חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כניסתם של פיראטים לתחום של שילוח בינלאומי

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים29/09/20101006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאורך ההיסטוריה של עולם השילוח הבין לאומי או השילוח הבין יבשתי לעולםהיה ניתן לשמוע את ההנחות הידועות. ביניהן: שילוח בין לאומי במטוס מהיר פיכמה, שהרי מטוסים מגיעים לכל היעדים במהירות, אבל שילוח מוטס הוא גם בליספק עולה יותר, פשוט כי על המשא במטוס להיות בעל משקל נמוך משמעותית,לפיכךכל מטר בבטן המטוס יקר יותר.

השילוח הבין לאומי השכיח יותר הוא בהובלה בים, על ספינות תובלה. כולכםמכירים את התמונות של הספינות הענקיות, המובילות אלפי מכולות ממדינהלמדינה. השילוח הימי, פחות יקר, משום שבספינות ענקיות יש יותר מקום פנוי,אבל הוא גם יותר איטי, שהרי ספינה החוצה את הים, מביאה את המשלוח הרבה יותרלאט ממטוס. עם כל זאת, חרף הדברים שהוזכרו נגדו, השילוח הימי הוא הנפוץביותר.

פיראטיות בתחום השילוח הבינלאומי
בכל מקרה, לאתמיד הכל עבד חלק. לאורך כל תקופת המשבר הכלכלי חברות הספנות ספגו הפסדיענק עקב ההפסקה בפעילות הכלכלית, וירידה משמעותית בכמות העבודות השילוח ביןהמדינות. אם זה לא הספיק, אז, משלוחי ענק של ספינות חדשות בהמון כסף נאלצולהתבטל, והכסף לא הושב במלואו. חברות הספנות נתקעו עם מלאי של ספינותחדשות מוזמנות שאי אפשר להשתמש בו, כי לא יכלו לבטל את ההזמנות.

המכה האחרונה בשרשרת החבטות שהוכתה בהן דופן חברות הספנות היא תופעתהפיראטים. את שרשרת החבטות שהוכתה בהן דופן חברות הספנות אפשר לחתום עםתופעת הפיראטים כמכה האחרונה. ממש כמו בסרטים הישנים, צצים פיראטים בסירותהקטנות שלהם, חמושים באקדחים וברובים אוטומטיים, תופסים אחיזתם על הספינות,בוזזים את הרכוש והציוד, ואף דורשים כופר בעד שיחרורו של הצוות על הספינה.מאוד לא פשוט להתמודד עם התופעה של הפיראטים, כי הים אדיר בשטחו, ולאיששליטה עליו. גם במשטרת חופים אין משאבים אנושיים מספיקים, כדי לעצור אתהמגיפה.

אמנם, יכלו חברות הספנות לשקול ברצינות מאבטחים חמושים על ספינותיהן, אךהדבר יקר ביותר. ובכלל, מתאים יותר לסצינות מסרטי מלחמה ישנים, ופחותלמציאות שלנו. אצל חברות הביטוח הסכומים רק עולים ועולים, מכאן, הציפייהלהתיקרות במחירי ההובלות והשילוח הימי. כל ענף הספנות העולמי מתפלללפיתרון, שאמור להגיע מגופי אכיפה בין לאומיים, שתפקידם החדש והמוזר מאודהוא להושיע את ענף השילוח הימי.

באיזה אופן זה ישפיע עלינו, לקוחות השילוח הימי? לפחות כרגע נראה,שההשפעה לא גדולה במיוחד, לפחות עכשיו. ספינות עוקפות את איזורי הפיראטיםכדי להימנע מצרות מיותרות, כך שהנזק הצפוי הוא מקסימום התייקרות הביטוחוהתארכות זמן השילוח בעוד זמן קצר, בהנחה שהמטען שלכם אמור להגיע למקוםהחוצה איזור פיראטים. מבטיחים לכם את המשך הפרשה במאמר הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://apartment-storage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי זוהר

מאת: צבי זוהרחברה ומדינה - כללי23/08/101016 צפיות
יבוא אישי, כשמו כן הוא – הוא יבוא שיוזם ומבצע פרט לעצמו. יבוא אישי נבדל מיבוא מסחרי בכך שהמייבא הוא לא "יבואן" בעיני החוק. הוא אך ורק מזמין יבוא אישי לעצמו או ללעסקו הפרטי. מאליו מובן, שיבוא אישי שונה בתכלית מיבוא ממשלתי, שנעשה בכמויות עצומות ולצרכים קהילתיים.

מאת: צבי זוהרעסקים - כללי09/08/101054 צפיות
אנחנו בצוותTDY שילוח בינלאומי, מניחים שכיוון אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה יש לכם עניין בסיסי בשירותי שילוח פנים מדינתי או בשילוח בינלאומי.

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים12/07/101209 צפיות
שילוח אווירי, קרי העברת מטען במטוס על ידי חברת שילוח מתבצעת כאשר מטען או סחורה צריכים להגיע ליעד כלשהוא במהירות. זאת במידה וסוג המטען מאפשר זאת, כמובן.

מאת: צבי זוהרעסקים בינלאומיים06/07/101106 צפיות
שילוח אווירי, קרי העברת מטען במטוס על ידי חברת שילוח מתבצעת כאשר מטען או סחורה צריכים להגיע ליעד כלשהוא במהירות. זאת במידה וסוג המטען מאפשר זאת, כמובן.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152373 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151863 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146601 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148411 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica