן המטוס. הובלה אווירית, היא מן הסתם, שירות יקר יותר מההובלה הימית, אך לעתים השולח נדרש להשתמש בשירותים שכאלה, כדי שיוכל להבטיח נחיתת המטען ביעדו במהירות וללא כל פגע.

הובלה אווירית היא רק גורם בתוך מערך השילוח הבינלאומי. מי שמחפש הובלה אווירית בטוחה ואמינה, מומלץ לו שלעבוד עם  חברת שילוח בין עולמית שידועה באיכותה ובמקצועיותה.
TDY היא חברה בינלאומית, שמאחוריה ותק של 30 שנים בתחום השילוח הבינלאומי.

הובלה אווירית באמצעות חברת TDY מותאמת במיוחד לסוג המטען או המשלוח.
בTDY לא מסתפקים רק בהובלה אווירית, אלא גם מספקים קשת רחבה של שירותים מהתחום של שילוח בינלאומי .


הובלה אווירית היא אחת מהשיטות להובלות בין ארצות. פעם היו משתמשים בכרכרות סוסים כדי להוביל סחורות ומוצרים ביעדים רחוקים זה מזה לאורך חודשים או שנים. היום, בעידן המודרני, זכינו להכיר ביתרונותיהם של מטוסי מטען בעלי מבנה מותאם להובלה, הודות לו אפשרית הובלה אווירית יעילה ומהירה של מוצרים וסחורות.

הובלה אווירית של סחורות היא הובלה שמהירותה משמעותית, והיא מותאמת במיוחד לפרקי זמן קצרים, ומיועדת בעיקר לסחורות ומוצרים כמו פרחים, ירקות ופירות ותרופות, שעלולים להיפגם או להתקלקל, במידה ויישלחו לחוץ לארץ באמצעות הובלה ימית, שהיא יותר מתמשכת.

הובלה אווירית יקרה יותר מהובלה ימית, לכן היא משרתת בעיקר את מי שאינו יכול להסתפק בהובלה ימית איטית.

הובלה אווירית היא שירות שמתאפשר הודות למטוסים ייעודיים, שנועדו להיות מטוסי הובלה ולא מטוסי נוסעים.

TDY, החברה לשילוח בינלאומימבטיחה ללקוחותיה הובלה אווירית של מטענים בצורה המהירה והבטוחהביותר.

חיפשת חברת שילוח בינלאומית מקצועית ואמינה? מצאת! TDY  שילוח בינלאומי מבטיחה לך הובלה אווירית מהירה ואמינה. כל שעליך לעשות הוא לבחור TDY, ובכך יובטח לך שקט נפשי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://apartment-storage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי זוהר

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים29/09/101005 צפיות
לאורך ההיסטוריה של עולם השילוח הבין לאומי או השילוח הבין יבשתי לעולם היה ניתן לשמוע את ההנחות הידועות.

מאת: צבי זוהרחברה ומדינה - כללי23/08/101014 צפיות
יבוא אישי, כשמו כן הוא – הוא יבוא שיוזם ומבצע פרט לעצמו. יבוא אישי נבדל מיבוא מסחרי בכך שהמייבא הוא לא "יבואן" בעיני החוק. הוא אך ורק מזמין יבוא אישי לעצמו או ללעסקו הפרטי. מאליו מובן, שיבוא אישי שונה בתכלית מיבוא ממשלתי, שנעשה בכמויות עצומות ולצרכים קהילתיים.

מאת: צבי זוהרעסקים - כללי09/08/101051 צפיות
אנחנו בצוותTDY שילוח בינלאומי, מניחים שכיוון אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה יש לכם עניין בסיסי בשירותי שילוח פנים מדינתי או בשילוח בינלאומי.

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים06/07/101104 צפיות
שילוח אווירי, קרי העברת מטען במטוס על ידי חברת שילוח מתבצעת כאשר מטען או סחורה צריכים להגיע ליעד כלשהוא במהירות. זאת במידה וסוג המטען מאפשר זאת, כמובן.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151858 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151851 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146599 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148355 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148410 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica