חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקים קצת אחרת

מסיבת רווקים היינה מסיבת חובה כיום ורוב רובם של החתנים גם רוצם לערוך אותה.

החברים מחפשים רעיון ומפיקים ממש מסיבה קטנה עם כל החברים הטובים של החתן,

בדרך כלל למסיבת הרווקים מזמין החתן את חבריו הטובים ומבלה איתם את הערב בחברתם ,

ישנם מסיבות רווקים שונות כיום הרעיון נשאר דומה ,לחגוג ביחד עם החברים הטובים,

איך השוני הוא שגם המין הנשי מוזמן למסיבת הרווקים, הרעיון הוא בעצם להפגיש בין  החברים  טובים עוד מזמן עבר

הרי היו פעם גם ידידות טובות לא רק חברים טובים ,אפשר לכנות  זאת בעצם יום גיבוש לחברים לפני החתונה

כך בעצם מפגישים את כל החברים הטובים עוד פעם אחת לפני האירוע הגדול החתונה.

מסיבת הרווקים במקרה הזה נהפכת ללילה מהנה של נוסטלגיה עם החברים הותיקים בעקבות הזמנת מעגל  חברים קצת יותר רחוק ממסיבת רוקים רגילה וגם המספר של המשתתפים גדול יותר כמובן בעקבות הזמנת החברים מהעבר הרחוק.

גם כאן במסיבת הרווקים המיוחדת הזאת צריך להערך בהתאם כמובן לחשוב על מקום למסיבה או איזה אטרקציה מיוחדת שתגבש  את החברים יחדיו , אפשר כמובן לערוך את החגיגה באחד הבתים  של אחד החברים או לחילופין באיזה מקום לאירוע פרטי כאן ההבדלים לא גדולים בין מסיבת רווקים רגילה למסיבת רווקים קצת שונה איך גם כאן חשוב עד מאוד למצוא מקום שמתאים למסיבה מהסוג הזה הרי כאן צריך לדאוג לטיפה יותר עניין  ממסיבת רווקים רגילה הרי לא כולם מכירים את כולם ,לכן צריך למצוא אטרקציות ורעיונות שיגבשו את החברים שמשתתפים במיסבת הרווקים.

לסיכום אם חשבתם שכל מסיבות הרווקים דומות האחת לשניה תחשבו פעם נוספת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

loftlife

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ספיר

מאת: מורן ספיר קייטרינג13/06/12804 צפיות
כיום עם כל השינויים הקולינרים בארצנו יותצר חובבנים שעובדים כשכירים רוצים להתנסות באהבת החיים שלהם שזהו הבישול במטבח לכן פונים ללימוד ומתנסים על החברים הטובים .

מאת: מורן ספיר בישול ואפיה07/06/121068 צפיות
כאמור הרבה השפעות יש בעולם על תרבות האוכל הישראלית יחד עם זאת המטבח האיטלקי הוא בין המשפעים ביותר אם ניקח את קייטרינג חלבי איטלקי ונשלב בתוכו את קייטרינג מזרח תיכוני נקבל מאכלים שטרם לשוננו טעמה .

מאת: מורן ספיר קייטרינג06/06/12928 צפיות
קייטרינג חלבי לאירועים צריך להתאים אם זה אירוע קטן או אירוע גדול זה מאוד חשוב כל חברה מתמחה בכמות באיכות וסוג הקהל לקוחות שלה .

מאת: מורן ספיר קייטרינג06/03/12966 צפיות
קייטרינג חלבי לאירועים ישנו בארצנו הרבה זמן בארצנו הקטנה יחד עם זאת בתקופה זאת עם כל תרבות האוכל גדל הביקוש לחברות קייטרינג ולחלבי בפרט.

מאת: מורן ספיר קייטרינג22/02/12812 צפיות
כיום ישנם בישראל אולמות אירועים יעודים אשר חוגגים מספר מצומצם יותר של אירועים וכך נוצרו אולמות לאירועים שחוגגים אירועים בהתמחות ישירה זאת תוך שילוב של קייטרינג בהתאמה אישית לסגנונו של הלקוח הפוטנציאלי .

מאת: מורן ספיר קייטרינג20/02/12998 צפיות
תרבות האוכל תפסה תאוצה בעת הזו הנכון לומר שכולם אוכלים אך לאכול כיום לא מספיק רק להכניס דבר אוכל לפה היום למב לא צורך בסיסי אלה צורך קיומי.

מאת: מורן ספיר קייטרינג17/02/12870 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים למסיבות וזאת כאמור מכיוון שיש לכם אוכל שמוגש בצורה יפה ומתאימה עם ריחות מצוינים .

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195720 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171636 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175433 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162013 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152204 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151889 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152583 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica