חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי ובישולים לחובב האוהב

מאת: מורן ספיר קייטרינג13/06/2012803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרבות האוכל העכשוית פורצת מהגבולות הסטנדרטים ישנם הרבה אזרחים ישראלים שחוץ מהמיקצוע שלהם מאוד אוהבים לאכול כתחביב ולכן מחפשים זמן לא רק לאכול את מושא תחביבם אלה גם להכין אותו . לכן הם נרתמים לכך ומחפשים זמן לעשות כן  בכל מקרה התחביב הזה מאוד נדרש כיום להכין אוכל נלקח כדבר מאוד חשוב השף החובב מזמין את חבריו לערב שהוא מכין את האוכל לכולם כסוג של שף פרטי את התפריט הוא יכן לבד והמצרכים לרוב יקנה מכספו וכבר לא לדבר על הזמן שהוא יפנה לצורך ההשקעה הזו .

ישנם הרבה מאוד תחביבים בעולמנו אך נראה שהכנת אוכל על ידי חובבים הפכה לסוג של דבר שכיח הרי בשביל מה לצאת מהבית לאיזה מסעדת שף אומר לנו ברונו שף חובב אני עושה לכל החברים את האוכל האהוב שלהם מבלי להוציא הוצאה כספית גדולה מהרגיל וכך לבזבז כסף שאאין וגם קונים יין נשובח שבמסעדת פאר היתה עולה לנו הרבה מאוד כסף .

אופציה זו של שפים חובבים פרצה לתודעה הלאוצית יותר ויותר בתי ספר פרטיים ללימוד הבישול נכנסים כאן לפעולה

לרוב יבשלו החברים מאכלים חלבבים או בשריים אם ניגע לרגע בשיחה עם ברונו ברונו לפי דבריו למד בקורס בישול של חברת קייטרינג חלבי ידועה מהתחום ועיקרה קייטרינג חלבי במרכז הארץ ברונו מספר לנו שהוא היה לפעמים נוסע עם השף לאירועים של קייטרינג חלבי לכל אירוע אם זה קייטרינג לבר מצווה או אירוע עסקי השף של חברת קייטרינג חלבי לפי ברונו היה נותן לו לחוות את הרגע בבישול לאנשים שהוא לא מכיר וזוהי חוויה הכי גדולה שיש מספר ברונו וכבר לא לדבר על השווחים שקיבלתי אומר ברונו השף החובב .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

loftlife

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ספיר

מאת: מורן ספיר בישול ואפיה07/06/121068 צפיות
כאמור הרבה השפעות יש בעולם על תרבות האוכל הישראלית יחד עם זאת המטבח האיטלקי הוא בין המשפעים ביותר אם ניקח את קייטרינג חלבי איטלקי ונשלב בתוכו את קייטרינג מזרח תיכוני נקבל מאכלים שטרם לשוננו טעמה .

מאת: מורן ספיר קייטרינג06/06/12928 צפיות
קייטרינג חלבי לאירועים צריך להתאים אם זה אירוע קטן או אירוע גדול זה מאוד חשוב כל חברה מתמחה בכמות באיכות וסוג הקהל לקוחות שלה .

מאת: מורן ספיר קייטרינג06/03/12966 צפיות
קייטרינג חלבי לאירועים ישנו בארצנו הרבה זמן בארצנו הקטנה יחד עם זאת בתקופה זאת עם כל תרבות האוכל גדל הביקוש לחברות קייטרינג ולחלבי בפרט.

מאת: מורן ספיר קייטרינג22/02/12812 צפיות
כיום ישנם בישראל אולמות אירועים יעודים אשר חוגגים מספר מצומצם יותר של אירועים וכך נוצרו אולמות לאירועים שחוגגים אירועים בהתמחות ישירה זאת תוך שילוב של קייטרינג בהתאמה אישית לסגנונו של הלקוח הפוטנציאלי .

מאת: מורן ספיר קייטרינג20/02/12998 צפיות
תרבות האוכל תפסה תאוצה בעת הזו הנכון לומר שכולם אוכלים אך לאכול כיום לא מספיק רק להכניס דבר אוכל לפה היום למב לא צורך בסיסי אלה צורך קיומי.

מאת: מורן ספיר קייטרינג17/02/12870 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים למסיבות וזאת כאמור מכיוון שיש לכם אוכל שמוגש בצורה יפה ומתאימה עם ריחות מצוינים .

מאת: מורן ספיר קייטרינג08/02/12773 צפיות
קייטרינג חלבי אכן מילה כללית שמתארת עולם שלם של קולינריה בישראל הקטנה שהתפתחה מאוד בתחום התפריט החלבי ,לכן הלקוחות כיום דורשים מהמטבח החלבי יותר וגם כמובן מקבלים יותר.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica